Eu moottoritionti oy huijasi

Anonyymi

Ostin Eu Moottorituonti Oy nimiseltä yhtiöltä käytetyn moottorin rikkoontuneen tilalle. Moottori tulikin sovitusti, mutta se oli vääränlainen. Yhtiö markkinoi kotisivuillaan huoletonta kauppaa ja takuitakin. Kun reklamoin tilanteesta, sieltä nimellisesti jotain tiedusteltiin ja todennäköisesti viivyttelymielessä pyydettiin moottorista kuvia. Sen jälkeen asiasta ei ole kuulunut mitään. Alkutalvesta 2021 alkaen olen yrittänyt saada sinne yhteyttä, mutta eivät vastaa puhelimeen, eikä sähköposteihin. Tällainen kokemus ko yhtiöstä, mikäli joku heidän kanssaan haluaa kauppoja tehdä.

8

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkä hintainen moottori oikein oli?
      Oletko jo saanut yhteyttä niiltä?
      Onpas harmillista! Mitä vääränlaisella moottorilla oikein tekee... Se ei välttämättä ole helppo ja voi olle ettei kukaan juuri nyt sellaista tarvii, mutta jos ei voi palauttaa, yritä myydä se eteenpäin. Toivon mukaan se on edes kunnossa.

• Anonyymi

Itse ehdin perua tilauksen kun huomasin verottajan karhuavan saataviaan ulosotossa.

• Anonyymi

Yritän edelleen myydä moottoria, mutta ei ole kovin helppoa. Ko. firman kotisivut katosivat nyt lopullisesti, joten lienee lopettanut toimintansa. Huijareita entinen ja uusi omistaja. Moottori maksoi rahteineen 2590 € ja se mikä tuli on ajettu 148.000 km.

• Anonyymi

Samankaltaisia kokemuksia myös minulla. Tilasin ja maksoin vaihtomoottorin 2.600 € tammikuussa 2021.. Eu moottorituonti ei toimittanut em. moottoria koskaan. Rahat kyllä kelpasivat.

• Anonyymi

Itse tilasin muistaakseni lokakuussa, jolloin firma oli vielä joten kuten pystyssä.

• Anonyymi

Miksi maksatte etukäteen?!
      Ettekö ole kuulleet muista kauppatavaran toimitusehdoista?
      Niitä on kuitenkin olemassa pilvin pimein ja asioita on käsitelty
      jopa toisella asteella, mikäli on ymmärtänyt valita aineita joihin
      liittyy kaupankäynti ja kauppasumman maksaminen.

• Anonyymi

Näinhän se on, mutta ostaja ei siitä huolimatta ole tässä se syyllinen.

• Anonyymi

Minä olen se kirjoittaja, joka ihmetteli, miksi ostajat maksavat ostoksensa etukäteen!
      Aivan oikein, ostaja ei ole syyllinen, mutta hän on valitettavasti sokeasti
      luottanut siihen, että toinen sopimusosapuoli huolehtii omasta osastaan kauppasopimusta virheettä.
      Aina on mahdollista liittää kirjalliseen kauppasopimukseen ehto, että tuote maksetaan vasta sitten, kun se on ostajan toimesta oikeaksi havaittu.
      Mikäli myyjä tähän pyyntöön ei suostu, kannattaa koko kauppa jättää tekemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1429
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1225
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      201
      1199
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      999
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      916
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe