Olen 25v nainen avoliitossa. Olin raskaana vielä kesäkuussa kun tuli yhtäkkiä keväällä tunne että olis kiva kun olis lapsi. Jätettiin ehkäisyt pois. Mutta sitten mietin tarkemmin asiaa kun tajusin että elämä muuttuu liikaa. Joutuu kaikesta luopua. Pois jäisi ystävät, biletykset, juominen, yöunet, opinnot, työpaikka, raha, vapaus, yksityisyys, miesystävä ja parisuhde, matkustelu, kaikki kiva, telkkarin katsominen, pelaaminen, harrastukset. Menis kroppa pilalle ja näyttäis rumalta ja läskiltä. Tukka lähtis. Joutuis olemaan vaan kotona vankina ja mies sais mennä edelleen mihin tykkää. Niin mietin että hankittöis mielummin koiran kun sille löytyy aina hoitaja kun muillakin on hauvoja. Abortti tehtiin lääkkeelisenä rvk 10 ja oli ihan jees. Helpompi ku luulinkaan. Onneks saa perua eikä ollut liika myöhäistä. Nyt huomaan etten tykkääkään lapsista kun näin huutavia kakaroita junassa. Luulin että ne on hiljaa ja nätisti. Ajatelkaa minkä virheen olis vaan tehny!
Kauhee virhe meinasi käydä
Anonyymi
1
174
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten tulikin järkiisi ja ymmärsit kirjoittaneesi todella typerän trollin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110974
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131721Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421574Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892