En olisi ikinä uskonut, että avaudun tähän foorumiin, mutta näin kuitenkin kävi. Olen ihastunut mieheen, joka on ihan liian hyvännäköinen ja nuori mulle. En kuitenkaan osaa päästä yli. Hän on ihan liikaa mun näköinen ja muutenkin tosi kuuma ja komea 😍❤️
Ihastuin pelimieheen...
8
196
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, eli mitä tässä sitten kannattaisi tehdä?? Hän ei ole kiinnostunut musta senttiäkään. Hänellä on nuoria ja kauniita naisia jonoksi 😑
- Anonyymi
Kerro sille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sille?
En todellakaan voi kertoa! Hän tietää kyllä. Ja en mä halua olla epätoivoinen tai säälittävä. Koska en missään tapauksessa ole kumpaakaan! Pakko nyt vaan päästä yli jotenkin.
- Anonyymi
En ole ihminen, joka itkee miesten perään. Mutta tää yksi yksilö tekee näköjään poikkeuksen sääntöön. Vihaan tätä tunnetta itsessäni 😑
- Anonyymi
Kiitos hauskasta kirjoituksestasi ja yötä!
- Anonyymi
Mukavaa jos pystyin viihdyttämään edes jotain. Iloisia öitä sinnekin 😑
- Anonyymi
Päätät ettet ala millekkään sen suhteen niin helpottaa ajan kanssa.
- Anonyymi
En tollekaan enää ala mitään, on mulla joku ylpeys tallella kuitenkin! Kyllä mä pääsen yli, tiedän sen. Oon mä kokenut paljon pahempiakin juttuja elämässä kun yksi yksipuolinen ihastuminen 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797