vuokralaisena lakea

Anonyymi

saisiko ihan asiallisia vastauksia millaisia kokemuksia. naapurit seuraavat osoitteet..teirinkatu 1-2,mäkikaivontie 20-22. varastellaanko varastoista kamaa,
tuleeko heti muistutus jos on vuokra päivän pari myöhässä

44

2515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rauhattomia slummeja ovat molemmat alueet sekä Mäkikaivon alue että Teirinkatu. Lakea on melkein sama kuin Pikipruukki. Laaduttomia ja roskaisia kämppiä, joissa vaihtuu ulkomaalaiset koko ajan. Pyykit varastetaan pyykkituvan kuivaushuoneesta ja muutenkin kaikki irtain lähtee mitä kerrostalon käytävästä irti saadaan. Jos sattuu omistamaan auton niin ei ainakaan noille alueille sitä kannata jättää koska voi olla että renkaat on yöllä viety tai muuten vaan joku piripää hakannut autosta etulasin rikki. En muuttaisi missään tapauksessa.

      • Anonyymi

        Edellisestä ymmärrän toisen mutta teirinkatu ? eikös nuo lakean asunnot ole jäähallin puolella `? korjaa jos olen väärässä. itse olen joskus asunut samoissa taloissa eikä siinä kyllä ollut hirveästi tummia sekä alueella on 24h valvonta. toki siitä on 4v joten ehkä kustannus syistä kaikki on muuttunut? täytyy käydä joku päivä katsomassa-


      • Anonyymi

        Osta oma asunto!


    • Anonyymi

      Teirinkatu 1 ja siitä ne samat eteenpäin. Ei koskaan ja moottoritien melu ainainen

      • Anonyymi

        sisko..moottoritie on kuuma. muuta vähäänkyröön niin saat olla ilman meteliä,ehkä ja tummia..ehkä. voipi olla että meteli lähtee eri vehkeistä ja tummat on eri..no joo


    • Anonyymi

      Hyviä kämppiä kaikki siellpäin.

    • Anonyymi

      Pohjanmaan juntit keskustelevat?

      Hei, muuta etelään. Tai aja kännissä autolla siellä.
      Tee jotain

      • Anonyymi

        on ne ihan rauhallisia siinä teirinkadulla mutta vuokrat on aika suolaiset ei taida "kelatuloilla" pärjätä .mäkikaivolla on toki joo tummaa muusikkoa ja muuta viipertäjää saa sielläkin käydä katsomassa asunnon ensin? rappukäytävän kun kävelee läpi alahaalta ylös ja takas katsoo ovikyltit ja "haistelee hieman...kuuntelee myös. kulostaa skitsolta? mutta jos meinaa itse asua onko se sitä?????


    • Anonyymi

      Lakean vuokrat ovat törkykalliita ja nousevat 1.6. vielä entisestään. Rupinen kaksio 43m2 Mäkikaivontiellä yli 10 v vanhassa talossa nousee yli 760 euron. Törkeää kiskontaa. Mä irtisanoin asunnon ja muutin pois ja niin on tehnyt moni muukin talossa, jossa asuin. Mahtaa sille Lakealle olla kauheasti tuloja tyhjistä kämpistä. Siinäpäs sitten kaatuu konkurssiin ja voivat miettiä kannattiko hinata vuokrat taivaisiin. Tyhjää näytti olevan niissä aivan kadussa kiinni olevissa rivareissakin kun yhtenä iltana ohi kävelin.

    • Anonyymi

      Lakean omistavat vapaamuurarit

    • Anonyymi

      Me vuokralla elävät ollaan kauheita. Älä tuu tänne kärsimään.

      • Anonyymi

        Ei kuulu teirinkadulla enää 5krs moottoritien melu,lasitetut parvekkeet kun on. ja kela korvaa 1h-tpk.s asunnon aika kivasti mutta sen suurempiin pitää jo pikkusen kaivaa kuvetta.noissa ei kyllä tummia ole. Mäkikaivolla on joo turhan suuret vuokrat asuntojen laatuun nähden johtuu kai sijainnista mutta pienimpiin riittää siinäkin kelan korvaus.Toki siellä on näitä reggae muusikoita jotka saattavat päiväsaikaan nautiskella hieman makean tuoksuista tuotetta.


    • Anonyymi

      Lakea on malliesimerkki siitä miten vapaamuurarit, virkamiehet sekä em. ystäväpiiri levittäytyvät ympäri maata, kuppaavat järjestelmästä rahat ja käärivät ne omiin taskuihinsa.

    • Anonyymi

      Mäkikaivontien asunnoissa järjestään ulkomaalaisia eipä taida suomalaisia siellä slummeissa asua enää ollenkaan, porraskäytävässä oma nimeni ainoa suomalainen nimilaatoissa, 2 kk riitti mulle. sinä aikana vietiin lukittu pyörä lukitusta varastosta ja kellarikomeromurtoja oli koko ajan, kaikki viedään mikä irti lähtee, roskishuoneet siivottomassa kunnossa ja isoja rottia pihamaalla. hyi olkoon! käsittämätöntä mikä törkypesä keskellä kaupunkia. Lakea ei ilmeisesti mitenkään huolehdi taloistaan

    • Anonyymi

      Rahat lienevät jo rullattu ja muurattu moneen kertaan

    • Anonyymi

      Eivätkö Lakealaiset ole Kunnon kommunisteja?

      • Anonyymi

        Kunto ei ole itsekään enää kommunisti, Berliinin muuri murtui ja kaikki muukin murtui.


    • Anonyymi

      Kokemus Lakealla vuokralaisena olosta. Asunnon lämmityksen väitettiin kuuluvan vuokraan. Pakkasilla tulikin ilmi etteipä kuulukaan. Irtisanoin asunnon heti nähtyäni ensimmäisen sähkölaskun pakkaskelien jälkeen. Toivottavasti vuokravakuus ilmestyy tilille ettei siinäkin huijata.

    • Anonyymi

      Lakean rakennuttamat talot ovat täyttä roskaa.

      Parvekkeet tippuu, nurkat vetää.

      Pohjammaalaisia roistoja. Tosin kaikki on ilmaista mainosta, varsinkin Turun alueella.

      • Anonyymi

        Haasta oikeuteen.


    • Anonyymi

      Puuelementti kerros / muita taloja. Pitkäikäisiä?
      Epäilen

      • Anonyymi

        Itse asunut molemmissa,muuttaessa mäkikaivolle ei toisessa rompan päässä ollut höpöheinä heikkejä muutama kitisevä thaikokki suomalaisine miehineen..suht rauhallista,häiritti vaan muovimatot pesutiloissa ja se että joku nuuski aina yhteisissä tiloissa(ehkä myös parveke)Teirinkatu 1..6krs sopivat tilat.s lasitettu parveke. Ainut syy muuttoon pois. Keikkahommat,pienempi kämppä keskustasta(ei saunaa)auto pois.kotoa välillä monta viikkoo pois. ei pruukille koskaan 30% ylihinnoittelua laatuun nähden,yksityiset pitää hinnan kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asunut molemmissa,muuttaessa mäkikaivolle ei toisessa rompan päässä ollut höpöheinä heikkejä muutama kitisevä thaikokki suomalaisine miehineen..suht rauhallista,häiritti vaan muovimatot pesutiloissa ja se että joku nuuski aina yhteisissä tiloissa(ehkä myös parveke)Teirinkatu 1..6krs sopivat tilat.s lasitettu parveke. Ainut syy muuttoon pois. Keikkahommat,pienempi kämppä keskustasta(ei saunaa)auto pois.kotoa välillä monta viikkoo pois. ei pruukille koskaan 30% ylihinnoittelua laatuun nähden,yksityiset pitää hinnan kohdillaan.

        Pikipruukki on hyvä, kokenut.


    • Anonyymi

      Taitaa muurarit vedellä välistä tässä(kin) tapauksessa.

      • Anonyymi

        Saumojen kanssa oltava tarkkana.


    • Anonyymi

      Onko kukaan saanut vuokratakuu tai omaksi palautuksia???

      • Anonyymi

        Emme ole saaneet omaksipalautusta.


      • Anonyymi

        Mikä sinun tilanne tällä hetkellä


      • Anonyymi

        Onko Lakealla myös vuokravakuusrahoja palauttamatta?


    • Anonyymi

      Muurattu ne rahat?

    • Anonyymi

      Hei
      Onko täällä henkilöitä joilla Lakean erääntynyttä omaksipalautus saamatta?

      • Anonyymi

        Kyllä on. Osalle väittävät jo palauttaneensa rahat, mitta mistä tietää ovatko. Itse edelleen odottelen. Ei tietoa milloin maksetaan. Huonosti hoidettu tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on. Osalle väittävät jo palauttaneensa rahat, mitta mistä tietää ovatko. Itse edelleen odottelen. Ei tietoa milloin maksetaan. Huonosti hoidettu tämä.

        Missä päin Suomea?


    • Anonyymi

      Hei
      Meillä on sama tilanne. Tilanne omaksivuokrasopimuksen purkaneille todella ikävä. Lakean henkilökunta tai vastuuhenkilöt eivät edes vastaa selviin kyselyihin. Yrityskauppa meneillään ....Lakean taloudellinen tilanne salattu ja salataan edelleen ihmisiltä jotka luottaneet Lakean lupauksiin turvallisesta omaksivuokrasopimuksesta jonka voi purkaa koska tahansa.

      • Anonyymi

        Sopimus purettu ainoastaan Lakean taloudellisten ongelmien takia. Tai siis arvailujen takia että talous ei ole kunnossa.


    • Anonyymi

      Onko mitään tietoa koska lupailleet maksaa? Ja kauan ootte jo odottaneet rahoja? Luulen, että jonkun aikaa saan rahojani odotella, kun keskustelua on jo täällä. Eli meitä taitaa olla useampi ketä odottelee rahoja.
      Yrityskauppoja seuraan joka puolelta mistä vaan saisi mitään tietoa, mutta silti ei näytä vahvalta että kesään mennessä palautuksia tulee

      • Anonyymi

        Tammikuun lopussa oli eräpäivä. On tässä jo tovi ooteltu.
        Missä päin asut?


    • Anonyymi

      Irtisanoin omani alkuvuodesta päättyväksi. Aiemmassa tiedotteessa oli puhe, että kesään mennessä, uudemman tiedon mukaan tilanne on paljon pahempi. En tiedä mihin olen yhteydessä jos maksuaika heillä 12 kk. Tä on ihan kamala tilanne kaikinpuolin.
      Ajattelin että kesään mennessä on vielä siedettävä, kohtuullinen aika tilanteen huomioonottaen. Mutta se että siellä hierotaan isoja kauppoja missä raha ei edes vaihda omistajaa ja silti 12kk maksuaika.

    • Anonyymi

      Jep! Sama tilanne ja ajatukset! Uskomaton juttu kaikinpuolin. Kuntien omistama yritys. Paljon lupauksia turvallisesta sijoittaa Lakeaan. Asutko Etelä-Suomessa?

    • Anonyymi

      Asun, mutta käsittääkseni sillä ei ole merkitystä missäpäin asuu. Kaikki odottaa rahojaan yhtä tietämättöminä.

    • Anonyymi

      Kuinka paljon on em juttua maksamatta
      Se kiinnostaisi

      • Anonyymi

        Luulen et niin helvetisti. Ja mikäli yrityskaupat ei mee maaliin niin konkurssi. Olis kuvitellut että noista yrityskaupoista olisi niitä maksuja makseltu, mutta raha ei vaihda omistajaa niin mistäs maksaisi? Kyllä juttu kohta alkaa leviämään näillä maksuajoilla


    • Anonyymi

      Kaikki vuokrakämpät ovat ihan vain ns, rahastuskämppiä.

      Joku sanoi kerran niistä: Rotanloukkoja : )

      Useimpia ei koskaan korjata/rempata vaikka tarvetta olisikin.

      Kun kaupungin vuokra-asunnoista halutaan ns, palautetta osiossa : ) jos annat 4:n tai vähemmän tulee teksti:
      Nyt tuli jokin häiriö, viestiäsi ei voida lähettää : D

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe