En ole mitään

Anonyymi

Taas puskee itsetuhoiset ajatukset päähän. Ei mun elämässä ole mitään eikä oikeen ketään. Miettii vaan että mitähän mä täällä maanpäällistä elämää enää. Köyttä kävisi ostamassa ja rauhallinen lähtö?

Kyllä sitä omaa tarkoitusta täällä miettii. Huomannut, että ei mulla tunnu olevan mitään tarkoitusta täällä.

9

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin siinä käy kun on päätoiminen paskanjauhaja netissä. Uskon että elämäsi on aivan umpi surkeaa, sääli sua.
      Feikkiprofiilileilla trollaaminen ja omiin viesteihin vastaaminen, eihän sitä kukaan järkevä tee :D

    • Anonyymi

      Mä oon miettiny josko muuttas johoniki. Vaikka norjaan. Piristyskö siellä

      • Anonyymi

        Onhan sitä erilaisia keinoja piristyä, mutta muuttaminen ei välttämättä ole juuri se paras.
        Muuttaessa ei loppujen lopuksi muutu mikään muu kuin asuinympäristö.

        Itseään kun ei pääse pakoon, vaikka kuinka muuttaisi/vaihtaisi asuinpaikkaa.
        Muutos alkaa aina omasta itsestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä erilaisia keinoja piristyä, mutta muuttaminen ei välttämättä ole juuri se paras.
        Muuttaessa ei loppujen lopuksi muutu mikään muu kuin asuinympäristö.

        Itseään kun ei pääse pakoon, vaikka kuinka muuttaisi/vaihtaisi asuinpaikkaa.
        Muutos alkaa aina omasta itsestä.

        Se on kyllä totta. Äkkiä samat ongelnat muuallakin.

        Pitäs olla semmonen henkinen guru ja elämän valmentaja joka ohjais elämää parempaan. Muttei semmosta kyllä ole tarjolla ainakaan minulla täällä. No ehkä jumala olis paras vaihtoehto muttei varmasti valtion kirkko


    • Anonyymi

      Tarvitset muutoksen elämään, joka on käytännössä joko opiskelupaikka tai työpaikka. Voit tietysti sanoa, että "en mä pysty", mutta sitten saat jatkaa nykymenoa vanhuuteen asti. Ei tuota mikään muu muuta, kuin se että elämän suunta vaihtuu ja siihen ei mikään puuhakerho, valittaminen, pillerit tai muut toimi. Unohda OPO:jen typerät väitteet, että pitää löytää unelma-ammatti. Työ tekijäänsä opettaa sanotaan ja mikään työkuvaus ei vastaa todellisuutta. Etsi töitä tai lähde opiskelemaan alaa, jolla on asiallinen työtilanne. Tilanteesi muuttuu jo opiskelun alkaessa ja ollessasi joidenkin vuosien päästä töissä, et enää edes muista nykyistä tilannetta.

      • Anonyymi

        Tää voi olla hyvä ohje. Mulla ollu henkistä tuskaa jo alle 20v saakka. Ny kohta 60v. Tos 23v erosin avokista ja minut kyllä pelasti silloin että löysin työn johon pystyin uppoutumaan. Muuten olisin juonut itseni kuoliaaksi, mikä oli kyllä lähellä anyway.

        Opuskelukin voi olla vaihtoehto mutta vaatii kyllä jo paljon enemmän henkisiä voimavaroja ja jaksamista.


    • Anonyymi

      Jos katsoisit tämän vartin pituisen videon:
      https://youtu.be/RO91rM_GMg4
      Otat sieltä löytyvästä linkistä yhteyttä kristittyihin. Siitä alkaa valoisampi aika.

      • Anonyymi

        Varma apu löytyy ...


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2545
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1907
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1651
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1568
    8. 75
      1479
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      111
      1396
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe