pysäköintivirhemaksu

Anonyymi

Kyllä on rauma tosi mukava paikka tulla kuluttamaan euroja. Nopea käväisy vanhassa kaupungissa ja kiva yllätys tuulilasissa kun ei huomannut kiekkoa laittaa. Kiitos vaan rauman kaupunki, kyllä jäi kiva kuva kaupungista!

12

851

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Säännöt pitää muistaa. Muuten kaikki unohtaisivat kiekon.

• Anonyymi

Jep, kannattaa kiusata turisteja niin lakkaavat käymästä.

• Anonyymi

Jää ensi kesän lomareissu raumalle tekemättä, mennään ennemmin vaikka poriin.

• Anonyymi

Kiekkopysäköinti on kätevä ja ilmainen. Ja jos muisti pätkii niin onhan niitä automaattikiekkojakin, tosin jäävät ikävästi näkökenttään ajaessa. Ja jos tykkää maksullisesta pysäköinnistä, jättää vaan käyttämättä kiekkoa 👍

• Anonyymi

Jättää vain rauman väliin. #nevöevö

• Anonyymi

En tule raumalle kun sain omaa tyhmyyttäni/vahinko sakon. Vaihdan pankkia on huono, mikä pankki milloinkin. Nyt kyllä vaihdan vakuutusyhtiötä, niin kaltoin minua kohteli. Se julkkis on kyllä pas...a en ikinä tykkää enää hänestä. Ja naapurikin on idiootti ja muutama kaveri on entinen kaveri, kehtasivat minua arvostella. Muijan vaihdan, motkotti, kun kävin vieraissa, ihme akka. Tuo olut on niiiiin huonoa, en osta vaikka sais sentillä pullo. Tällaiset ovat aivan tyjänpäiväisiä uhoiluja ei ketään kiinnosta, paitsi minua. Nauroin taas ihan kippurassa , vai et tule raumalle, no älä tule, mene poriin hakemaan se sakko, kyllä ne sielläkin sakottaa, jos ei ole oppinut edes pysäköimään.

• Anonyymi

Porissa on Suomen tehokkain ja innokkain pysäköintivalvonta.

• Anonyymi

Mut raumalla haisee!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut raumalla haisee!

Rauma on paska maa!!!

• Anonyymi

Massimiehet eivät käytä Raumalla kiekkoa. He eivät myöskään vingu lapun perään.

• Anonyymi

Maasimiehet eivät pysäköi. Se on sen palkatun kuljettajan työtä.

• Anonyymi

On Sulla omituinen ajattelu; Tee selkeän virheen, josta saa virhemaksun. Sen jälkeen kiukuttelet kukisesti, että Rauman kaupunki on ihan kelvoton.
      Mene mihin tahansa kaupunkiin ja huomaat ihan samanlaisen menettelyn.

Onhan tietenkin niinkin, että siellä kotikylässäsi voit jättää autosi mihin vain ja miten vain ilman kiekkoa. Vaikka siihen kyläkaupan kohdalle kylän ainoan katuvalotolpan kohdalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3794
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3405
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2781
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2418
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1859
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1779
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1736
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1427
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1218
    Aihe