Erityiskykyjä

Anonyymi

Moikku! Mulla on salainen kyky ja herkkyys havaita asioita, joita vain harvan on helppo ymmärtää. Paljastan muutaman kyvyn täällä ja nyt.

1.) Ajatusten vaihto ja lukeminen. Tämä toimii lähinnä eläinten kanssa esim. kissat. Pari ihmistä olen tavannut, joiden kanssa olen kyennyt sanomatta sanaakaan keskustella. Osaan olla myös ”miettimättä/puhumatta ääneen mielessäni, jolloin ajatuksiani on mahdotonta lukea. Tällöin myös tietoisesti harhautan ajatuksiani, niin ettei niistä ehdi tule loogisia kokonaisuuksia (ettei ajatukseni paljastu). Välillä olen huomannut, että meidän lemmikki-kissat keskustelevat keskenään, mutta en ymmärrä heidän kieltään, enkä pysty lukemaan heidän ajatuksiaan, mutta he pystyvät minun. He tekevät sitä, silloin kun me ihmiset nukumme. Kaksi kertaa olen huomannut tämän, kun olen maannut paikoillani sängyssä silmät kiinni. Sitten alkoi keskustelu. Kun ääneen mielessäni aloin miettimään kissojen keskustelua, he lopettivat sen yhtäkkiä. He pystyivät kuulemaan ajatukseni, ja pelkäsivät että paljastuivat.

2.)Televisiota tuntuu välillä vaikealta katsoa, kun tuntuu että televisioruudun toisella puolella olevat pystyvät näkemään minut. Tämä ei aina toteudu, eikä kaikkien kanavien/ohjelmien kohdalla, mutta tietyt ohjelmat tuntuvat siltä.

3.)Puhelimen kamera. Välillä tuntuu, kun joku katselisi minua sen kautta.

Ja on niitä muitakin kykyjä, mutta nämä paljastan nyt.

En usko, että minulla on skitsofrenia. Olen vain erityinen.

19

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi herran jestas .Ei sua kukaan sieltä telkkarista katso.Kuka ihmiset mini koossa katselee sua.Tuleeko ne sieltä ruudusta läpi sun olohuoneeseen juttelee sun kanssa.

      Ja ei sieltä kännykän kamerasta sua kukaan katso.

      Et ole terve jos luulet että telkan ohjelmat on todellisia. Miten voit katsoa elokuvia ja toimintaelokuvia kun ne ampuu sua kohti.Sä oot hengissä vaikka sua on monta kertaa jo ammuttu telkan kautta.

      • Anonyymi

        ”Miten voit katsoa elokuvia ja toimintaelokuvia…”
        -No, asiahan on niin että tämä kyky ei nimen omaan päde ulkomaisissa tv-sarjoissa, elokuvissa tai dokumenteissa. Yleensä se tunne tulee esim. Uutisia katsoessa, joitakin suomalaisia reality-ohjelmia katsoessa esim. Big Brother, UMK, Tanssii tähtien kanssa, haastattelu/keskusteluohjelmat, erilaiset laulukilpailut, joissa voi äänestää puhelimitse, olympialaiset suorana lähetyksenä (haastattelut, urheilijoiden vilkutukset jne.). Tässä siis muutamia esimerkkejä.

        Voin hyvin katsoa elokuvia ja ulkomaisia sarjoja, uutisia ja kaikkea hömppää ilman, että tulee tunne että juuri minut nähdään, tai ajatuksiini päästään käsiksi. En siis koe että minua ammutaan telkkarin läpi.


    • Anonyymi

      Olet oikeassa, minä katselen sinua puhelimen kamerasta ja luen nytkin ajatuksiasi etkö voi harhauttaa minua siinä sillä olen opetellut mestariksi siinä.

      • Anonyymi

        Jos sä haluut että telkkaohjelmissa esiintyvät katselevat sinua niin muista pukea päälle ettet alasti esiinny heille.Sama pätee nettiä.Sieltäki kuvissa esiintyvät näkevät sinut.


      • Anonyymi

        ”..etkä voi harhauttaa minua siinä, sillä olen opetellut mestariksi siinä.”

        - Hmmm, en usko että sinä voit lukea ajatuksiani silloin, kun tunnistan sen mahdollisuuden olevan. Et vaikka olisit miten hyvä tahansa. Osaan olla ajattelematta ääneen mielessäni, ja osaan ohjata ajatukset asiasta A -asiaan B. Silloin et ehdi saamaan selville ajattelinko kukkasia kedolla vai risuja metsässä.
        Esim. Ensiksi olen alkamassa miettimään, että: ”pitäis kohta hakea s..” sitten vaihdankin sen lennosta mielessäni, niin että ”onpas ulkona tänään hieno sää”. Niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”..etkä voi harhauttaa minua siinä, sillä olen opetellut mestariksi siinä.”

        - Hmmm, en usko että sinä voit lukea ajatuksiani silloin, kun tunnistan sen mahdollisuuden olevan. Et vaikka olisit miten hyvä tahansa. Osaan olla ajattelematta ääneen mielessäni, ja osaan ohjata ajatukset asiasta A -asiaan B. Silloin et ehdi saamaan selville ajattelinko kukkasia kedolla vai risuja metsässä.
        Esim. Ensiksi olen alkamassa miettimään, että: ”pitäis kohta hakea s..” sitten vaihdankin sen lennosta mielessäni, niin että ”onpas ulkona tänään hieno sää”. Niin.

        Niinhän sinä luulet.
        Luulo ei ole tiedon väärti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet.
        Luulo ei ole tiedon väärti.

        ”Niinhän sinä luulet. Luulo ei ole tiedon väärti.”
        -Vai niin. Sitten sinä et tiedä sitä, että kehittelen koko ajan lisää eri juttuja, millä pystyn vaikeuttaa sinun kykyjäsi päästä käsiksi ajatuksiini ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Niinhän sinä luulet. Luulo ei ole tiedon väärti.”
        -Vai niin. Sitten sinä et tiedä sitä, että kehittelen koko ajan lisää eri juttuja, millä pystyn vaikeuttaa sinun kykyjäsi päästä käsiksi ajatuksiini ☺️

        Ei mun tarvitse kuin lukea ajatuksiasi tästä ruudulta kun kerrot ne itse auliisti.


    • Anonyymi

      Kännykän kamerasta joku voi kyllä sinua katsoakin. Paitsi näistä videopuheluohjelmista luvalla niin ihan salaakin tietämättäsi. Ei niistä kaikista ohjelmista aina tiedä mitä tekevät.

      Tvssä ei ole kameraa. Eikä toisen ajatuksia yleensä osata lukea paitsi ilmeet eleet ja puheet rivien välistä kertoo kaikenlaista mitä ei haluaisi kertoa jos osaa tulkita.

      • Anonyymi

        Jos kameran linssi on pöytää vasten niin mitä se katsoja hyötyy siitä että näkee pöydän pinnan?


      • Anonyymi

        ”Ilmeet, eleet ja puuheen rivien välistä kertoo kaikenlaista - -”

        No, tämä on sitten ihan eri asia kuin ajatusten lukeminen. Tuo mitä kerroit on silkkaa havainnointia eli perustuu fyysisiin ja konkreettisiin, nähtäviin asioihin. Sitäkin osaan, mutta kuten sanoin: se on täysin eri asia.

        Ajatusten luku on mahdollista myös silloin kun ei katso suoraan sitä henkilöä. Se ei ole mitenkään fyysisesti nähtävissä olevaa, se toimii vähän kuin telepatia/ehkä se juuri on sitä. Voisi puhua että täytyy olla samalla ”taajuudella” toisen kanssa, että se on mahdollista. Tai sitten ajatustesi lukija on sinua korkeammalla ”tietoisuuden” tasolla. Ehkä vaatii myös tietyn herkkyyden onnistuakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Ilmeet, eleet ja puuheen rivien välistä kertoo kaikenlaista - -”

        No, tämä on sitten ihan eri asia kuin ajatusten lukeminen. Tuo mitä kerroit on silkkaa havainnointia eli perustuu fyysisiin ja konkreettisiin, nähtäviin asioihin. Sitäkin osaan, mutta kuten sanoin: se on täysin eri asia.

        Ajatusten luku on mahdollista myös silloin kun ei katso suoraan sitä henkilöä. Se ei ole mitenkään fyysisesti nähtävissä olevaa, se toimii vähän kuin telepatia/ehkä se juuri on sitä. Voisi puhua että täytyy olla samalla ”taajuudella” toisen kanssa, että se on mahdollista. Tai sitten ajatustesi lukija on sinua korkeammalla ”tietoisuuden” tasolla. Ehkä vaatii myös tietyn herkkyyden onnistuakseen.

        Olen käynyt läpi muutamia psykooseja, toisella kielellä voidaan tarkoittaa uudesti syntymistä/kuolemaa. Eli ikäänkuin irtautuu tästä maailmasta. Se voi olla itseaiheutettua (huumeet), tai tulla vain ihan itsestään. Omalla kohdallani en ole tarvinnut huumeita.

        Yhdellä kerralla fyysinen ulkomuotoni muuttui täysin. Kasvoin pituutta melkein kattoon asti. Muut ihmiset rinnallani, näyttivät pieniltä. Pääni osui melkein ovien karmeihin. Olin lähes kaksi metriä pitkä, ainakin. Oikeasti olen 164cm pitkä. Lisäksi näin kuolleita ihmisiä kävelevän elävien joukossa lähinnä siinä sairaalassa, päivystyksessä, josta kävin hakemassa nukahtamislääkettä. Kuolleet pystyi erottamaan selkeästi elävistä, koska he käyttäytyivät eri tavalla. Myös ihon väri oli kalpea, sinertävä tai lila, joillakin oli selkeitä ruhjeita yms. Mutta esim eräs oli vielä kiinni tippaletkussa, ei tiennyt kuolleensa. Käveli edes takaisin.

        Näin myös itseni kuolleena. Olin valkoinen kuin lakana ja käteni olivat sinertävät. Kello pysähtyi. Aikaa ei ollut. Onneksi palasin kiinni elämään, mutta sen jälkeen mikään ei ole ollut enää normaalisti. On vaikea saada mitään mielihyvän tunteita. Mikään ei tunnu miltään, tai hyvin lyhyesti tulee onnen tunteita, jotka ei kuitenkaan kestä kauaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt läpi muutamia psykooseja, toisella kielellä voidaan tarkoittaa uudesti syntymistä/kuolemaa. Eli ikäänkuin irtautuu tästä maailmasta. Se voi olla itseaiheutettua (huumeet), tai tulla vain ihan itsestään. Omalla kohdallani en ole tarvinnut huumeita.

        Yhdellä kerralla fyysinen ulkomuotoni muuttui täysin. Kasvoin pituutta melkein kattoon asti. Muut ihmiset rinnallani, näyttivät pieniltä. Pääni osui melkein ovien karmeihin. Olin lähes kaksi metriä pitkä, ainakin. Oikeasti olen 164cm pitkä. Lisäksi näin kuolleita ihmisiä kävelevän elävien joukossa lähinnä siinä sairaalassa, päivystyksessä, josta kävin hakemassa nukahtamislääkettä. Kuolleet pystyi erottamaan selkeästi elävistä, koska he käyttäytyivät eri tavalla. Myös ihon väri oli kalpea, sinertävä tai lila, joillakin oli selkeitä ruhjeita yms. Mutta esim eräs oli vielä kiinni tippaletkussa, ei tiennyt kuolleensa. Käveli edes takaisin.

        Näin myös itseni kuolleena. Olin valkoinen kuin lakana ja käteni olivat sinertävät. Kello pysähtyi. Aikaa ei ollut. Onneksi palasin kiinni elämään, mutta sen jälkeen mikään ei ole ollut enää normaalisti. On vaikea saada mitään mielihyvän tunteita. Mikään ei tunnu miltään, tai hyvin lyhyesti tulee onnen tunteita, jotka ei kuitenkaan kestä kauaa.

        Hmmmm. Minäkin olen nähnyt itseni katosta kuolleena? sairaalassa kun taistelin hengestäni keuhkokuumeessa. Siitä hetkestä lähtien mikään ei ole ollut ennallaan. Fyysisti ja henkisesti jotain hävisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm. Minäkin olen nähnyt itseni katosta kuolleena? sairaalassa kun taistelin hengestäni keuhkokuumeessa. Siitä hetkestä lähtien mikään ei ole ollut ennallaan. Fyysisti ja henkisesti jotain hävisi.

        Ymmärrän täysin sinua. 💖


    • Anonyymi

      Internetin kautta pystyy tirkistelemään.

    • Anonyymi

      Aloittajalle: nämä asiat on suppressoitu yleisessä mediassa. Osin siksi että harhakuvitelmat mt ongelmista ja ihmisen omat pelot ja toiveet vaikuttavat siihen mitä kuvittelee muista lukevansa. Itämaisissa uskonnoissa tämä ilmiö tunnetaan myös ja raamatussakin on esimerkkejä joissa Jeesus luki jonkun ajatukset. Jos on näitä kykyjä niin oman elämän ja minäkuvan "oikaisemisesta" tulee pakollista. Sinulla on mahdollisesti herkempi instrumentti kuin muilla, joten käytä sitä hyvin äläkä takerru pikkumaisiin asioihin ja itsetärkeyteen.

      • Anonyymi

        Kiitos vinkistä.


    • Anonyymi

      Miksei kukaan muu kommentoi tota että telkkaohjelmien ihmiset ja eläimet näkee television katselijan.

      • Anonyymi

        Kokemus siitä että tulee nähdyksi television kautta on vain korostunutta itsetietoisuutta ja minän rajojen kadottamista. Ihminen tulee silloin nähdyksi oman egonsa kautta, kun ihminen päästää siitä irti niin on mahdollisuus todelliseen kohtaamiseen. Yleensä psykoosissa ego on romahtamaisillaan ja ihminen takertuu harhoihin, jota pysyisi jotenkin koossa ja olemassa. Se on egon defenssi romahdusta vastaan. Romahduksen aiheuttaa usein tuo tila, mihin ihminen on ajautunut. Siinä ihminen ylittää tietoisuutena fyysiset ja psyykkiset rajoitteensa, mutta koska ego on kypsymätön, se aiheuttaa hirvittävän shokin ihmisen sisäisessä maailmassa. Monien luonnonkansojen keskuudessa tällaiseen tilaan joutuneiden ihmisten oireita tulkitaan parantajan lahjan syntymänä, mutta voidakseen kasvaa rooliinsa yhteisöissä heidän pitää oppia hallitsemaan ja ymmärtämään erityisiä taipumuksiaan. Länsimaissa ei ole näille ihmisille ketään viisasta opastajaa, joka auttaisi heitä ymmärtämään itseään, siksi monet jäävät loppu iäkseen tuohon sekavuustilaan. Sitä kutsutaan usein skitsofreniaksi tai maanis-depressiivisyydeksi. Nykyään psykiatriassa ollaan innostuttu kaiken maailman psykedeeleistä niiden aiheuttamien vapauttavien muuntuneiden tajunnantilojen eli psykoosien johdosta, mutta vuosituhansien ajan juuri ne joita psykiatria nykyään hoitaa hulluina ja mielenvikaisina olivat parantajia ja tietäjiä, jotka taisivat myös psykedeelisten aineiden käytön rituaaleissaan. Noilla tajunnantiloilla on ollut ilmeinen funktio ihmiskunnan historiassa eikä ole yllätys, että kaikkialla maailmassa niihin on vuosituhansien ajan vihkiytyneet erityisesti ihmiset, jotka omaava siihen luontaisia taipumuksia.

        https://www.youtube.com/watch?v=q2VzhyIyGkA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe