18-25 vuotias isä?

Anonyymi

Kuinka voi joku 18-25 vuotias mies (poika) olla lapsen isä koska itsekin on vielä aivan pentu, toki on muutamia poikkeuksia että tuossa iässä on kypsempi.
Ihan pelkästään autosta voi päätellä onko kypsä vai vielä pentu.

34

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulla on 24-vuorias isä ja itse olen 32v. Äitini on 46- vuotias, mutta ihan ajokuntoinen kuulemma.

• Anonyymi

Mulla on tyttöystävä 92 ja itse oon 33. Ikä on vain numeroita ja viis siitä onko lähisukua.

• Anonyymi

Kääkö katteeks toiset saa sinä et dai dai dai niin

• Anonyymi

Mitä sinäkin muka moisesta ymmärrät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oohh osui ja upposi 🤣 😂

• Anonyymi

.... ja tuon ikäisistä naisista puhumattakaan.

• Anonyymi

No niin no niin..minun pitääkin olla nyt hyvin kohtelias ettei tuu bannia taas.
      Olettepas te vitsikkäitä. Kyllä minä suuresti teitä ihailen! Älykkäitä olette ja komeita ja naiset kauniita ai että! Suorastaan kuten kuninkaalliset, hyvää sukua ja DNA parasta A-luokkaa.
      Minä vaan tällainen pieni ja harmaa hiirulainen. Anteeksi jos tämä viesti loukkasi jonkun mieltä, kumarra ja pyydän nöyrästi anteeksi,vei tule toistumaan, ryömin takaisin kolooni...anteeksi.

• Anonyymi

Voi voi, kyllä niitä on nuorempiakin ku 18v nähty ja ihan hyvin on perhe-elämä lähtenyt rullaamaan

• Anonyymi

Kamelipaimenethan suorastaan etsivät nuorempia. Kuulutko ehkä heihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä kuulut taas osui ja upposi 🤣 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorry, en ole sellaista nähnyt kuten en sitä kameliakaan, ihan supi suomalainen olen enkä edes ole käynyt maissa joissa kameleita on saati niiden paimenia. Taidat itse kuulua heihin.

• Anonyymi

Mietippä !Jänistä ,jättää poikasensa jo pentuna maastoon hajalleen,käyden niitä 2-4
      viikoa syöttämässä.Siinäpä se!

• Anonyymi

On siinä pupulla hommaa kerrakseen. Ja joka päivä on isäpupu perseen takana vonkaamassa lisää. Ihan tulee eräs uskonlahko pohojanmaalta mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä pupulla hommaa kerrakseen. Ja joka päivä on isäpupu perseen takana vonkaamassa lisää. Ihan tulee eräs uskonlahko pohojanmaalta mieleen.

Kääkö katteeks toiset saa sinä et

• Anonyymi

Ennen vanhaan jos mies ei viimeistään 25v ollut vähintään yhden lapsen isä niin hän joutui pilkan kohteeksi.

Ei tuokaan kovin mukavalta kuulosta. Onneksi ei enää tapahdu

• Anonyymi

No ennen vanhaan jo viisitoista vuotias oli mies. Oli raameja ja lihaksia eikä sellainen kukkakeppi kuin nykyään tai vastaavasti nykyään ylipainoinen pullaposki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ennen vanhaan jo viisitoista vuotias oli mies. Oli raameja ja lihaksia eikä sellainen kukkakeppi kuin nykyään tai vastaavasti nykyään ylipainoinen pullaposki.

Noilla mopohiirilläkin pitää olla niskatuet jottei kypärän paino aiheuta revähdyksiä lihaksentynkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla mopohiirilläkin pitää olla niskatuet jottei kypärän paino aiheuta revähdyksiä lihaksentynkiin.

Ai hitsi niinkööö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut siis itsestäsi taas kerran voi voi

• Anonyymi

Minä ilmestyin tähän maailmaan vuonna 1958. Äitini oli silloin 18v, isäni 19v.
        Omat tenavat syntyivät meidän ollessa 18-19 vuotiaista.
        Nykyisin lapsia hankitaan 35 vuotiaana. No, rippijuhlat ja 50-vuotispäivt samalla kattauksella;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ilmestyin tähän maailmaan vuonna 1958. Äitini oli silloin 18v, isäni 19v.
        Omat tenavat syntyivät meidän ollessa 18-19 vuotiaista.
        Nykyisin lapsia hankitaan 35 vuotiaana. No, rippijuhlat ja 50-vuotispäivt samalla kattauksella;)

Tuo oli ihan normaalia 50-60 luvulla.

• Anonyymi

22 vuotiaana kahden lapsen isä. 25 vuotiaana "Jäniksen pojat" isättömänä.
        Näin on tehtiin -80 luvulta lähtien.lamojen tuomien jälkiseurauksien takia.
        Yksin.huoltajana on niin mukavaa! Nyt sitten seurauksista maksellaan yhdessä joka näkyy
        jo katukuvissakin.

• Anonyymi

Johan se tuommoinen meno pitää lailla kieltää.

• Anonyymi

Milläs kiellät, Laki sallii!

• Anonyymi

50-60-luvuilla oli pakko tehdä kersoja saadakseen ARAVA- lainaa.

• Anonyymi

Siitähän paljon puhutussa alentuneessa syntyvyydestä on kyse että kun lastenhankinta aloitetaan niin myöhään niin ei ehdi hankkia yhtä monta lasta kuin aikaisempi sukupolvi.

Tosin, keskustelu teeman ympärillä pyörii vain siinä että haukutaan niitä jotka eivät hanki ainuttakaan lasta ikäänkuin kyseessä olisi jokin kansalaisvelvollisuus.

• Anonyymi

Kukaan täysjärkinen ei tee lapsia tähän hulluun maailmaan.
        Säästyy vanhemmat monelta surulta ja vaivalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan täysjärkinen ei tee lapsia tähän hulluun maailmaan.
        Säästyy vanhemmat monelta surulta ja vaivalta

Totta, olen kuullut minulta vanhemmilta miten on huoli kova kun lapset muuttaa jossain vaiheessa pois kotoa. Huolet pahenee aina silloin kun lapsi ei ole enää täysin hallinnassa eli teini-iässä. Unettomuus öitä ja jatkuvaa huolta.
        Minulla ei ole sellaisia, nukun autuaallista unta ja san tehdä mitä ikinä lystään. Olen onnellinen kun en ole halunnut lapsia.

• Anonyymi

Nykyään takakontista on yhtäläiset mahdollisuudet 😁😁😁

• Anonyymi

Sinustahan on junakuvia juutuupissa. Tosin noin lihavana ei kannattaisi tulla julkisuuteen, mutta ne halut, ne halut.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe