Olen pitkässä kuivassa suhteessa elävä mukava ja tavallisen näköinen 40v mies. Kauan käteni kautta eläneenä päätin ryhtyä hakemaan salaista nais seuraa, jännittyneenä mitä tulee vastaan. Tuon uskaliaan askeleen jälkeen on syntynyt ihania kokemuksia, olen päässyt tapailemaan pitempikestoisesti paria naista hyvinkin estottomissa merkeissä. Naiset olen valinnut tarkkaan, karsien kaikki kukista kukkiin liihottajat ja tiukkapipot. Onhan omana hakukriteerinäni ollut salainen fetissini peppupanoihin, ihan perus naisen kanssa. En siis saa kiksejä ulkonäöllisistä seikoista niinkään, enemmänkin juuri tietyn tyyppisestä ihmisestä ja aidosta halusta samaan fetissiin kuin minulla. Tämän seurauksena, nämä valitut naiset ovat suostuneet pelkkään peppuseksi suhteeseen. Eli, pilluun vain suulla, sormin ja leluilla. Muuten naisen pepun panemista, aina, joka kerta kun tapaamme. Ihana tunne painaa kulli naisen peppuun ja naida kunnes tulen sisään, ilman pelkoa raskaudesta. Anaalipano fetissini on alkanut korostumaan entisestään ja kaipaisinkin nyt naista tällaiseen suhteeseen, luottamuksella ja turvallisesti. Jos pääkaupunkiseudulta löytäisin uuden tuttavuuden, varatun tai vapaan.
Anaalipanot naisen kanssa - Fetissi
Anonyymi
3
107
Vastaukset
Täällä on toinen kuka on elänyt jo jonkin aikaa kuivassa suhteessa. Kyllä olis pieni sutina tervetullut.
- Anonyymi
Oletkos mies vai nainen ja mistäpäin suomea
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4093245Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944482939- 1231620
- 561488
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo951325- 611008
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26972Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39895Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi127892En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä31886