Huoh! Että on vaikeeta, ei voi ymmärtää ihmisten pahuutta. Ei vaan pysty, ovat vieneet ja varastaneet niin paljon. Juuri kun pääset tasapainoon, niin jatkavat taas. Eikö riittäisi jo? Hyvää ei ole tullut aikoihin. Jotain lohdutusta, ja siitäkin kateelliset rankasee. Samat jotka sinulta varastavat. Haluavat vaan lisää, mitään eivät anna. Haluavat että kidut jotta toiset saa hyvän elämän. Miten tästä katkeruudesta pääsee eroon ja ennen kaikkea miten noista varkaista pääsee eroon?
Olen varmaan maailman katkerin ihminen
4
2280
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kerta täällä on niin hyviä ihmisiä niin kertokaa ihmeessä?
- Anonyymi
Valitettavasti en osaa auttaa mutta ymmärrän kyllä tunteesi. Kirjoituksessasi on paljon samaa mitä itsekkin mietin ja ihmettelen.
- Anonyymi
Itse taistelen katkeroitumista vastaan. Ymmärrän tunteesi, löytyy samaistumispintaa. Huijattu olo on omasta kokemasta, olin erehtyväinen, en olisi voinut uskoa kuinka pahantahtoinen nainenkin voi olla, kun näkemyserot ovat suuria. Varautunut olin ja varovainen, liikaa uskoin hyvän voimaan. Pelin likaisuus yllätti täysin.
- Anonyymi
Ihminen on ihmiselle susi. En tiedä onko pahinta soimata itseään liiasta hyväuskoisuudesta vai onko syy huijaajassa. Tunteet seilaa laidasta laitaan ja usko ihmiseen on mennyt. Toivottavasti tulevaisuus olisi parempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1982518
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708