mun puolesta? Mua pelottaa.
Voisitko rukoilla
29
579
Vastaukset
Niin muakin......
V#tun trolli/hakkeri.............
<3- Anonyymi
Haluan että menet itse Jeesuksen eteen. Sanot mitä on sydämellä. Sen voi tehdä missä vaan. Jeesus ei ole niinkuin epäjumalat tai maailmanjohtajat joita palvotaan patsaiden edessä tai etsimällä heistä toivoa. Kyllä joku voi rukoilla puolestasi mutta tärkeintä on että itse rukoilet. Mikä sinua pelottaa?
- Anonyymi
Narsismi on avain onneen.
- Anonyymi
Ne ajat on ohi.
- Anonyymi
No mitään muuta ei kenenkään toisenkaan puolesta voi pyytää kuin Tapahtumista tahdon, ei se mikään joulupukki ole.
- Anonyymi
Voin.
- Anonyymi
Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua.
Herra valistakoon kasvobsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen.
Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja
antakoon sinulle rauhan.
Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen, Aamen.- Anonyymi
Siunaus on hyvää tuottavan voimavaikutuksen välittäminen, Herralta toiselle ihmiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siunaus on hyvää tuottavan voimavaikutuksen välittäminen, Herralta toiselle ihmiselle.
Mikä on
Kuset vaan tulee
Kerro
Ilman mitään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on
Kuset vaan tulee
Kerro
Ilman mitään🇮🇱
- Anonyymi
amen
- Anonyymi
Tietenkin 🙏 rauhaa sydämeesi 😌
- Anonyymi
Kyllä. Rukous lähetetty. Rohkeutta elämääsi, Aamen.
- Anonyymi
Jeesus sanoo vielä tänään, sitä joka minun tyköni tulee minä en heitä ulos.
Usko Jeesukseen, hän on jokaisen meidän syntisen ystävä. Antaa katuvalle kaikki synnit anteeksi ja uuden puhtaan elämän. - Anonyymi
Jumala sanoi, että sillä ei ole enää paljoa vaikutusvaltaa, kun kukaan ei enää usko siihen. Kaikki uskovat Jeesukseen, Allahiin, tai muihin huru-ukkoihin. Hän varjelee enää harvoja, jotka uskovat hänen olemassaoloonsa.
- Anonyymi
Jeesus sinua rakastaa. Älä pelkää.
- Anonyymi
Psalmit 91:11-12 FB92
Hän antaa enkeleilleen käskyn varjella sinua, missä ikinä kuljet, ja he kantavat sinua käsillään, ettet loukkaa jalkaasi kiveen. - Anonyymi
Mitä pelkäät?
- Anonyymi
pelkoni on Herran, Hänen nimensä on Jeesus, Jeesuksen veri, älä pelkää
- Anonyymi
Koronaoireet mut sopii myös infarktin oireet. Odotan tulosta. Tuli aika paljon jeesustelijoita ketjuun. En tiedä enää ketä kaipasinkaan. Oli ja meni ilman vastakaikua mutta olkoon nyt yleinen pyyntö. Luottamusta!
- Anonyymi
hei, en osaa rukoilla, en muista milloin olisin syntynytkään, joten lausun Isä meidän
joka olet taivaissa, pyhitetty olkoon nimesi. tulkoon sinun valtakunta, tapahtukoon tahtosi, niin maan päällä, kuin taivaissa. anna meille tänäpäivänä meidän jokapäiväinen leipämme, ja anna meille meidän syntimme anteeksi, miten anteeksiannamme niille jotka ovat, meitä vastaan rikkoneet. äläkä saata meitä kiusaukseen, vaan päästä meidät pahaasta, sillä SINUN ON VALTAKUNTA, VOIMA JA KUNNIA, IÄNKAIKKISESTA, IÄNKAIKKISEEN.
kiitos Jeesuksen Kristuksen nimessä
https://www.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U - Anonyymi
Minä en rukoile. Rukoileminen on pakkomielteistä ja pakkomielteet sairastuttaa ihmisen.
- Anonyymi
Jätä taakkasi Herran käteen hän pitää sinusta huolen.
- Anonyymi
ainoa ilo jokaisen on huomata Kuninkaan kuitenkin kaiken tienneen, ristille jokaisen käkäismminkänkin nekkeväkkärän, kissanpureman hutsun epätoivon, vuoksi kaiken luomakunnan Jeesuksen veri......
ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas
https://www.youtube.com/watch?v=-RUpJ1vu-5U
- Anonyymi
Hienoa, että esirukousapua. Varmasti rukoillaan!
- Anonyymi
siis, että pyydät rukousapua:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262568- 1431951
- 661867
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351473KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.571422Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet601276Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771269- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591132Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571127