Eu moottoritionti oy huijasi

Anonyymi

Ostin Eu Moottorituonti Oy nimiseltä yhtiöltä käytetyn moottorin rikkoontuneen tilalle. Moottori tulikin sovitusti, mutta se oli vääränlainen. Yhtiö markkinoi kotisivuillaan huoletonta kauppaa ja takuitakin. Kun reklamoin tilanteesta, sieltä nimellisesti jotain tiedusteltiin ja todennäköisesti viivyttelymielessä pyydettiin moottorista kuvia. Sen jälkeen asiasta ei ole kuulunut mitään. Alkutalvesta 2021 alkaen olen yrittänyt saada sinne yhteyttä, mutta eivät vastaa puhelimeen, eikä sähköposteihin. Tällainen kokemus ko yhtiöstä, mikäli joku heidän kanssaan haluaa kauppoja tehdä.

8

1434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä hintainen moottori oikein oli?
      Oletko jo saanut yhteyttä niiltä?
      Onpas harmillista! Mitä vääränlaisella moottorilla oikein tekee... Se ei välttämättä ole helppo ja voi olle ettei kukaan juuri nyt sellaista tarvii, mutta jos ei voi palauttaa, yritä myydä se eteenpäin. Toivon mukaan se on edes kunnossa.

      • Anonyymi

        Itse ehdin perua tilauksen kun huomasin verottajan karhuavan saataviaan ulosotossa.


      • Anonyymi

        Yritän edelleen myydä moottoria, mutta ei ole kovin helppoa. Ko. firman kotisivut katosivat nyt lopullisesti, joten lienee lopettanut toimintansa. Huijareita entinen ja uusi omistaja. Moottori maksoi rahteineen 2590 € ja se mikä tuli on ajettu 148.000 km.


    • Anonyymi

      Samankaltaisia kokemuksia myös minulla. Tilasin ja maksoin vaihtomoottorin 2.600 € tammikuussa 2021.. Eu moottorituonti ei toimittanut em. moottoria koskaan. Rahat kyllä kelpasivat.

      • Anonyymi

        Itse tilasin muistaakseni lokakuussa, jolloin firma oli vielä joten kuten pystyssä.


    • Anonyymi

      Miksi maksatte etukäteen?!
      Ettekö ole kuulleet muista kauppatavaran toimitusehdoista?
      Niitä on kuitenkin olemassa pilvin pimein ja asioita on käsitelty
      jopa toisella asteella, mikäli on ymmärtänyt valita aineita joihin
      liittyy kaupankäynti ja kauppasumman maksaminen.

      • Anonyymi

        Näinhän se on, mutta ostaja ei siitä huolimatta ole tässä se syyllinen.


    • Anonyymi

      Minä olen se kirjoittaja, joka ihmetteli, miksi ostajat maksavat ostoksensa etukäteen!
      Aivan oikein, ostaja ei ole syyllinen, mutta hän on valitettavasti sokeasti
      luottanut siihen, että toinen sopimusosapuoli huolehtii omasta osastaan kauppasopimusta virheettä.
      Aina on mahdollista liittää kirjalliseen kauppasopimukseen ehto, että tuote maksetaan vasta sitten, kun se on ostajan toimesta oikeaksi havaittu.
      Mikäli myyjä tähän pyyntöön ei suostu, kannattaa koko kauppa jättää tekemättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe