Älä sairastu Kuhmossa. Älä ainakaan, jos olet mökkiläinen ja kotisi on muualla. Olen asunut koko korona ajan mökillä. Sinä aikana olisin tarvinnut kahdesti lääkärin apua. Kuhmon terveyskeskuksessa on semmoisia portsari hoitajajia, jotka näkevät 60km päähän, kuinka kipeä olet. Viimeksi lupasi, että lääkäri soittaa. Koskaan sitä soittoa ei ole kuulunut, vaikka lupauksesta alkaa olla kohta 2 viikkoa.
Kainuun kunnat on samaa sotea. Miksi Kuhmo ei ota toisessa kunnassa asuvaa hoidettavaksi, vaan ajattaa mutkin 240 km siihen kuntaan , jossa on varsinaisesti kirjoilla?
Kuhmon terveyskeskus
4
1542
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhmon terveyskeskuksen hoitajat sanovat oikein pitkällä kainuun kielellä, että se on sitä tavallista lunssaa, sitä on liikkeellä, vaikka ihmisellä olis muu kipu ja asiakas tietää kyllä, miten kipeäon. Sanovat ,että soita ensi viikolla uudestaan.
- Anonyymi
Toivottavasti flunssa ei oireile jalassa. Ei edes Kuhmossa .
- Anonyymi
Se koko lafka joutaisi lopettaa,,,,kummalliseksi on se touhu mennyt.
- Anonyymi
Jaksatte kipeät vieläkin jauhaa samaa vanhaa kakkaa poskesta toiseen mälliä siirrellen! Menkää lääkäriin, jos pää kertoo sen. Pääkipuun on omat lääkärit, eivät yleislääketieteen, joiden heidänkin opiskelu vie aikaa noin kolmasosan ihmisen elämästä kaikkineen. Ihminen ei ole koskaan valmis toisille ihmisille muutoin kuin jatkuvana kiima-aikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197