On sulla vehkeet hevosen
(daa dirlan dirlan daa)
Ja ne roikkuu alla polvien
(daa dirlan dirlan daa)
Ja naiset sitä halajaa
(daa dirlan dirlan daa)
Ja vain yksi sen saa
(daa dirlan dirlan daa)
🥰😘😂
Dirlan daata :)))
14
367
Vastaukset
🙄..............
<3- Anonyymi
Juutuupissa oli video kun hevonen hääräsi miehen peräreiässä. Se mies kuoli siihen. Joten kuka tuollaisista ees haaveilee? Joku suisidal tyyppi?
- Anonyymi
Woot?!?!
Sis mitäh luin :|
- Anonyymi
Eiköhän se käy kyntämässä toistakin valoa välillä, ei tuollainen tyydy pelkkään yhteen naiseen vaan jakaa iloa jollekin muullekin, jaettu ilo on paras ilo😉😉😂😂
- Anonyymi
Sinä sen sanoit.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Tämä on kyllä joku TOSI rakastunut ja sitä myötä täysin höynähtänyt tapaus 😁😁
- Anonyymi
Niin tuohon vehkeeseen rakastunut😂😂😂
- Anonyymi
No jepsulleen!😁😊
Mut mistä semmosen pojan sais jolla ei ois 😏🙃
Tai no, ies jottain.
MUTTA , sanonpa sen tässä. :
Minua ei liian ujot tässä vaiheessa haluta enkä myöskään pidä liian lihavista. Myös minulla on paineeni enkä varta vasten tie mitteen viärin.
Juu now3, tässä ollaan lapsen kanssa kahden. - Anonyymi
Kulti 😁❤ lupaa mulle että vaan minä saan sitä roikkuvasi ❤❤
- Anonyymi
Tunkki on tunkki.
- Anonyymi
Se hyppii ja pomppii ylös-alas innostuksesta jo!
- Anonyymi
Kolmatta metriä lingottu on 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624