Mökillä - tositarina

Anonyymi

Kesäloma oli alkanut. Lähdimme yhdessä pitkäaikaisen kihlattuni kanssa mökillemme pienelle paikkakunnalle, jossa meillä oli mökki järven rannalla. Olemme molemmat noin kolmekymppisiä. Mieheni on harteikas ja oikeastaan elämänsä kunnossa. Minä taas olen hoikka ja mielestäni ihan hyvännäköinen. Oli kuuma päivä ja minulla oli päällä lyhyt hellemekko tapani mukaisesti. Jo loppumatkan ajan mieheni sormet vaelsivat nihkeitä reisiäni pitkin ja välillä päätyen pitsisten stringieni sisäpuolelle koskettaen juuri sheivattua pilluani. Loppumatka kului nopeasti ja pääsimme ihanalle mökillemme. Huomasimme naapurissa olevan oudon audon, mitä emme aiemmin olleet nähneet. Naapurimökin omisti mukava noin kuusikymppinen pariskunta. Avattuamme mökin oven, veti mieheni yhtäkkiä minut itseänsä vasten tarraten pienistä mutta terhakoista rinnoistani kiinni. Tunnen pakaroideni yläosassa kuinka hänen kalunsa on kovettunut. Hän hinkkaa kovaa isoa kaluaan minua vasten ja samalla hänen toinen käsi on jo vaeltanut mekon helman alta strngien välistä häpyhuuliini. Olen sekunneissa märkä auton hiplailun jäljiltä. Siirrymme sohvalle, johon ohjaan mieheni istumaan, samalla riisuen housut. Käyn polvilteni hänen eteensä ja alan liuttaa kieltäni hänen sisäreidellä kohti kiveksiä. Mieheni kuitenkin tarttuu rajusti löysästä nutturastani kiinni ja ohjaa hänen ison kovettuneen kalunsa syvälle kurkkuuni. Imen tapani munaan kalua pyörittelemällä sitä niin syvällä nielussani kuin se vain mahtuu. Välillä pyörittelen kovaa kalua kielellä ja nuolen kiveksiä. Tunnen samalla kuunka valun jo lattialle itsekin, sillä minulla ei ole pikkuhousuja enää jalassa. Siirrymme sohvalle siten, että mieheni voi nuolla märkää pilluani samalla kuin hänen kova kalunsa on suussani. Kun miehen kieli hyväilee nopeasti edestakaisin klitoristani ja työntyy syvälle emättimeeni kielellään, tuntuu että tulen. Lisäksi mieheni käyttää sormiaan taitavasti. Minun on hetki pidettävä taukoa imemisestä, sillä tuntuu niin hyvältä, että on pakko voihkia ja vartaloni kipristelee hyvästä olosta ja tunnen kuinka orgasmi on lähellä. Jatkan imemistä ja mieheni selkeästi nauttii siitä kun samalla hieron kiveksiä. Nautin myös niin paljon, että saan jo pienen orgasmin. Sanon miehelleni, että haluan tuntea hänen ison kovan kalun sisälläni, joten pyydän häntä taas istumaan sohvalle. Käyn istumaan hänen syliinsä kasvot toisiamme päin. Tunnen kuinka hänen kalunsa uppoaa jo hieman turvonneeseen ja märkään pilluuni hitaasti, mutta tuntuen niin hyvältä. Työnnän itseäni häntä vasten ja alan liikuttamaan itseäni edes takaisin. Molemmat voihkimme niin kovaa nautinnosta ja mieheni meinaa tulla. Pyydän vielä odottamaan ja käännyn toisinpäin istumaan hänen päälleen. Näin tunnen kovan kalun vielä paremmin sisälläni. Otin taas muutaman keinuvan liikkeen, kunnes molemmat huudamme orgasmin partaalla. Rojahdimme hikisinä sohvalle päällekkäin. Kohta voitaisiin purkaa mökkiravarat.

9

7345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naapurissa auto jota ei ole ennen nähty..miten se oli mainetsemisen arvoinen asia

      • Anonyymi

        sillä oli iso kulli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sillä oli iso kulli

        Vain unelmissas eunukki


    • Anonyymi

      Just noin, ensin seksiä! Kerkiää ne kamppeet purkamaan myöhemminkin...

      • Anonyymi

        Öööööö


    • Anonyymi

      Olisin kurvannut jo mökkimatkalla jonnekin sivutielle :)

    • Anonyymi

      Upea vaimo!!!

    • Anonyymi

      Häkäpönttökiukaat ja eksoottinen sex.
      kuinkahan monta sukurutsalasta tähän maailmaan on joutunut kärsimänm näistä köyhien saunoista

    • Anonyymi

      Orgasmin parras...hieno ilmaisu , hieho ilmaisu .

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe