Todella hyvä urheilija tämä seitsenottelija Maria.Nyt kaikki jolla rahaa ylimääräistä antakaa sinne.Tiedän itse myös ,kun olin urheilu leirillä kaikilla muilla iltasyömistä paitsi minulla.Ei saanut ruokaa kotoa mukaan. Tiedän miltä tuntuu ,kun ei ole varaa ostaa mitään.Moni lahjakas nuori tippuu ,kun ei kehtaa eikä uskalla kertoa kotioloissa Tämä pitäisi oikaista Suomessa ja siksi pitäisi tehdä TV ohjelma missä kerätään urheiluseuroille rahaa mitkä voivat jakaa köyhille perheille.Suomeen ei tule lisää huippuja jos raha ratkaisee urheilu uran.Auta siis.Sinä kuka luet tätä ala järjestää ohjelmaa tätä varten ja muusikot tehkää tämä mahdolliseksi vaikka itse ette ole saanut mitään rahaa pitkään aikaan.Kiitos paljon teille jotka ymmärtää tämän olevan tärkeä asia.Yritykset mukaan tähän kaikki pienellä summalla myös lääkeyhtiöt.
Köyhyys perheessä
Anonyymi
0
859
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647