pysäköintivirhemaksu

Anonyymi

Kyllä on rauma tosi mukava paikka tulla kuluttamaan euroja. Nopea käväisy vanhassa kaupungissa ja kiva yllätys tuulilasissa kun ei huomannut kiekkoa laittaa. Kiitos vaan rauman kaupunki, kyllä jäi kiva kuva kaupungista!

12

796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säännöt pitää muistaa. Muuten kaikki unohtaisivat kiekon.

      • Anonyymi

        Jep, kannattaa kiusata turisteja niin lakkaavat käymästä.


    • Anonyymi

      Jää ensi kesän lomareissu raumalle tekemättä, mennään ennemmin vaikka poriin.

    • Anonyymi

      Kiekkopysäköinti on kätevä ja ilmainen. Ja jos muisti pätkii niin onhan niitä automaattikiekkojakin, tosin jäävät ikävästi näkökenttään ajaessa. Ja jos tykkää maksullisesta pysäköinnistä, jättää vaan käyttämättä kiekkoa 👍

      • Anonyymi

        Jättää vain rauman väliin. #nevöevö


    • Anonyymi

      En tule raumalle kun sain omaa tyhmyyttäni/vahinko sakon. Vaihdan pankkia on huono, mikä pankki milloinkin. Nyt kyllä vaihdan vakuutusyhtiötä, niin kaltoin minua kohteli. Se julkkis on kyllä pas...a en ikinä tykkää enää hänestä. Ja naapurikin on idiootti ja muutama kaveri on entinen kaveri, kehtasivat minua arvostella. Muijan vaihdan, motkotti, kun kävin vieraissa, ihme akka. Tuo olut on niiiiin huonoa, en osta vaikka sais sentillä pullo. Tällaiset ovat aivan tyjänpäiväisiä uhoiluja ei ketään kiinnosta, paitsi minua. Nauroin taas ihan kippurassa , vai et tule raumalle, no älä tule, mene poriin hakemaan se sakko, kyllä ne sielläkin sakottaa, jos ei ole oppinut edes pysäköimään.

    • Anonyymi

      Porissa on Suomen tehokkain ja innokkain pysäköintivalvonta.

      • Anonyymi

        Mut raumalla haisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut raumalla haisee!

        Rauma on paska maa!!!


    • Anonyymi

      Massimiehet eivät käytä Raumalla kiekkoa. He eivät myöskään vingu lapun perään.

      • Anonyymi

        Maasimiehet eivät pysäköi. Se on sen palkatun kuljettajan työtä.


    • Anonyymi

      On Sulla omituinen ajattelu; Tee selkeän virheen, josta saa virhemaksun. Sen jälkeen kiukuttelet kukisesti, että Rauman kaupunki on ihan kelvoton.
      Mene mihin tahansa kaupunkiin ja huomaat ihan samanlaisen menettelyn.

      Onhan tietenkin niinkin, että siellä kotikylässäsi voit jättää autosi mihin vain ja miten vain ilman kiekkoa. Vaikka siihen kyläkaupan kohdalle kylän ainoan katuvalotolpan kohdalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe