"Puisto ja Purra eivät lähtisi perumaan avioliittolakia, joka mahdollistaa avioliiton samaa sukupuolta oleville pareille. He eivät myöskään muuttaisi nykyistä aborttilakia. Liberaalit arvot sopivat molemmille näissä kysymyksissä, vaikka he luonnehtivat itseään konservatiiveiksi."
Lähde: Iltalehti
Edes Persut eivät siis oikeasti halua kiristää aborttilakia
Mr X
Niinpä niin..
4
111
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän tarkoittaa sitä, että tällä hetkellä ei Suomessa ole nähtävissä tulevaisuutta, jossa jokin hallitus lähtisi kiristämään aborttilakia. Aiheesta elämöinyt kirjoittaja siis vain spekuloi teoreettisena tasolla.
Mr X - Anonyymi
Siis kahden liberaaleimmasta päästä olevan henkilön mielipide kertoo koko puolueen ja maan tulevaisuuden?? Okei.. XD
Tai sitten pelkkää teoreettista spekulointia, kuten aina.
Purra on muutenkin melko epäilyttävä entisenä vihreiden kannattajana.. mistähän noin radikaali takin kääntö? Voisiko kyseessä olla peräti poliittinen temppu, 'troijalainen' tai ns. susi lampaan vaatteissa..- Anonyymi
Persujen puheenjohtajaehdokkaat ovat liberaaleja? Kuka sinusta sitten ei sitä ole?
Persut ei edes Soinin aikana ollut puolueena aborttivastainen. Muistatko?
Mr X - Anonyymi
Eli saako vielä linkin sinne sivulle mistä aloituksen kopiointi on peräisin, kun ei googlen haku näytä löytävän sellaista ainakaan iltalehdestä, ja ainoa mistä teksti löytyy on tämä aloitus.. Muuten herää epäilys että keksit taas tämänkin jutun ihan itse.
Abortti on murha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858