Olen muuttanut paikkakunnalle. Suositelkaa hyvää katsastusasemaa, kiitos.
Hyvä katsastusasema
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo katsastus.
Ennen kävin K1 asemalla Tiiriössä, mutta siellä oli ollut niin tympeä asiakaspalvelu, kun poika ja emäntä kävivät mopoautoa katsastamassa, että jatkossa muualla. - Anonyymi
Idänpäässä saa vittuilua kaupan päälle jos siitä tykkää.
- Anonyymi
Idänpäässä siinä Nestettä vastapäätä on hyvä asema. 👍
- Anonyymi
No ei kyllä ole hyvä, se on tunnettu *Plus-katsastus* ja heillä on taktiikkana halvat katsastushinnat sisäänheittoon mutta tunnetusti sitten *hylsyjä* eli erikseen maksettavia uusintanäyttöjä herkästi joilla tuo asemaketju paikkaa sitten tulostaan ja kompensoi siten halvalta tuntuvia ensihintojaan!
Tämä on tunnettu ketju juuri tästä taktiikastaan! - Anonyymi
Vuosikausia käynyt täällä. Ei valittamista. Pitäkää romuistanne huolta niin ei tule sanomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosikausia käynyt täällä. Ei valittamista. Pitäkää romuistanne huolta niin ei tule sanomista.
No käy vaan edelleen, ei se minulta pois ole, kunhan vaan sanoin miten asiat on!
- Anonyymi
Kesällä oli joku poika helppokatsastuksessa ,tais olla joku kaivospoika kun hakkasi silmät kiiluen autonpohjia sorkkaraudalla.Ei enää ikinä sinne.
- Anonyymi
Jos haluaa aistia entisen Neuvostoliiton ilmapiiriä, A-katsastus Tiiriö on siihen sopiva paikka
- Anonyymi
Minkälainen on hyvä katsastusasema? Muuta pois!
- Anonyymi
Sellainen, missä olisi näpsäkkä neiti asiakaspalvelussa, hinta kohdallaan, asiallisesti käyttäytyvä katsuri, ei vxttuilua ja tarvittaessa ilmainen jälkinäyttö.
Tuo A-katsastus olisi mennyt katolleen jo vuosikymmeniä sitten, mikäli ei hoitaisi Trafin ajokorttiasioita, ei siellä muuten kyllä tule asioitua. Oi siellä oli kaunis neiti 30 vuotta sitten töissä, ajoi Opel Kadett coupella- Anonyymi
Kaikkihan me kauniita 30 vuotta sitten!
- Anonyymi
Minkälainen on hyvä katsastusasema...?
Kerrompa pienen tarinan mistä tunnistaa hyvän kats.aseman ja sen asiakaspalvelun:
-Ostin taannoin käytetyn Ducato-alustaisen matk.auton, vein sen ensi kertaa katsastukseen, tuli ongelma kun en tiennyt missä on tuon integroidun aiton valmistenumero, ei tiennyt insinöörikään eikä edes auton myyjäkään jolle soitin kysyäkseni sitä häneltä...
No, kun oli käytetty auto, sain leiman mutta se teki minuun suuren vaikutuksen että kyseinen insinööri näkee vaivan, kaivaa yhteystietoni ja soittaa minulle seuraavana päivänä kertoakseen että hän selvitti sen valm.numeron olevan kyseisessä mallissa apukuskin penkin kohdalla tietyssä palkissa stanssattuna.
Hän soitti kertoakseen että ensi kerralla katsastuksessa tiedän missä se numero on jos siitä tulee vielä kyse...!
Olin niin otettu tästä palvelusta että hän soittaa minulle ja ilmottaa vastaisuuden varalle tuon tiedon että kävin vartavasten seuraavana päivänä häntä henkilökohtaisesti kiittämässä hyvästä asiakaspalvelusta!!!!!
Siitä lähtien olen käyttänyt juuri tätä asemaa, siitä kun jäi niin hyvä tunne ja asiallinen ote tuon aseman toiminnasta ..!
Tämä tarina on tosi ja tapahtunut eikä tämä ole mikään mainosisku kyseiselle asemalle vaikka joku saattaakin taas niin tulkita virheellisesti !
Tämä mainittu asema on KAUS - Kantolan autokatsastus, siellä asioin edelleenkin jatkossakin, näin kantaa hedelmää hyvä asiakaspalvelu...!
Kyseessä oli siis integroitu, ei pakettiautotyyppinen auto jossa koko ohjaamo on erilainen ja jälkiasennettu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291