Voisitko rukoilla

Anonyymi

mun puolesta? Mua pelottaa.

29

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin muakin......
      V#tun trolli/hakkeri.............
      <3

    • Anonyymi

      Haluan että menet itse Jeesuksen eteen. Sanot mitä on sydämellä. Sen voi tehdä missä vaan. Jeesus ei ole niinkuin epäjumalat tai maailmanjohtajat joita palvotaan patsaiden edessä tai etsimällä heistä toivoa. Kyllä joku voi rukoilla puolestasi mutta tärkeintä on että itse rukoilet. Mikä sinua pelottaa?

    • Anonyymi

      Narsismi on avain onneen.

      • Näköjään sulle.............
        <3


    • Anonyymi

      Ne ajat on ohi.

    • Anonyymi

      No mitään muuta ei kenenkään toisenkaan puolesta voi pyytää kuin Tapahtumista tahdon, ei se mikään joulupukki ole.

    • Anonyymi

      Voin.

    • Anonyymi

      Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
      Herra valistakoon kasvobsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
      Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja
      antakoon sinulle rauhan.
      Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.

      • Anonyymi

        Siunaus on hyvää tuottavan voimavaikutuksen välittäminen, Herralta toiselle ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siunaus on hyvää tuottavan voimavaikutuksen välittäminen, Herralta toiselle ihmiselle.

        Mikä on

        Kuset vaan tulee

        Kerro

        Ilman mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on

        Kuset vaan tulee

        Kerro

        Ilman mitään

        🇮🇱


      • Anonyymi

        amen


    • Anonyymi

      Tietenkin 🙏 rauhaa sydämeesi 😌

    • Anonyymi

      Kyllä. Rukous lähetetty. Rohkeutta elämääsi, Aamen.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoo vielä tänään, sitä joka minun tyköni tulee minä en heitä ulos.
      Usko Jeesukseen, hän on jokaisen meidän syntisen ystävä. Antaa katuvalle kaikki synnit anteeksi ja uuden puhtaan elämän.

    • Anonyymi

      Jumala sanoi, että sillä ei ole enää paljoa vaikutusvaltaa, kun kukaan ei enää usko siihen. Kaikki uskovat Jeesukseen, Allahiin, tai muihin huru-ukkoihin. Hän varjelee enää harvoja, jotka uskovat hänen olemassaoloonsa.

    • Anonyymi

      Jeesus sinua rakastaa. Älä pelkää.

    • Anonyymi

      Psalmit 91:11-12 FB92

      Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

    • Anonyymi

      Mitä pelkäät?

      • Anonyymi

        pelkoni on Herran, Hänen nimensä on Jeesus, Jeesuksen veri, älä pelkää


      • Anonyymi

        Koronaoireet mut sopii myös infarktin oireet. Odotan tulosta. Tuli aika paljon jeesustelijoita ketjuun. En tiedä enää ketä kaipasinkaan. Oli ja meni ilman vastakaikua mutta olkoon nyt yleinen pyyntö. Luottamusta!


    • Anonyymi

      hei, en osaa rukoilla, en muista milloin olisin syntynytkään, joten lausun Isä meidän
      joka olet taivaissa, pyhitetty olkoon nimesi. tulkoon sinun valtakunta, tapahtukoon tahtosi, niin maan päällä, kuin taivaissa. anna meille tänäpäivänä meidän jokapäiväinen leipämme, ja anna meille meidän syntimme anteeksi, miten anteeksiannamme niille jotka ovat, meitä vastaan rikkoneet. äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahaasta, sillä SINUN ON VALTAKUNTA, VOIMA JA KUNNIA, IÄNKAIKKISESTA, IÄNKAIKKISEEN.
      kiitos Jeesuksen Kristuksen nimessä
      https://www.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U

    • Anonyymi

      Minä en rukoile. Rukoileminen on pakkomielteistä ja pakkomielteet sairastuttaa ihmisen.

    • Anonyymi

      Jätä taakkasi Herran käteen hän pitää sinusta huolen.

      • Anonyymi

        ainoa ilo jokaisen on huomata Kuninkaan kuitenkin kaiken tienneen, ristille jokaisen käkäismminkänkin nekkeväkkärän, kissanpureman hutsun epätoivon, vuoksi kaiken luomakunnan Jeesuksen veri......
        ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
        https://www.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U


    • Anonyymi

      Hienoa, että esirukousapua. Varmasti rukoillaan!

      • Anonyymi

        siis, että pyydät rukousapua:)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe