Älä sairastu Kuhmossa. Älä ainakaan, jos olet mökkiläinen ja kotisi on muualla. Olen asunut koko korona ajan mökillä. Sinä aikana olisin tarvinnut kahdesti lääkärin apua. Kuhmon terveyskeskuksessa on semmoisia portsari hoitajajia, jotka näkevät 60km päähän, kuinka kipeä olet. Viimeksi lupasi, että lääkäri soittaa. Koskaan sitä soittoa ei ole kuulunut, vaikka lupauksesta alkaa olla kohta 2 viikkoa.
Kainuun kunnat on samaa sotea. Miksi Kuhmo ei ota toisessa kunnassa asuvaa hoidettavaksi, vaan ajattaa mutkin 240 km siihen kuntaan , jossa on varsinaisesti kirjoilla?
Kuhmon terveyskeskus
4
1597
Vastaukset
- Anonyymi
Kuhmon terveyskeskuksen hoitajat sanovat oikein pitkällä kainuun kielellä, että se on sitä tavallista lunssaa, sitä on liikkeellä, vaikka ihmisellä olis muu kipu ja asiakas tietää kyllä, miten kipeäon. Sanovat ,että soita ensi viikolla uudestaan.
- Anonyymi
Toivottavasti flunssa ei oireile jalassa. Ei edes Kuhmossa .
- Anonyymi
Se koko lafka joutaisi lopettaa,,,,kummalliseksi on se touhu mennyt.
- Anonyymi
Jaksatte kipeät vieläkin jauhaa samaa vanhaa kakkaa poskesta toiseen mälliä siirrellen! Menkää lääkäriin, jos pää kertoo sen. Pääkipuun on omat lääkärit, eivät yleislääketieteen, joiden heidänkin opiskelu vie aikaa noin kolmasosan ihmisen elämästä kaikkineen. Ihminen ei ole koskaan valmis toisille ihmisille muutoin kuin jatkuvana kiima-aikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561242
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15747
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623