uusi korona wiirus 1000 kertaa voimakkaampi kuin se ensimmäinen kiinalainen,,
soo tämä,,,
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
edelliseen kun lisätään #ilmastonmuutoksen hetelmät niin kusessa ollaan,,
- Anonyymi
,, nythän kaakosta Puthini laittanut semmosen vesipilven jotta Savonlinna hukkuu,,
- Anonyymi
yli 75-vuotiaiden ja monisairaiden kuolleisuus lisääntyi. Pitkien hellejaksojen ja muiden sään ääri-ilmiöiden on näytetty tieteellisesti olevan lisääntymässä ilmastonmuutoksen kiihtyessä.
seoon menoa,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yli 75-vuotiaiden ja monisairaiden kuolleisuus lisääntyi. Pitkien hellejaksojen ja muiden sään ääri-ilmiöiden on näytetty tieteellisesti olevan lisääntymässä ilmastonmuutoksen kiihtyessä.
seoon menoa,,,, ei kannata pihistellä enää,,arvon kollegat,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, ei kannata pihistellä enää,,arvon kollegat,,
,,eukkonne on aloittaneet "kuntoutuksen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,eukkonne on aloittaneet "kuntoutuksen..
,, hautaisia varten,mitä luulitte,,, jaa jaa,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906