Nöyryytystä kerrakseen

Anonyymi

Kotipaikkakunnallani eräällä vähän syrjäisemmällä uimarannalla oli pukusuoja, jossa miesten ja naisten puolen väliseen väliseinään oli joku kovertanut ohuttakin ohuemman raon. Teini-ikäiselle se mahdollisti pienen näkymän mimmien puolelle ja mahdollisesti hieman paljasta pintaa. Olin notkunut miesten puolella jo tovin ja odotukseni palkittiin. Naisten puolelle ilmestyi isorintainen nainen, joka alkoi vaihtamaan märkää uimapukuaan. Hänen painavat rintansa heilahtivat vapaiksi ja hän alkoi kuivailla itseään. Minä katselin ohuesta raosta ja asetin kännykkäkameran kuvaamaan raosta ja tunsin miten kullini kovettui hetkessä. Kurkistin aina välillä kuvaamisen välillä itsekin raosta ja kun nainen kuivailunsa jälkeen levitti vielä jotain rasvaa itseensä, niin nuo ihmeelliset tissit saivat minut kaivamaan kullini käteeni ja aloittamaan rytmikkään runkkaamisen. Naisen pukiessa rintaliivejä ja pikkuhousuja olin jo aivan valmiina lennättämään nopeat mällit kopin lattialle. Samassa takaani kuului kuitenkin terävä huuto. -Mitä hemmettiä sä oikein täällä puuhaat! En ymmärtänyt kiihkoissani vahtia kopin ovensuuta ja nyt joku mies tuijotti minua melko uhmakkaana, kun seisoin naama väliseinässä kiinni ja kulliani runkaten.

Mies tajusi nopeasti mistä oli kyse ja minä kiskoin uikkareitani takaisin jalkaani. Ukkeli painoi minut penkille istumaan ja kutsui väliseinän läpi naista nimeltä. -Sanna ootko sä siinä. Et ikinä arvaa mihin mä törmäsin. Kun oot valmis, niin kierrähän tähän miesten puolen ovelle. Istuin penkillä aivan tulipunaisena ja kulli kivikovana uikkareissani. Pidin kännykkääni mahdollisimman suojassa ja tokaisin miehelle lähteväni tästä kotiin, mutta mies painoi minut takaisin istumaan penkille. Pienen hetken kuluttua ovensuusta kuului. -Juha ootko sä siinä ja mitä ihmeen asiaa sulla oikein oli? Juha huikkasi Sannan tulemaan peremmälle ja niin hän ilmestyikin miehensä viereen ja sanoi. -Mikä ihmeen juttu tää on ja kuka toi poika oikein on?

-Tää jannu kuvaili sua ja runkkaili täällä vehje pystyssä. Sä oisit kuule voinu joutua nettiin kaiken maailman pervojen katteltavaksi. -Ei saatana! Sanna huudahti. Mitä vittua tää tämmöinen oikein on ja kuinkahan montaa toi oikein on kuvaillut. Nousin penkiltä ja yritin poistua kopista, mutta he molemmat tarttuivat minua käsistä kiinni. Nuoren pojan mulkkuni seisoi edelleen täyttä päätä ja puhelimeni luiskahti kopin lattialle. Juha sanoi minulle erittäin vakavana: -Nyt sä poika avaat ton luurin ja poistat kaiken mitä äsken kuvailit, onko selvä! Minä nyökyttelin ja aloin avata puhelintani ja oikeasti poistaa kuvauksiani, mutta Sanna nappasi puhelimen kädestäni ja alkoi selailla sitä. -Ei jumalauta täällähän on matskua useammastakin mimmistä. Nyt tehdään Juha niin, että sä katsot ettei kukaan pamahda sisään tänne ja me keskustellaan tän pojan kanssa, että tehdäänkö tästä ihan poliisiasia.

-Sulla on viis sekuntia aikaa vetää noi sun uikkarit jalastas tai me ajetaan yhdessä poliisiasemalle katselemaan sun videogalleriaas, onks selkee. Yksi, kaksi, kolme...
Tajusin, ettei tässä auta yhtään mikään ja aloin kiskoa uikkareita nilkkoihin. Olin aivan tulipunainen, kun vehkeeni heilahti täydessä iskussa vetäessäni uikkareita jalastani. Sanna ojensi kättään ja luulin jo, että hän tarttuu kulliini, mutta hän pyysikin minua ojentamaan uikkarini hänelle. Siinä minä seisoin pariskunnan edessä muna pystyssä enkä oikein edes uskaltanut peitellä seisokkiani.

Samassa naisten puolelta kuului tyttöjen ääniä. MInä säpsähdin välittömästi, mutta Sanna totesi vain lakonisesti, että -Seinän viereen vaan ja muna käteen. Tätähän varten sä täällä oot kykkinyt. Siiryin hitaasti seinän viereen ja kurkistin raosta mimmien puolelle. Siellä oli pari tyttöä omasta koulustani ja he alkoivat vaihtamaan uikkareita ylleen. Sanna nykäisi minut kädestä istumaan pukkarin penkille ja lähti pois miesten puolelta. Kuulin hänen menevän mimmien puolelle ja pian he kaikki saapuivat katsomaan miten kiusaantuneena istuin penkillä pyyhe suojanani. -Olikos nämä tytöt esiintymässä niissä sun videoissas?

8

6146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummielestä ois ollu paree, jos siskojen ja veljien välinen seinä ois alkujaan tarvikkeiden puutteessa jääny kokonaan rakentamatta.

      Myös liialliset suunnittelukustannukset olisivat olleet ihan riittävä syy.

    • Anonyymi

      Me painettiin yhtä nuorta muijaa joukolla, 6 jäbää ja lopuksi yksi kusi sen pilluun

      • Törkeätä sikailua ja rehvastelua! Toivottavasti joudutte rikosvastuuseen. Olemme törkeyden kohteeksi joutuneen siskon puolella. Voimia sinulle! 🧚‍♀️🌹👀


      • Anonyymi

        Kun joku on murrosiässään ryhtynyt lausumaan naisesta halveksivia ja sokeeraavia, hän ei itse vielä käsitä, mitä on tapahtunut. Hän uskoo, että se on vitsikästä, mutta todellisuudessa se on hänen luuserinuralleen peruuttamaton alku. Jatkuu koko elämän. Hän on aina vain kelvoton yksilö, pelkkä nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun joku on murrosiässään ryhtynyt lausumaan naisesta halveksivia ja sokeeraavia, hän ei itse vielä käsitä, mitä on tapahtunut. Hän uskoo, että se on vitsikästä, mutta todellisuudessa se on hänen luuserinuralleen peruuttamaton alku. Jatkuu koko elämän. Hän on aina vain kelvoton yksilö, pelkkä nolla.

        Pervo Pertti se vaan sekoilee


    • Anonyymi

      Mun tyttis runkkas mua kerran samantyylisessä pukukopissa. Oli kiihottavaa katsella rannan suuntaan samalla kun kulli sai hyvää hoitoa tyttikseltä. Yksi nainen käveli kopin suuntaan tullakseen vaihtamaan kamppeitaan, mutta pysähtyi kun näki meidän päiden kurkistelevan kopin laidan yläpuolella. Tulin kyllä tosi nopsaan ja ammuin lastin kopin seinään 😅

    • Anonyymi

      Oon itsekseni joskus teininä runkkaillut tollasessa pukkarissa ja luulen vähän, et jos joku mimmi ois ees tullu samaan aikaan sinne koppiin, niin oisin lauennu pelkästä jännityksestä siihen paikkaan...

    • Anonyymi

      Nuorina yllytyshulluina mentiin joskus frendin kanssa Kuusamon kylpylässä sellaseen unisex vaihtokoppiin, jätettiin lukitsematta ovi ja vedettiin kaikki vaatteet pois ja oikein odotettiin, että kuka mahtaa paukahtaa sisään. Ekana sisään törmäili joku viiskymppinen ukko ja se säikähti ihan hemmetisti. Seuraavaks tulikin kaks teinijamppaa ja niiden leuat meinas pudota lattiaan saakka, ku oltiin ihan nakkeina siel kopissa. Lähtivät kyl äkkiä pois ja sit viel seuraavana tuli joku kolmikymppinen punttiäijä, joka vaan naureskeli meille, ku tais arvata, et oltiin vähän suunnitellusti näytillä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe