Miten rahan ennustaminen on toteutunut?

Anonyymi

Minä olen soittanut 8 vuoden aikana useammalle näkijälle ja monet ovat nähneet, että tulen saamaan rahaa, huomattavan summan.Jotkut sanoneet rahan tulevan numeropeleistä. Joillekin olen soittanut useammin ja aina näkevät rahan tulon. Näiden näkijöiden osalta on paljon nähtyjä asioita toteutunut.
Erän näkijä jonka sanomiset on toteutuneet muissa asioissa sanoi, että sinulle tulee rahaa 2 kertaa peräkkäin, ensin pienempi summa ja sen jälkeen isompi summa. Ensimmäinen summa tuli jo, tosin ei rahapelien kautta, mutta merkittävä summa, useamman vuoden nettopalkka.
Kiinnostaisi tietää miten ennustetut raha-asiat on teille muille toteutuneet.

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä sain ennustaja Jarmolta onnennumerot ja olen niillä kivasti voittanut. yksi toinen sanoi että tulen niillä numeroilla voittamaan suurehkon summan rahaa,mutta aikaa ei sanonut. aikaa on vaikea katsoa. mutta samat numerot on käytössä vielä. Olisin tälle ennustaja Jarmolle pistänyt palautetta mutta hänen sähköpostinsa ei ole enää toiminnassa. ensimmäisen isomman noin 3 tuhannen voition ajankin hän näki oikein

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ahneita kyselijät ootte-mammonan ahneena kysytte vuosia jotta paukku tulisi-ja iso raha kasaa...

• Anonyymi

Sastamalan ennustajanainen sano mulle kerran että tuun ensiks häviämään rahaa yrityskaupassa (ja huomioo, en ollu sanonu hälle etä oon yrittäjä) ja sitten saamaan hyvin pian sen jälkeen saman summan ja korkoineen takas. Se tapahtu ja aika reilut korot sainki.

• Anonyymi

Raha menee aina rahan luo-leuhkiakin rikkaat kehtaatte.Ette siltikään ole sen enempää kuin köyhemmät-luulette usein väärän vallan tunteen alla olevanne sitä-koska teillä sattuu olemaan rahaa enemmän-sama tie kaikilla-arkku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      146
      1970
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      303
      1177
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      989
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      888
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      799
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe