8 tonnin klapikoneen (HLST8T) puhti on poissa. Hydrauliventtiili kaivannee asiantuntijaa. Löytyykö korjaamoa Länsi-Uudenmaan suunnalta? Missä myydään varaosia?
Klapikoneen korjaushuolto
11
211
Vastaukset
- Anonyymi
Jos venttiili ei anna täyttä painetta sylinteriin. Tai sylinterin männän tiivisteet vuotaa.
Jos tämä on näitä halvempia kiinassa tehtyjä niin voi tulla joko ongelmia tiivisteiden saatavuuden kanssa tai korjauttaminrn korjaamolla voi tulla niin kalliiksi että uuden koneen hinta tulee vastaan. :(- Anonyymi
Rehellinen korjaaja ainakin sanoo jos tulee selvästi kalliimmaksi kuin ostaa samanlainen uusi kiinahärveli.,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen korjaaja ainakin sanoo jos tulee selvästi kalliimmaksi kuin ostaa samanlainen uusi kiinahärveli.,,
Niinpä jos ei itse osaa korjata niin kannattavinta vaan tyytyä ostamaan uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten huomaamme aktivontia ja jatkoaktivointia voi harrastaa myös tämän kaltaisilla kiinahärveleillä. Koskahan tulee aloitus parhaasta halkaisu härvelistä. Onko se hyundai, jöngköping vai peräti brykke?
- Anonyymi
Koska tulee seuraava turha kysely klapikoneen korjaamisesta?
- Anonyymi
Miksi olet siitä kiinnostunut?
- Anonyymi
Eikö olisi loogista kysyä laitteen myyjältä tai pienkonekorjaamolta?
- Anonyymi
Vinkkiä korjaamosta kysytään.
- Anonyymi
Ei näemmä ole !
- Anonyymi
Olen itse korjauttanut muutaman koneen JK-Huollossa Espoossa. KIinalaisen klapikoneen kohdalla ei onnistunut, koska varaosia ei ollut saatavissa.
Kone oli K Raudan myymä Scheppach, joihin ei saa varaosia. Vastaavaan Hecht’n koneeseen on muuten netissä varaosalistat netissä. Saako niitä, en tiedä.- Anonyymi
Jos niitä varaosia on ebayssä saatavissa niin sitten niitä saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391