8 tonnin klapikoneen (HLST8T) puhti on poissa. Hydrauliventtiili kaivannee asiantuntijaa. Löytyykö korjaamoa Länsi-Uudenmaan suunnalta? Missä myydään varaosia?
Klapikoneen korjaushuolto
11
280
Vastaukset
- Anonyymi
Jos venttiili ei anna täyttä painetta sylinteriin. Tai sylinterin männän tiivisteet vuotaa.
Jos tämä on näitä halvempia kiinassa tehtyjä niin voi tulla joko ongelmia tiivisteiden saatavuuden kanssa tai korjauttaminrn korjaamolla voi tulla niin kalliiksi että uuden koneen hinta tulee vastaan. :(- Anonyymi
Rehellinen korjaaja ainakin sanoo jos tulee selvästi kalliimmaksi kuin ostaa samanlainen uusi kiinahärveli.,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen korjaaja ainakin sanoo jos tulee selvästi kalliimmaksi kuin ostaa samanlainen uusi kiinahärveli.,,
Niinpä jos ei itse osaa korjata niin kannattavinta vaan tyytyä ostamaan uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten huomaamme aktivontia ja jatkoaktivointia voi harrastaa myös tämän kaltaisilla kiinahärveleillä. Koskahan tulee aloitus parhaasta halkaisu härvelistä. Onko se hyundai, jöngköping vai peräti brykke?
- Anonyymi
Koska tulee seuraava turha kysely klapikoneen korjaamisesta?
- Anonyymi
Miksi olet siitä kiinnostunut?
- Anonyymi
Eikö olisi loogista kysyä laitteen myyjältä tai pienkonekorjaamolta?
- Anonyymi
Vinkkiä korjaamosta kysytään.
- Anonyymi
Ei näemmä ole !
- Anonyymi
Olen itse korjauttanut muutaman koneen JK-Huollossa Espoossa. KIinalaisen klapikoneen kohdalla ei onnistunut, koska varaosia ei ollut saatavissa.
Kone oli K Raudan myymä Scheppach, joihin ei saa varaosia. Vastaavaan Hecht’n koneeseen on muuten netissä varaosalistat netissä. Saako niitä, en tiedä.- Anonyymi
Jos niitä varaosia on ebayssä saatavissa niin sitten niitä saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437