Robotin armoilla

Anonyymi

Olen todennut etten suomesta saa halumaani tyydytystä. Niinpä matkustin saksaan. Olin kuullut paikasta jossa on teollisuusrobotteja jotka tuottaa täyden tyydytyksen haluamallasi tavalla. Tutkin vaihtoehtoja paikan päällä, huomasin vaihtoehto jossa ulkopuoliset saavat maksua vastaan määrätä mitä robotti tekee sinulle, innostuin tästä heti ja menin kysymään vapaita aikoja. Pääsin heti.

Minut ohjattiin siistytymishuoneeseen. Siellä minulta ajettiin kaikki karvat hiuksia lukuun ottamatta. Allekirjoitin suostumislomakkeen jossa paikan pitäjältä poistui kaikki vastuu tapahtumista. Silmäni sidottiin ja minut vietiin seuraavaan huoneeseen. Minut sidottiin monesta paikkaa kiinni pöytään tai johonkin vastaavaan. Silmälaput otettiin pois. Minulle kerrottiin tulevasta hiukan. Olet lupautunut kuuden tunnin robotti käsittelyyn. Katsojat saavat maksua vastaan määrätä mitä robotti tekee sinulle ja kuinka kauan. Näet lasin takaa onko siellä asiakas, mutta et tarkemmin. Maksu riippuu toiminnasta ja ajasta. Saat tuotosta itse puolet, loput jää paikalle.

Pian näin huurrelasin takana liikettä, siellä oli vaihtoehdot toimista ja hinnat. Pian kuului kuulutus ”milking 2”, robotti lähti liikkeelle, suihkutti munalleni ilmeisesti liukuvoidetta ja ohjasi munani johonkin putkeen. Se alkoi liikkumaan edestakaisin eli se oli lypsykone. Vielä oli arvoitus mitä ”2” tarkoitti? Se selvisi kahdenminuutin kuluttua, se oli toiminnan kesto minuutteina.

Seuraavaksi kuului ”deepthroat 1” robotti toi suuhuni pienen dildon ja pani sillä kurkkuani minuutin. Nyt ” nippeles 10” nänneihin tuli puristimet. Kohta robotti nosti minut pöydältä ja vei minut seinän viereen jossa olevasta reiästä kovana seisova munani meni läpi. Samantien minua ruvettiin imemään. Sitä kesti kunnes laukesin. Robotti vei minut takaisin pöydälle, kuului ”whip 5”, robotti piiskasi minua 5 minuuttia. Nännien puristimet lähti pois, siitä tuli kiva kipu. Tykkään seksin yhteydessä pienestä kivusta. Nännit olivat arat ja niihin tuli heti uudet puristimet.

Seuraavaksi kuului taas ”milking” ja perään ”10”. Minua siis lypsettäisiin 10 minuuttia. Lypsy ei kerinnyt edes alkamaan kun kuului ”balls 3”. Kun lypsy alkoi heti perään robotti rupesi piiskaamaan pallejani. Laukesin ehkä 2 minuutissa, piiskaus ja lypsy jatkui silti. Lypsyn loputtua suuhuni tuli putki, josta minulta tullut sperma valui suuhuni. Kuului ”cum” ja tuli lisää spermaa suuhuni. Katsojat saavat myös käyttää lypsykonetta ja ohjata mällinsä suuhuni aina kun putki on suussani.

”Electric antoi sähköiskuja palleille ja munalle, ajan ja voimakkuuden katsojat sai päättää. Milking tuli taas kesto oli 30 minuuttia. Vaikka olin ennenkin ollut lypsykonessa, en koskaan lähellekään näin kauan. Muna oli tosi hellänä sen jälkeen. Kohta kuului ”cock 1” robotti piiskasi kipeää munaani minuutin.

”fucking” kuuluessa robotti vei minut panokoneelle. Ekalla kerralla kone pani minua vain 5 minuuttia. Sen jälkeen robotti nosti minut ylös, pää alas päin. Suuhin ja perseeseen tuli dildo jotka rupesivat tekemään vauhdikasta edestakaisin liikettä. Munaan tuli jälleen lypsykone. Tätä kesti ainakin 15 minuuttia. Nyt tuli onneksi pieni tauko kaikesta.

Ajan myötä minua piiskattiin joka puolelle, lypsettiin, annettiin sähköiskuja, tuli paljon spermaa suuhun, pantiin paljon perseeseen ja suuhun.

Lopussa oli anteliaampia katsojia jotka maksoi esimerkiksi 15 minuutin samanaikaisen pallien, perseen ja nännien piiskauksen, panot molempiin reikiin ja lypsyn. Sain lopussa vielä sähköiskuja munalle ja spermaa paljon suuhun.

Vihdoin kuusi tuntia tuli täyteen. Muna oli hellänä ja joka paikkaa särki. Siistiymishuoneen tv:ssä näkyi tilastot päivän sessiosta. Lypsyä 220 min, piiskausta 45 min, suuhunpanoa 190 min, perseeseen 210 min. Spermaan tuli suuhun 1,1 litraa, sähköiskuja 55 kpl…

En ole koskaan ollut näin täysin loppua ja paikat näin kipeät. Vannoin itselleni etten tule koskaan enää mihinkään tälläiseen.

…mutta silti seuraavana päivän olin taas kyselemässä vapaita aikoja

7

4455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nautinnollinen juttu

    • Anonyymi

      Kuuluisi fantasiat-foorumille.

    • Anonyymi

      Luin myös saksalaisesta robotista, joka lypsää varmasti ja imun voimakkuus on portaattomasti säädettävä. Tilasin oikopäätä, vaikka oli kallis.
      Tuli Boshin pieni pölynimuri, jossa verhosuulakkeen tilalle oli asetettu silokonipimpero, joka liitetään imuletkuun.
      No, tämän tonnin robotin olisin rakentanut kotona ilmaiseksi, kun kaikki tarvittava materiaali oli ostettu jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Tekniikka kehittyy


    • Anonyymi

      Oispa ollut kiva olla katsojana. Ehkä olinkin, oliko Strech 4 vaihtoehtona? Kyrpääsi olisi venytetty 4 minuuttia. 😏

    • Anonyymi

      Onko muita ideoita kuin tuo stretch4? Voisin jatkaa tarinaa

    • Anonyymi

      Jatka tarinaa

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe