😊🌪️☕Vilpoinen 12 asteinen, pilvinen ja tuulinen sää. Joko se kesä ehti mennä? Tänään täytyy kerätä loput marjat pensaista ennenkuin ne tipahtavat sateesta ja tuulesta maahan. Onpahan hyötyliikuntaa, mihin hukuttaa ikävänsä 😍 Unikin maistuu senjälkeen hyvin, niinkuin eilisen oksasouvin jälkeenkin 😴. Uudet oksasakset on hyvin sisäänajettu nyt (ja vielä ehjät).
Hyvää tiistaita tänne!
20
55
Vastaukset
Pelle..............
<3lounas.ajatus kirjoitti:
Peilistäkö näit 😂? Kivaa tiistaita sinullekin 🥳
Lounas.ajatus..............😏
Kaiken olen kuullut/lukenut...
Miten olis oma etunimi.....
<3
?
Älä kerro.....Risto_ kirjoitti:
Lounas.ajatus..............😏
Kaiken olen kuullut/lukenut...
Miten olis oma etunimi.....
<3
?
Älä kerro.....Jaahas! Jos olet kuullut jotakin muuta, kuin tällä tunnuksella kirjoittamaani, niin se ei ole totta. Nämä tunnustelijat/luulijat keksii milloin mitäkin. Yleensä en lue täällä mitään ylimääräistä, mutta miten osuikin äskettäin silmiini, että olisin kehitysvammainen laitoksessa tuilla elävä mies. Mikään noista ei tietenkään pidä paikkaansa. Kirjoittaessa on nähty turhaa vaivaa, kun ikävöin täällä miestä, joka tuntee minut.
Pääosa palstan teksteistä on sellaisia, joita ei ole kiva lukea. Kohteliaisuussyistä käytän tätä nimimerkkiä, että jos hän piipahtaa täällä niin mun kirjoitukset erottuu muusta.
En ole mies, eimia, multinikki ja mitä näitä nimityksiä nyt onkaan.
- Anonyymi
Mun pitäis myös kerätä vähän viinimarjoja pakkaseen heti kun keli kuivahtaa ja lämpenee. Itse katsellut taas pihan pensaita, ett ensi keväänä pitäisi niitä hieman pienentää oksia leikkelemällä.
Mä olen laittanut marjat pakkaseen keittämättä niistä mitään. Talvella saa ihania smoothieita rahkan/jukurtin kanssa.
Tontin yksi nurkka tien vieressä oli täynnä haavan taimia vieri vieressä . Osa piti ihan sahan kanssa kaataa. Tien toiselle puolelle on tehty avohakkuu, joka villiinnytti haavan. Niitä yrittää tunkea keskelle tietäkin. Nyt on vähän aikaa mun puolella tyhjää ja oksasilppuri alkaa jauhaa haketta pensaiden juurille 😊- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mä olen laittanut marjat pakkaseen keittämättä niistä mitään. Talvella saa ihania smoothieita rahkan/jukurtin kanssa.
Tontin yksi nurkka tien vieressä oli täynnä haavan taimia vieri vieressä . Osa piti ihan sahan kanssa kaataa. Tien toiselle puolelle on tehty avohakkuu, joka villiinnytti haavan. Niitä yrittää tunkea keskelle tietäkin. Nyt on vähän aikaa mun puolella tyhjää ja oksasilppuri alkaa jauhaa haketta pensaiden juurille 😊En mäkään ole mitään mehuja keitellyt niistä marjoista vaan ihan marjoina pakastanut ja silloin tällöin tehnyt niistä marjapuuroa, tullut ihan hyvää, vaihtelua puolukan sijasta. Mun pihalla ruusupensaat tuppaa tekemään uusia versoja viereensä, niitä leikannut pois oksasaksilla, mistä lie nyt niin innostuneet versoja pukkaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään ole mitään mehuja keitellyt niistä marjoista vaan ihan marjoina pakastanut ja silloin tällöin tehnyt niistä marjapuuroa, tullut ihan hyvää, vaihtelua puolukan sijasta. Mun pihalla ruusupensaat tuppaa tekemään uusia versoja viereensä, niitä leikannut pois oksasaksilla, mistä lie nyt niin innostuneet versoja pukkaamaan.
Mitä lajiketta ruusut ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lajiketta ruusut ovat?
Ihan tavallisia puutarharuusuja, ei sen kummempaa tietoa. Ei kuitenkaan sitä lajiketta mitä pitäisi muutenkin hävittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään ole mitään mehuja keitellyt niistä marjoista vaan ihan marjoina pakastanut ja silloin tällöin tehnyt niistä marjapuuroa, tullut ihan hyvää, vaihtelua puolukan sijasta. Mun pihalla ruusupensaat tuppaa tekemään uusia versoja viereensä, niitä leikannut pois oksasaksilla, mistä lie nyt niin innostuneet versoja pukkaamaan.
Mulla on kanssa yksi ruusupensas, joka on kova leviämään. Se etsii nyt vettä kun on kuivas ollut. Vesojs tulee räystään alle ja siihen missä olen käynyt kastelemassa 😀
https://www.suomalainentaimi.fi/content/fi/52/389/208/Blandaruusu.html Anonyymi kirjoitti:
Niin siis tämä multa.
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin siis tämä multa.
Tämä meni väärään paikkaan. Kauhea sähläys kun toinen jalka on jo kauppasn lähdössä ja juomavesikin on loppu.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kanssa yksi ruusupensas, joka on kova leviämään. Se etsii nyt vettä kun on kuivas ollut. Vesojs tulee räystään alle ja siihen missä olen käynyt kastelemassa 😀
https://www.suomalainentaimi.fi/content/fi/52/389/208/Blandaruusu.htmlTämä oli se mun kirjoittama, vaikka ei sillä niin väliä ole kuka tän kirjoitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.suomalainentaimi.fi/content/fi/52/389/208/Blandaruusu.htmlSamantyyppinen näkys olevan kuin tuo mun pihalla oleva
- Anonyymi
Ka kypsiä ovat osa raakoja
- Anonyymi
Niinpä, loppukesän merkkejä jo ilmassa ja ne pitkät hellejaksot enää muisto vain. Toivottavasti kuitenki vielä aurinkoakin saadaan, vihreät tomaatit ja metsän puolukatkin sitä ainakin kaipailee. Kesäkurpitsa on kyllä jo ihan sopivan kokoista, siitä pitäisi jotain paistosta tehdä, raakana kun se aika mautonta on. Ja voi noita metsämyyriä kun vilistävät taas joka paikassa, söivätköhän noita herneitä tuosta yhdestä penkistä. Se on ihan söpö, mutta levittää kaikenmaailman tauteja. Niin ja omenia, huh! Kohta tulee taas korvistakin, kun yrittää niitä joka päivä sen viitisen kappaletta syödä. Joskus hillottu pakastimeen ja puristettu mehuksi. Nyt kellari kuitenkin hiirifobian vuoksi no-place, joten syötävä niitä nyt paljaalteen. Tai paistoksena kauraryynien kanssa, jäätelön kera.
Mun tän kesän herkku kesäkurpitsasta on raastaa se ja laittaa kiehumaan kaupan juustomakaronin sekaan. Se kun on aika vetistä ja mautonta tosiaan. Valmiiksi maustettuja broilersuikaleita en muuten käytä, mutta niidenkin sekaan kun pannulle lykkää pilkotun kesäkurpitsan niin saa hyvän makuista ruokaa. Sitten jos n, sentin paksuisia viipaleita pyörittää vehnäjauhossa ja senjälkeen haarukalla sotketussa kanamunassa ja lopuksi korppujauhossa. Sitten paistaa ne pihvit pannulla pari minsaa molemmin puolin. Jauhoissa tai kanamunassa voi olla suolaa ja pippuria.
Hiiret ja myyrät on kyllä ikäviä seuralaisia. Vesimyyrä ei sentään tule sisälle, mutta se syö kaikki juuret ja mukulat. Tavallinen myyrä vaan kaivelee maata ja se taitaa olla lihansyöjä. Mulla onneksi naapurin kissat pitää nyt huolen lähitienoosta, että täällä ei pikkujyrsijät mellasta.
- Anonyymi
Hienoa. Voithan jättää muutaman marjan myös linnuille.
Linnut ei mustaherukoista ja karviaisista välitä. Jonkun teorian mukaan ne eivät näe mustia marjoja , mutta söiväthän ne mustat marja-aroniat kun pihlajanmarjoja ei ollut. Marjat hävisivät paivässä. Niitä ei ollut enää kun menin poimimaan. Kettu syö karviaisia, mutta sillä ollut nyt muuta syömistä kun jättämäni punaiset karviaiset on vielä pensaassa!
Naapurilla on monta kissaa, jotka pyöriskelee irrallaan tässä munkin pihalla. Harva se päivä löytyy linnun sulkia pihalta. En halua tähän houkutella lintuja kissojen evääksi. Vaikka ihania ovat kissat, niin ovat petoeläimiä irrallaan ollessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262568- 1431951
- 661877
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351473KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.571432Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet611299Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771269- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591132Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571127