En olisi ikinä uskonut, että avaudun tähän foorumiin, mutta näin kuitenkin kävi. Olen ihastunut mieheen, joka on ihan liian hyvännäköinen ja nuori mulle. En kuitenkaan osaa päästä yli. Hän on ihan liikaa mun näköinen ja muutenkin tosi kuuma ja komea 😍❤️
Ihastuin pelimieheen...
8
323
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, eli mitä tässä sitten kannattaisi tehdä?? Hän ei ole kiinnostunut musta senttiäkään. Hänellä on nuoria ja kauniita naisia jonoksi 😑
- Anonyymi
Kerro sille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sille?
En todellakaan voi kertoa! Hän tietää kyllä. Ja en mä halua olla epätoivoinen tai säälittävä. Koska en missään tapauksessa ole kumpaakaan! Pakko nyt vaan päästä yli jotenkin.
- Anonyymi
En ole ihminen, joka itkee miesten perään. Mutta tää yksi yksilö tekee näköjään poikkeuksen sääntöön. Vihaan tätä tunnetta itsessäni 😑
- Anonyymi
Kiitos hauskasta kirjoituksestasi ja yötä!
- Anonyymi
Mukavaa jos pystyin viihdyttämään edes jotain. Iloisia öitä sinnekin 😑
- Anonyymi
Päätät ettet ala millekkään sen suhteen niin helpottaa ajan kanssa.
- Anonyymi
En tollekaan enää ala mitään, on mulla joku ylpeys tallella kuitenkin! Kyllä mä pääsen yli, tiedän sen. Oon mä kokenut paljon pahempiakin juttuja elämässä kun yksi yksipuolinen ihastuminen 😅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tuksu pakenee poliisia!
Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa2074855Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."
Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht322716Martina neljäs sija
Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯2992670Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1242158- 921382
Rakastan sut ja sua
Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..1451152Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?
Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot421138Voit oikeasti unohtaa minut
nainen. Olen niin väsynyt ja aikaansaamaton. Ei minusta ole kuin uninalleksi korkeintaan töiden jälkeen. Enkä edes ole niin tuuheakarvainen kuin kaupa47989Helsingin Sanomat harjoittaa kansalaistemme harhauttamista?
Suomalainen media on lietsonut sotapelkoa meihin propagoivalla manipulaatiolla --- Helsingin Sanomat on merkittävä manipulaattori [Tämän vastinkirjoi343922- 65885