On sulla vehkeet hevosen
(daa dirlan dirlan daa)
Ja ne roikkuu alla polvien
(daa dirlan dirlan daa)
Ja naiset sitä halajaa
(daa dirlan dirlan daa)
Ja vain yksi sen saa
(daa dirlan dirlan daa)
🥰😘😂
Dirlan daata :)))
14
367
Vastaukset
🙄..............
<3- Anonyymi
Juutuupissa oli video kun hevonen hääräsi miehen peräreiässä. Se mies kuoli siihen. Joten kuka tuollaisista ees haaveilee? Joku suisidal tyyppi?
- Anonyymi
Woot?!?!
Sis mitäh luin :|
- Anonyymi
Eiköhän se käy kyntämässä toistakin valoa välillä, ei tuollainen tyydy pelkkään yhteen naiseen vaan jakaa iloa jollekin muullekin, jaettu ilo on paras ilo😉😉😂😂
- Anonyymi
Sinä sen sanoit.
- Anonyymi
😂😂😂
- Anonyymi
Tämä on kyllä joku TOSI rakastunut ja sitä myötä täysin höynähtänyt tapaus 😁😁
- Anonyymi
Niin tuohon vehkeeseen rakastunut😂😂😂
- Anonyymi
No jepsulleen!😁😊
Mut mistä semmosen pojan sais jolla ei ois 😏🙃
Tai no, ies jottain.
MUTTA , sanonpa sen tässä. :
Minua ei liian ujot tässä vaiheessa haluta enkä myöskään pidä liian lihavista. Myös minulla on paineeni enkä varta vasten tie mitteen viärin.
Juu now3, tässä ollaan lapsen kanssa kahden. - Anonyymi
Kulti 😁❤ lupaa mulle että vaan minä saan sitä roikkuvasi ❤❤
- Anonyymi
Tunkki on tunkki.
- Anonyymi
Se hyppii ja pomppii ylös-alas innostuksesta jo!
- Anonyymi
Kolmatta metriä lingottu on 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368