Googlasin millaset perustukset 12 m2 hirrestä ja laudasta tehty varasto tarvitsee, painos noin 1500kg. Tuli hirveästi höpötystä routarajoista, anturoista, betonista, raudoituksista, harkoista, eristeistä, sepelistä, hiekasta, huovasta jne.
No, sitkun katson tuttujen mökeiltä 30-70v paikallaan olleista varastoista mallia niin kaikissa on isot kivet perustuksina/osassa kallion kulma jos sattuu olemaan kallio hyvin muodostunut rakennuksen jollain kulmalla.
Miksen siis tekisi ”old school” malliin ja etsisi itsekin isot kiven liiterin kulmiin? Miksi asioista tehdään vaikeampia kuin ne ovat?
Varastolle perustukset; kivet ok?
Anonyymi
2
254
Vastaukset
- Anonyymi
Siis jos maaperä ei ole liejua/mutaa, niin miksi ei isot kivet hoitaisi asiaa?
- Anonyymi
Eipä nuo ole juurikaan liikkuneet tuollatavalla tehden nuo perustukset. Pintamaa pois , 40*40 laattavalu alle, pilariharkolla nosto sopivaan korkoon. Siinä se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706