Mieheni kosi muutama viikko sitten humalapäissään. Vastasin myöntävästi silloin. No, aamulla ei muistanut mitään, oli kuitenkin tyytyväinen kun kerroin. Mies ei osaa puhua tunteistaan juurikaan. Ainoat avautumiset ollut juuri silloin kun alkoholi on mukana kuvioissa. Olemme jo keski-ikäinen pariskunta. mies ollut naimisissa aiemmin, minä en. Olen kertonut miehelle monta kertaa että avioliitto on minulle tosi iso asia. En ole halunnut mennä aiemmissa suhteissa naimisiin, koska en ole ollut varma. Miehelleni olisin jo kolmas vaimo. Olen tietty pettynyt siihen, että mies kokenut jo aiemminkin niin vahvasti että halunnut naimisiin. Alusta asti mies tuntunut oikealta, ainoastaan aiemmat avioliitot ovat olleet vaikea ymmärtää.
No päädyin itsekseni siihen, että asialle en enää voi mitään ja jos mies kosii niin vastaan myöntävästi.
Olisin halunnut kosinnasta vaan romanttisemman. Mies kyllä ehdotti päivää ensi vuodelle ja mietitty yhdessä juhlapaikka ja varattiin se. Mutta sormuksia ei ole hankittu eikä edes puhuttu niiden hankkimisesta. Kunnollista kosintaa ei ole tullut. Mitään romanttista ei kosinnassa ollut, asioita vaan hoidettu rutiininomaisesti. Olen tosi pettynyt.
Sen tiedän, että edellisen kihlauksen mies hoitanut niin kuin kuuluukin. On päivä, sormukset. Jopa juhlat. Asiasta ilmoitettu sosiaalisessa mediassa. Minä en viitsi edes kertoa kenellekään kun ei ole mitään kerrottavaa. En edes osaa sanoa mikä on kihlauspäivä. Voiko mies tätä korjata mitenkään enää. Hän tietää, että arvostan perinteitä ja avioliittoa.
Miten kihlauksen saisi korjattua paremmaksi
Anonyymi
0
589
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818