Otatimme valokuvat tunnetulla ammattilaisella, jolta ei saanut paperikuvia. Hän sanoi että kuvat voi hyvin teetättää sitten itse paperille. Pyysimme suosituksen paikasta ja teetätimme kuvat siellä. Kuvista on osa rajatunut pois.
Joo, voi olla että ollaan osaamattomia, mutta voiko ammattikuvaaja odottaa että asiakas osaa itse teetättää paperikuvat niin että ne onnistuvat? Siksi kysyimme teetätys paikankin että asia onnistuu.
Itkettää ja tuli ahdistus saadaanko kuvia onnistumaan. Näihin paperikuviin meni yli 50 e (kuvaus 200, tuo 50 e teetättämiseen).
Hääkuvien teettäminen paperille epäonnistui
5
153
Vastaukset
- Anonyymi
Alalla on tunnetusti paljon harrastajia liikkeellä. Oikea ammattilainen tarjoaa kuvista ns. profiloidut vedokset.
- Anonyymi
Hinta kertoo ettei ”kuvantaja” ole oikea ammattilainen.
- Anonyymi
Tilasitko kuvaajan jonkun kilpailutus palvelun kautta?
- Anonyymi
Jos kuvasta on rajautunut pois jotain, niin tuskin se on kuvaajan vika, vaan sen firman joka tulosti ne kuvat.
- Anonyymi
Tiedustelisin asiaa tulostusfirmasta, tuskin kuvaaja on rajannut kuvia.
Veikkaan, että väärä kuvakoko tai suhde valittu tilattaessa.
p.s 200 eurolla ei saa oikeaa ammattikuvaajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921383Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 78920
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61815