Isäni 80v on tehnyt selväksi että ei arvosta työtäni. Työskentelen henkilökohtaisena avustajana muutamia päiviä viikossa ja isäni mukaan minussa jokin vika kun en kelpaa kunnon töihin. Kaiken lisäksi isä sairastui itse vakavasti keväällä ja on täysin toimintakyvytön. Kaikki minun hoidettava kun ei itse edes yritä tehdä mitään.
Narsisti isäni vähättelee
4
663
Vastaukset
- Anonyymi
Faijat osaa olla vittumaisia. Ite en jaksanu sitä. Kaikki muutkin kylllä ihmetteli sitä vittuilua. Kerran huusin sille takasin ja kovempaa. Kerta riitti. Ei puhunu enäö ikinä.
- Anonyymi
Anna mennä toisesta korvasta sisään ja ulos.
Arvostatko itse työtäsi ja kuinka arvokasta se on? Kun tulet töistä ja tiedät että tämä päivä toi avustettavallesi esim. iloa, älä anna isäsi puheiden pilata sitä vaikka hän kovasti sitä yrittäisikin. Hän haluaa sinusta sitä, jonka haluaisi itsestään tulevan. Älä anna isäsi lannistaa sinua. Tämä on sinun elämäsi. Ole vain hiljaa ja anna sanojen hyökkäillä. Muista että teet hienoa työtä. Arvosta sitä. - Anonyymi
Olisit vaan laittanut entisen nimimerkkisi poiuufgk alle.
Aiheesi perusteella sanon, että itse olet 80v . Ja että isäsi poistui elävien kirjoista ennen v. 2000 ns. luonnollisen poistuman kautta. Näin ollen vaikutat kovin harhaiselta. - Anonyymi
Ei tarvi olla tekemisissä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431349
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1101098Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.74991Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975- 53892
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20870- 34824
- 37799