Ensimmäinen Tarzan lehti ostettu vanhan Shell huoltamon kioskista .
Sen paikalla nykyään joku ravintola
Tarzan No 1 1964
4
765
Vastaukset
- Anonyymi
olis myytävänä n. 300 jerry cottonia vanhin v. 1962
- Anonyymi
Cottoneita tuli lueskeltua sahan portilla 70- luvulla ,kun oli niin tylsää , toki se oli kiellettyä, vartijan olis pitäny vain keskittyä seuraamaan liikennettä, hyvä että syödä sai hätäsesti eväsleivät. Silloisen vartiopäällikön huvina oli saada vartija kiinni lukemisesta tai muusta omasta kivasta ...
Tosin yksi vartija tyhmyyksissään meni antamaan haastattelun Jeppis lehteen, jossa kertoi mitö kaikkea ehtii portilla harrastamaan: venäjän opiskelua, kutomista , piirtämistä yms
Potkuthan siitä tuli.
Cottonit saivat ajan kulumaan nopeammin, varsinkin öisin, ja kyllä Jerry oli jonkinlainen esikuva vartijoillekin, jepeistä puhumattakaan monella portilla ja autossa niitä on luettu ja aina välillä jaeltu sepän sällin spesiaaliakin... - Anonyymi
Cotton alkoi ilmestymään muistaakseni 1961 .Jostain syystä Cottonit eivät ole niin suosittuja keräilykohteita kuin esim Lipposet.
- Anonyymi
Ensimmäisen Mustanaamion ostin sateisena syyspäivänä vuonna 1966 linja-auto aseman kioskista.
Siinä se oli ,sateen täplittämän näyteikkunan takana SUOMALAINEN Fantom lehti !
Pakkohan se oli ostaa vaikka siihen menikin koulun ruokarahat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 107990
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 46966
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12891Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47820