Voiko pitää paikkansa ?

Sain kaup.sairaalassa toisen rokotteen kesäkuussa ja melko pian sen jälkeen wermeeni eivät ole toimineet. Kävin asiasta lääkärillä ja se määräsi potenssilääkettä, joka laajentaa verisuonia, mutta se ei auta.
Ennen rokotuksia kaikki oli ok ja erektio oli huippu. Nyt ei toimi.
Maksaako valtio tai kaupunki korvauksia, jos todetaan, että koronarokotteet aiheuttaa impotenttia...ikävä homma.
781
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

se on puppeli pojille ihan oikein

Äänestä

Monella toisen rokotuksen saaneella samoja ongelmia ja joillakin vielä pahempia sillä verenkierron tyrehtyessä peeniksessä on vehjes ajautunut kuolioon ja siitä on tullut sinimusta niinkuin eräästä rokotevastaisesta puolueesta.
Peenis on tällöin leikattava välittömästi pois vaikka saksilla jos lääkäriin ei kerkiä.

✂️🌭🚽

Äänestä
  • Kannattaa käyttää pensassaksia niin varmasti menee poikki yhdellä napsautuksella.

    Monet ovat sanoneet että toimenpide vain nipistää pikkuisen.

    Äänestä

Nyt pitää sitten muistaa että aloittaja on nainen jolla on taas aika käynyt pitkäksi ja päätti hieman ratokseen kirjoitella, toki joillakin matalaäänisillä naisilla on ihan havaittava erektio, mutta älkää antako pojat sen häiritä.

Äänestä

Tuskin aiheuttaa impotenssia ellet sitten ole lääketieteellinen ihme johon minä olen taipuvainen uskomaan.Sen lisäksi että se potenssilääke laajentaa verisuonia se lisää amerikkalaisen tutkimuksen mukaan myö sydämen pumppausvoimaa eli lisää sydänlihaksen kimmoisuutta,jos satut olemaan yli neljäkymmpinen niin saat siitä selvää hyötyä jos otetaan huomioon pelkästään sydän mutta erektiasioissa on muitakin asioita mitä pitää ottaa huomioon sen saat itse sitten päätellä mutta uskon että asia valkenee.

Äänestä

Aiheuttaa impotenttia. Lukekaa tutkimuksia maailmalta.

Äänestä
  • Puhut pekkää paskaa sen tietää jokainen aikuisikään ehtinyt mies mutta nuorille nallikoille asia on vielä hebreaa ja jos huonosti niin asia ei avaudu jokusille roikeille koskaan,eivät muuta osaa tehdä kuin vääntää jokaisen asian suureksi hupisirkukseksi.

    Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Sain kaup.sairaalassa toisen rokotteen kesäkuussa ja melko pian sen jälkeen wermeeni eivät ole toimineet. Kävin asiasta lääkärillä ja se määräsi potenssilääkettä, joka laajentaa verisuonia, mutta se ei auta.
Ennen rokotuksia kaikki oli ok ja erektio oli huippu. Nyt ei toimi.
Maksaako valtio tai kaupunki korvauksia, jos todetaan, että koronarokotteet aiheuttaa impotenttia...ikävä homma.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu