Siis minun ihana "aloitus"Ketju"".....
Ruusut ja risut tähän......
<3
T. Ihana.......
Riston.....
16
101
Vastaukset
Asia selvä.........
Siis hiljaisuus on valittu....- Anonyymi
Ruusuja vain ⚱️
Mun puhelin on rikki..............
<3
Ihanaa.....https://www.youtube.com/watch?v=-r2xMpXeqko
<3
Joo,joo.......
Asia selvä.....
Oi, herra.............- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=-r2xMpXeqko
<3
Joo,joo.......
Asia selvä.....
Oi, herra.............Matkamies maan, lopulla matkaa nähdä sun saan. 🛢
- Anonyymi
Oletkohan hieman narsistiluonne? Tämä on ikäpalsta, ei Ristopalsta...
- Anonyymi
Siis ikäväpalsta
🌵risut tulee siitä, kun eilen sanoit mun olevan pelle, vaikka vakavsmielisiä aloituksia teen. 🌹 ruusut kivoista aloituksista, joita en mitenkään kommentoi, ettei nämä luulijat ja tunnistelijat siitä kimpaannu lisää. Vähän väärinhän se on, että mun pitää olla hiljaa "kuin kusi sukassa", kun enhän mä ole se pahis!
Risto_ kirjoitti:
V#tut minä tiedän, oletko pelle............
<3Ei sillä niin väliä ole, mitä minusta ajatellaan. En vaan halua ikäviä kommentteja ikävöintialoituksiini!
- Anonyymi
Perunoita sulle, varret mukaan niin siinä ruusuja ja risuja samassa :)
Tässä olen tavoitettavissa.....
Niin kuin olen ennekin ollut....
<3
Jossain kohtaan en ole enään....
- Anonyymi
R0isto.
Yksi sana kattaa pöydän. - Anonyymi
Höh höh aika viekeä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747694Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352064- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599