8 tonnin klapikoneen (HLST8T) puhti on poissa. Hydrauliventtiili kaivannee asiantuntijaa. Löytyykö korjaamoa Länsi-Uudenmaan suunnalta? Missä myydään varaosia?
Klapikoneen korjaushuolto
11
251
Vastaukset
- Anonyymi
Jos venttiili ei anna täyttä painetta sylinteriin. Tai sylinterin männän tiivisteet vuotaa.
Jos tämä on näitä halvempia kiinassa tehtyjä niin voi tulla joko ongelmia tiivisteiden saatavuuden kanssa tai korjauttaminrn korjaamolla voi tulla niin kalliiksi että uuden koneen hinta tulee vastaan. :(- Anonyymi
Rehellinen korjaaja ainakin sanoo jos tulee selvästi kalliimmaksi kuin ostaa samanlainen uusi kiinahärveli.,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellinen korjaaja ainakin sanoo jos tulee selvästi kalliimmaksi kuin ostaa samanlainen uusi kiinahärveli.,,
Niinpä jos ei itse osaa korjata niin kannattavinta vaan tyytyä ostamaan uusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten huomaamme aktivontia ja jatkoaktivointia voi harrastaa myös tämän kaltaisilla kiinahärveleillä. Koskahan tulee aloitus parhaasta halkaisu härvelistä. Onko se hyundai, jöngköping vai peräti brykke?
- Anonyymi
Koska tulee seuraava turha kysely klapikoneen korjaamisesta?
- Anonyymi
Miksi olet siitä kiinnostunut?
- Anonyymi
Eikö olisi loogista kysyä laitteen myyjältä tai pienkonekorjaamolta?
- Anonyymi
Vinkkiä korjaamosta kysytään.
- Anonyymi
Ei näemmä ole !
- Anonyymi
Olen itse korjauttanut muutaman koneen JK-Huollossa Espoossa. KIinalaisen klapikoneen kohdalla ei onnistunut, koska varaosia ei ollut saatavissa.
Kone oli K Raudan myymä Scheppach, joihin ei saa varaosia. Vastaavaan Hecht’n koneeseen on muuten netissä varaosalistat netissä. Saako niitä, en tiedä.- Anonyymi
Jos niitä varaosia on ebayssä saatavissa niin sitten niitä saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918