Ostin Eu Moottorituonti Oy nimiseltä yhtiöltä käytetyn moottorin rikkoontuneen tilalle. Moottori tulikin sovitusti, mutta se oli vääränlainen. Yhtiö markkinoi kotisivuillaan huoletonta kauppaa ja takuitakin. Kun reklamoin tilanteesta, sieltä nimellisesti jotain tiedusteltiin ja todennäköisesti viivyttelymielessä pyydettiin moottorista kuvia. Sen jälkeen asiasta ei ole kuulunut mitään. Alkutalvesta 2021 alkaen olen yrittänyt saada sinne yhteyttä, mutta eivät vastaa puhelimeen, eikä sähköposteihin. Tällainen kokemus ko yhtiöstä, mikäli joku heidän kanssaan haluaa kauppoja tehdä.
Eu moottoritionti oy huijasi
8
1568
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä hintainen moottori oikein oli?
Oletko jo saanut yhteyttä niiltä?
Onpas harmillista! Mitä vääränlaisella moottorilla oikein tekee... Se ei välttämättä ole helppo ja voi olle ettei kukaan juuri nyt sellaista tarvii, mutta jos ei voi palauttaa, yritä myydä se eteenpäin. Toivon mukaan se on edes kunnossa.- Anonyymi
Itse ehdin perua tilauksen kun huomasin verottajan karhuavan saataviaan ulosotossa.
- Anonyymi
Yritän edelleen myydä moottoria, mutta ei ole kovin helppoa. Ko. firman kotisivut katosivat nyt lopullisesti, joten lienee lopettanut toimintansa. Huijareita entinen ja uusi omistaja. Moottori maksoi rahteineen 2590 € ja se mikä tuli on ajettu 148.000 km.
- Anonyymi
Samankaltaisia kokemuksia myös minulla. Tilasin ja maksoin vaihtomoottorin 2.600 € tammikuussa 2021.. Eu moottorituonti ei toimittanut em. moottoria koskaan. Rahat kyllä kelpasivat.
- Anonyymi
Itse tilasin muistaakseni lokakuussa, jolloin firma oli vielä joten kuten pystyssä.
- Anonyymi
Miksi maksatte etukäteen?!
Ettekö ole kuulleet muista kauppatavaran toimitusehdoista?
Niitä on kuitenkin olemassa pilvin pimein ja asioita on käsitelty
jopa toisella asteella, mikäli on ymmärtänyt valita aineita joihin
liittyy kaupankäynti ja kauppasumman maksaminen.- Anonyymi
Näinhän se on, mutta ostaja ei siitä huolimatta ole tässä se syyllinen.
- Anonyymi
Minä olen se kirjoittaja, joka ihmetteli, miksi ostajat maksavat ostoksensa etukäteen!
Aivan oikein, ostaja ei ole syyllinen, mutta hän on valitettavasti sokeasti
luottanut siihen, että toinen sopimusosapuoli huolehtii omasta osastaan kauppasopimusta virheettä.
Aina on mahdollista liittää kirjalliseen kauppasopimukseen ehto, että tuote maksetaan vasta sitten, kun se on ostajan toimesta oikeaksi havaittu.
Mikäli myyjä tähän pyyntöön ei suostu, kannattaa koko kauppa jättää tekemättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831429Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134916Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765