Moi tarvitsin tekijän apua kun mun siskolla on huomenna synttärit ja sen täyttää 23 v ja mua vanhempi.niin voisko joku auttaa ja kertoo jonkun runon melkein kaikki kävisi jos ei oli mitenkään hirveen pitkä mutta jos hyvä runo voin lukee ne pitkätkin runot ja jos tulee useampi ni valitsen jonkun niiistä.
pliis auttakaa
Isosikolle runo
Anonyymi
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Hei kuule sisko
nyt on pidettävä disko
kun täytät 23
olet kuin John Holmes. - Anonyymi
Tämän runon voisi laulaa Sia
Ja videolla hyppii ja niiaa
On ollut koronavuosi
ja mekossa poronakuosi
Täytät siis vuosia nytten
Mänköön saveen tai sytteen
Mutta tässä on runon tynkää
Ei niin iloista mut ei myöskään synkkää - Anonyymi
Oletko jo löytänyt miehen?
Hälle vois ostaa uisteluvieheen
Mutta mitä naiselle ostais
Jos jonkun runon vaik postais - Anonyymi
Tässä runo jo ensi vuodeksi
jos vielä homeista kakkua nuoleksi
mutta onhan siitä siksikin puoleksi
ettei ole sanoja huoleksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."692352Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452323- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis371373Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641357- 1331319
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.811008Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73999Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989