Kertokaa eka kerrastanne ?

Anonyymi

Eli minkä ikäisenä olitte eka kerran miehen kanssa ja missä ?

11

1884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      32 vuotiaana kaverin luona. Harmittaa vieläkin että näin myöhällä iällä aloitin.

      • Anonyymi

        Ei hätää, hyvin ehdit panna ympäri maailmaa!


    • Anonyymi

      Mulla se tapahtui pari vuotta sitten auton takapenkillä ,rakastajani oli mua vanhempi mies n45v ite olin just täyttänyt 17.Oltiin tutustuttu ihan sattumalta paria vuotta aikaisemmin sukulaisteni järjestämillä kesäjuhlilla ,missään vaiheessa mies ei vihjassut olevansa gay ,vaan sattumalta tapasin hänet parivuotta noiden kesäjuhlien jälkeen yhtenä lauantai yönä kaupungilla

    • Anonyymi

      Kivoja tarinoita

    • Anonyymi

      Olin intistä lomilla niin tuli käytyä paikallisen kaverin luona kyläs. Silloin toki vast kosketeltiin housujen päält, ja myöhemmin sit otin poskeen. Se on sitten parasta mitä miehen kanssa voi tehdä

      • Samaa mieltä ton lopun kanssa :)


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe