saisiko ihan asiallisia vastauksia millaisia kokemuksia. naapurit seuraavat osoitteet..teirinkatu 1-2,mäkikaivontie 20-22. varastellaanko varastoista kamaa,
tuleeko heti muistutus jos on vuokra päivän pari myöhässä
vuokralaisena lakea
53
4235
Vastaukset
- Anonyymi
Rauhattomia slummeja ovat molemmat alueet sekä Mäkikaivon alue että Teirinkatu. Lakea on melkein sama kuin Pikipruukki. Laaduttomia ja roskaisia kämppiä, joissa vaihtuu ulkomaalaiset koko ajan. Pyykit varastetaan pyykkituvan kuivaushuoneesta ja muutenkin kaikki irtain lähtee mitä kerrostalon käytävästä irti saadaan. Jos sattuu omistamaan auton niin ei ainakaan noille alueille sitä kannata jättää koska voi olla että renkaat on yöllä viety tai muuten vaan joku piripää hakannut autosta etulasin rikki. En muuttaisi missään tapauksessa.
- Anonyymi
Edellisestä ymmärrän toisen mutta teirinkatu ? eikös nuo lakean asunnot ole jäähallin puolella `? korjaa jos olen väärässä. itse olen joskus asunut samoissa taloissa eikä siinä kyllä ollut hirveästi tummia sekä alueella on 24h valvonta. toki siitä on 4v joten ehkä kustannus syistä kaikki on muuttunut? täytyy käydä joku päivä katsomassa-
- Anonyymi
Osta oma asunto!
- Anonyymi
Teirinkatu 1 ja siitä ne samat eteenpäin. Ei koskaan ja moottoritien melu ainainen
- Anonyymi
sisko..moottoritie on kuuma. muuta vähäänkyröön niin saat olla ilman meteliä,ehkä ja tummia..ehkä. voipi olla että meteli lähtee eri vehkeistä ja tummat on eri..no joo
- Anonyymi
Hyviä kämppiä kaikki siellpäin.
- Anonyymi
Pohjanmaan juntit keskustelevat?
Hei, muuta etelään. Tai aja kännissä autolla siellä.
Tee jotain- Anonyymi
on ne ihan rauhallisia siinä teirinkadulla mutta vuokrat on aika suolaiset ei taida "kelatuloilla" pärjätä .mäkikaivolla on toki joo tummaa muusikkoa ja muuta viipertäjää saa sielläkin käydä katsomassa asunnon ensin? rappukäytävän kun kävelee läpi alahaalta ylös ja takas katsoo ovikyltit ja "haistelee hieman...kuuntelee myös. kulostaa skitsolta? mutta jos meinaa itse asua onko se sitä?????
- Anonyymi
Lakean vuokrat ovat törkykalliita ja nousevat 1.6. vielä entisestään. Rupinen kaksio 43m2 Mäkikaivontiellä yli 10 v vanhassa talossa nousee yli 760 euron. Törkeää kiskontaa. Mä irtisanoin asunnon ja muutin pois ja niin on tehnyt moni muukin talossa, jossa asuin. Mahtaa sille Lakealle olla kauheasti tuloja tyhjistä kämpistä. Siinäpäs sitten kaatuu konkurssiin ja voivat miettiä kannattiko hinata vuokrat taivaisiin. Tyhjää näytti olevan niissä aivan kadussa kiinni olevissa rivareissakin kun yhtenä iltana ohi kävelin.
- Anonyymi
Lakean omistavat vapaamuurarit
- Anonyymi
No ei omista🙄
- Anonyymi
Me vuokralla elävät ollaan kauheita. Älä tuu tänne kärsimään.
- Anonyymi
Ei kuulu teirinkadulla enää 5krs moottoritien melu,lasitetut parvekkeet kun on. ja kela korvaa 1h-tpk.s asunnon aika kivasti mutta sen suurempiin pitää jo pikkusen kaivaa kuvetta.noissa ei kyllä tummia ole. Mäkikaivolla on joo turhan suuret vuokrat asuntojen laatuun nähden johtuu kai sijainnista mutta pienimpiin riittää siinäkin kelan korvaus.Toki siellä on näitä reggae muusikoita jotka saattavat päiväsaikaan nautiskella hieman makean tuoksuista tuotetta.
- Anonyymi
Lakea on malliesimerkki siitä miten vapaamuurarit, virkamiehet sekä em. ystäväpiiri levittäytyvät ympäri maata, kuppaavat järjestelmästä rahat ja käärivät ne omiin taskuihinsa.
- Anonyymi
Mäkikaivontien asunnoissa järjestään ulkomaalaisia eipä taida suomalaisia siellä slummeissa asua enää ollenkaan, porraskäytävässä oma nimeni ainoa suomalainen nimilaatoissa, 2 kk riitti mulle. sinä aikana vietiin lukittu pyörä lukitusta varastosta ja kellarikomeromurtoja oli koko ajan, kaikki viedään mikä irti lähtee, roskishuoneet siivottomassa kunnossa ja isoja rottia pihamaalla. hyi olkoon! käsittämätöntä mikä törkypesä keskellä kaupunkia. Lakea ei ilmeisesti mitenkään huolehdi taloistaan
- Anonyymi
Rahat lienevät jo rullattu ja muurattu moneen kertaan
- Anonyymi
Eivätkö Lakealaiset ole Kunnon kommunisteja?
- Anonyymi
Kunto ei ole itsekään enää kommunisti, Berliinin muuri murtui ja kaikki muukin murtui.
- Anonyymi
Kokemus Lakealla vuokralaisena olosta. Asunnon lämmityksen väitettiin kuuluvan vuokraan. Pakkasilla tulikin ilmi etteipä kuulukaan. Irtisanoin asunnon heti nähtyäni ensimmäisen sähkölaskun pakkaskelien jälkeen. Toivottavasti vuokravakuus ilmestyy tilille ettei siinäkin huijata.
- Anonyymi
Lakean rakennuttamat talot ovat täyttä roskaa.
Parvekkeet tippuu, nurkat vetää.
Pohjammaalaisia roistoja. Tosin kaikki on ilmaista mainosta, varsinkin Turun alueella.- Anonyymi
Haasta oikeuteen.
- Anonyymi
Puuelementti kerros / muita taloja. Pitkäikäisiä?
Epäilen- Anonyymi
Itse asunut molemmissa,muuttaessa mäkikaivolle ei toisessa rompan päässä ollut höpöheinä heikkejä muutama kitisevä thaikokki suomalaisine miehineen..suht rauhallista,häiritti vaan muovimatot pesutiloissa ja se että joku nuuski aina yhteisissä tiloissa(ehkä myös parveke)Teirinkatu 1..6krs sopivat tilat.s lasitettu parveke. Ainut syy muuttoon pois. Keikkahommat,pienempi kämppä keskustasta(ei saunaa)auto pois.kotoa välillä monta viikkoo pois. ei pruukille koskaan 30% ylihinnoittelua laatuun nähden,yksityiset pitää hinnan kohdillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asunut molemmissa,muuttaessa mäkikaivolle ei toisessa rompan päässä ollut höpöheinä heikkejä muutama kitisevä thaikokki suomalaisine miehineen..suht rauhallista,häiritti vaan muovimatot pesutiloissa ja se että joku nuuski aina yhteisissä tiloissa(ehkä myös parveke)Teirinkatu 1..6krs sopivat tilat.s lasitettu parveke. Ainut syy muuttoon pois. Keikkahommat,pienempi kämppä keskustasta(ei saunaa)auto pois.kotoa välillä monta viikkoo pois. ei pruukille koskaan 30% ylihinnoittelua laatuun nähden,yksityiset pitää hinnan kohdillaan.
Pikipruukki on hyvä, kokenut.
- Anonyymi
Taitaa muurarit vedellä välistä tässä(kin) tapauksessa.
- Anonyymi
Saumojen kanssa oltava tarkkana.
- Anonyymi
Onko kukaan saanut vuokratakuu tai omaksi palautuksia???
- Anonyymi
Emme ole saaneet omaksipalautusta.
- Anonyymi
Mikä sinun tilanne tällä hetkellä
- Anonyymi
Onko Lakealla myös vuokravakuusrahoja palauttamatta?
- Anonyymi
Muurattu ne rahat?
- Anonyymi
Hei
Onko täällä henkilöitä joilla Lakean erääntynyttä omaksipalautus saamatta?- Anonyymi
Kyllä on. Osalle väittävät jo palauttaneensa rahat, mitta mistä tietää ovatko. Itse edelleen odottelen. Ei tietoa milloin maksetaan. Huonosti hoidettu tämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Osalle väittävät jo palauttaneensa rahat, mitta mistä tietää ovatko. Itse edelleen odottelen. Ei tietoa milloin maksetaan. Huonosti hoidettu tämä.
Missä päin Suomea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös ja maksua ollaan odoteltu jo reilu vuosi. Oikeuteen ollaan myös menossa asian kanssa.
- Anonyymi
Hei
Meillä on sama tilanne. Tilanne omaksivuokrasopimuksen purkaneille todella ikävä. Lakean henkilökunta tai vastuuhenkilöt eivät edes vastaa selviin kyselyihin. Yrityskauppa meneillään ....Lakean taloudellinen tilanne salattu ja salataan edelleen ihmisiltä jotka luottaneet Lakean lupauksiin turvallisesta omaksivuokrasopimuksesta jonka voi purkaa koska tahansa.- Anonyymi
Sopimus purettu ainoastaan Lakean taloudellisten ongelmien takia. Tai siis arvailujen takia että talous ei ole kunnossa.
- Anonyymi
Onko mitään tietoa koska lupailleet maksaa? Ja kauan ootte jo odottaneet rahoja? Luulen, että jonkun aikaa saan rahojani odotella, kun keskustelua on jo täällä. Eli meitä taitaa olla useampi ketä odottelee rahoja.
Yrityskauppoja seuraan joka puolelta mistä vaan saisi mitään tietoa, mutta silti ei näytä vahvalta että kesään mennessä palautuksia tulee- Anonyymi
Tammikuun lopussa oli eräpäivä. On tässä jo tovi ooteltu.
Missä päin asut?
- Anonyymi
Irtisanoin omani alkuvuodesta päättyväksi. Aiemmassa tiedotteessa oli puhe, että kesään mennessä, uudemman tiedon mukaan tilanne on paljon pahempi. En tiedä mihin olen yhteydessä jos maksuaika heillä 12 kk. Tä on ihan kamala tilanne kaikinpuolin.
Ajattelin että kesään mennessä on vielä siedettävä, kohtuullinen aika tilanteen huomioonottaen. Mutta se että siellä hierotaan isoja kauppoja missä raha ei edes vaihda omistajaa ja silti 12kk maksuaika. - Anonyymi
Jep! Sama tilanne ja ajatukset! Uskomaton juttu kaikinpuolin. Kuntien omistama yritys. Paljon lupauksia turvallisesta sijoittaa Lakeaan. Asutko Etelä-Suomessa?
- Anonyymi
Asun, mutta käsittääkseni sillä ei ole merkitystä missäpäin asuu. Kaikki odottaa rahojaan yhtä tietämättöminä.
- Anonyymi
Kuinka paljon on em juttua maksamatta
Se kiinnostaisi- Anonyymi
Luulen et niin helvetisti. Ja mikäli yrityskaupat ei mee maaliin niin konkurssi. Olis kuvitellut että noista yrityskaupoista olisi niitä maksuja makseltu, mutta raha ei vaihda omistajaa niin mistäs maksaisi? Kyllä juttu kohta alkaa leviämään näillä maksuajoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen et niin helvetisti. Ja mikäli yrityskaupat ei mee maaliin niin konkurssi. Olis kuvitellut että noista yrityskaupoista olisi niitä maksuja makseltu, mutta raha ei vaihda omistajaa niin mistäs maksaisi? Kyllä juttu kohta alkaa leviämään näillä maksuajoilla
Perustin Facebookiin suljetun ryhmän Lakean omaksi kohteisiin rahansa menettäneille. Olen itse myös samassa tilanteessa. Käykää liittymässä ryhmään https://www.facebook.com/groups/472520275314862
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustin Facebookiin suljetun ryhmän Lakean omaksi kohteisiin rahansa menettäneille. Olen itse myös samassa tilanteessa. Käykää liittymässä ryhmään https://www.facebook.com/groups/472520275314862
Kiva, että perustit. Minulla ei ole facebookkin tunnuksia.
- Anonyymi
Kaikki vuokrakämpät ovat ihan vain ns, rahastuskämppiä.
Joku sanoi kerran niistä: Rotanloukkoja : )
Useimpia ei koskaan korjata/rempata vaikka tarvetta olisikin.
Kun kaupungin vuokra-asunnoista halutaan ns, palautetta osiossa : ) jos annat 4:n tai vähemmän tulee teksti:
Nyt tuli jokin häiriö, viestiäsi ei voida lähettää : D- Anonyymi
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Mikäs tilanne palautusten kanssa tällä hetkellä? Ainakin osa kertoo saaneensa jo palautuksen vaikka on loppukeväästä irtisanonut.
- Anonyymi
Vapaamuurarit rullanneet rahat.
Joku sen tiesikin jo.
Jäljet johtavat.........- Anonyymi
kopotikop...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kopotikop...
2v mäkikaivolla 1h-k .s oikeestaan ei valittamista muusta kun asunnon kuumuudesta kesällä ja ettei ollut lasitettu parveke,siis noihin vuokrahintoihin. sain lähtiessä 3e palautuksen..hah minulla oli henkilö takuu mutta tuo jäi ylim... päätin muuttaa uudempaan,pienempään,ilmastoituun,yksitysasuntoon jossa nyt kuitenkaan ei ole saunaa.vuokra 10e kalliimpi mutta esim torille pikkusen lyhyempi. elämä on valintoja ei valittamista
- Anonyymi
Ongelmia parvekkeen kiinnitysten kanssa? Vaikuttaa siltä että rakennuttaja pilailee kustannuksellamme?
Piditkö siitä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227