Mitä vaaroja löytää persut aurinko paneeleista?

Anonyymi

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persuna lupaan että jos äänestätte meitä jokainen oman hiilikaivoksen takapihalleen.

      Pois ilmastohihhulointi ja hiilikaivokset takaisin!

    • Anonyymi

      Aurinkopaneeleita ei ollut 50-luvulla. Ei niitä voi olla tänäänkään.

      • Anonyymi

        Nehän levittää syöpää ja ties mitä homomyrkkyjä ja mamujakin houkuttelee hyyyyyiii...!


    • Anonyymi

      Ei voi kuin ihmetellä antipersun tyhmyyttä !!!

      • Anonyymi

        . . . . ja tuota itselleen kommentointia, tsemppausta idiotismilla.


      • Anonyymi

        Voihan sitä persu ihmetellä vaikka tuotakin, jos ei kerran muuhun kykene. Oletko kuinkakin pitkälle edennyt ihmiselontaipaleellasi ? Eli oletko elänyt yli kolmevuotiaaksi jolloin vielä ihmettelit perhosten lentoa ilmassa.

        Äiti, miksi tuo haittaötökkä pysyy ilmassa vaikka minä en kykene samaan ?


    • Anonyymi

      Kerro montako neliötä joudut laittamaan suoraan auringonpaisteeseen ennen kun saat 3kw tunnissa.

      • Anonyymi

        kW on teho. Jos tarkoitat työnmäärää, siis kWh tässä , tarvitaan 3kW:n tehoinen aurinkopaneeli tunnin ajaksi.


    • Anonyymi

      Aurinkopaneelit tappavat hyttysiä.

    • Anonyymi

      Punikki ei tiedä mikä aurinkopaneeli on.

      • Anonyymi

        Ja siinäpä se persun ymmärrys asian suhteen tulikin esille.


    • Anonyymi

      10x15m sillä voisi jotain tehdä mutta paljonko maksaa ?
      eli halvalla sähköllä ei maksa ennen rikkoutumista itseään takaisin.

    • Anonyymi

      Aurinkopaneelit kimmottavat auringon säteet takaisin taivaaseen häikäisten Jumalan ja enkelten silmiä.

    • Anonyymi

      Aurinkopaneelit hidastavat ilmastokatasrooffin etenemistä, josta me persut olemme varoittaneet. Ainahan ilmasto on muuttunut ja pandemiat ihmiskuntaa tappaneet.

      Ei Jahven suurta suunnitelmaa ihmiskunnan varalle saa kyseenalaistaa.

      Jahve hukutti ihmiskunnan jo kertaalleen suuressa vedenpaisumuksessa luvaten jälkikäteen ettei moista tekoa enään tee. Jahve on ilmiselvästi peruSSuomalainen. Nyt Jahve on ottanut varasuunnitelmansa käyttöön. Tuhotaan ihmiskunta kasvihuoneilmiöllä sekä koronalla, joskohan sitten saataisiin nuo haitta-apinat pois päiviltä.

    • Anonyymi

      Minulla on vanha Volvo, jonka dieselmoottori käryttää ihan hemmetisti.

      Kytken siihen generaattorin. Sillä tavalla saan persusähköä kotiini.

      Aurinkopaneelit ovat viherkommarien juttu...

    • Anonyymi

      Työmies Putkosen teoria.
      Varsinkin sinertävät aurinkopaneelit ovat uhanalaisista naurulokeista erehdyttävästi vedenpinnan kaltaisia, ja syöksyessään nappaamaan saalista kaikki lokit räjähtelevät aivan tuhannenpillunpäreiksi. Ei hyvä se.

      • Anonyymi

        Milloin Putkonen on viimeksi raiskannut?


    • Anonyymi

      Punaisen valon loiste saa persun näkemään automaattisesti kommunisteja.

    • Vihervassarien mamuystävät ne on tosi vaarallisia, esim tämä selkäänpuukottaja Helton Muchanga jonka uhrit olivat 14 vuotiaita nuoria.

      • Anonyymi

        Jotenkin tämä liittyy aurinkopaneeleihin.


    • Anonyymi

      jos EU on lyönyt kiinalaisille paneeleille 30% lisätullit niin joku vittu tässä euroopassa on vikana.

      • Anonyymi

        Suomi takaisin aikaan jolloin ei ollut aurinkopaneeleja. Niin persut ratkaisevat tuonkin pulman. Persujen aikakone poistaa kaikki ongelmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi takaisin aikaan jolloin ei ollut aurinkopaneeleja. Niin persut ratkaisevat tuonkin pulman. Persujen aikakone poistaa kaikki ongelmat.

        Kyllä, paluu turvalliseen 1950 luvulle on nyt se paras konsti laittaa asiat järjestykseen.


      • Anonyymi

        Persu seisoo kiinalaisten kommunistien kanssa samalla puolella?


    • Anonyymi

      Mitä vaaroja vihervasurit löytävät Ladan virranjakajasta?

      • Anonyymi

        Persun kuorimat tulpanjohdot. Lyö runkoon ja näpeille.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe