Onko näin että lestadiolaiset ottavat yhden henkilön maalitauluksi eli maalittavat vaikka itse ovat syyllistyneet rikoksiin?
Lestadiolaisten tekemä maalitus
18
192
Vastaukset
- Anonyymi
Poliisiasia
- Anonyymi
Se on juurui noin, nuo yrittävät kääntää asiat päälaelleen eli toisin päin, ytirttävät puolustautua tekemällä uhristaan syyllisen.
Toisaalla on rankka tarina "Kirous maassamme"- Anonyymi
Todettu on.
- Anonyymi
Tälle on myös termi. Kaksinaismoraalia. Vain kelmit toimivat tällä tavalla. No lessuissa niitä riittää...
Ilmankos täällä perähikiällä on paljon masennusta, mielenterveysongelmia ja yksinäisyyttä. Kiitos sisäsiittoisuuden.
- Anonyymi
Eikös tuommoinen vainoaminen ja maalitus ole laissa rangaistavaa?
- Anonyymi
Ei voi käsittää tämän lestamafian toimintatapoja.
- Anonyymi
Kyllä! Lessut on just tuollaisia! Itse olen yksi heidän uhreistaan, enkä edes ole uskovainen. Tekivät minusta pahan ja rikollisen, vaikka itse olivat syyllistyneet tekoihin, joita väittivät minun tekosiksi. Lessuja ei koske säännöt eikä laki. Luulevat olevansa parempia kuin muut! Sairasta touhua!
- Anonyymi
Ostavat esim. lapsensa vapaaksi koulutoverin tapon yrityksestä. Eikä sen jälkeen asiasta saa koskaan enää puhua. Selän takana kuitenkin väittivät heidän uhrin yrittäneen itsemurhaa. Pahimpia ovat uskovaiset!
- Anonyymi
Normaalia uskovaisten toimintaa. kaikki lahkot toimivat näin.
- Anonyymi
Täysin psykopaattisia taikaolentoihin uskovia. Isoahan vikaa ei tarvitse olla, mikäli se on päässä.
- Anonyymi
Hahaha :)
- Anonyymi
Kuinka moni lapsi traumatisoituu noiden hullujen käsissä?
- Anonyymi
aikuisetkin voivat traumatisoitua liikkeen tekemän henkisen ja fyysisen väkivallan takia.
- Anonyymi
Lailla pitäisi kieltää kaikki ihmisarvoa sortavat uskonnot! Sairasta touhua, sääliksi käy niitä lapsia.
- Anonyymi
Näistä kasvaa sairaita ja epätasapainoista aikuisia !
Mielisairaita !
- Anonyymi
vaikuttaa hullujen puuhilta
- Anonyymi
Hyvin ajankohtaista edelleen asia edelleen, seksuaalihäirintä erittäin voimakasta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.Laiton luonnonantien käyttö naimisissa tai ei lapsia on osattava tehdä,naiset on sitä varten ja ⁸oi jos ei halua lapsi laumaa..Näin ja uskonnoliset ritualit kirosanat he pvat jumalan valittuja,ei muita tarvita.Noin se menee,pahan alkua ihmisyys koetuksella jos asiaa ei topata.Tappouhkaukset arkipäivää outoa muista kristityistäVai mitä,ramattu on jokaisen pöydällä jos niin halutaan kriisiytyvä yhteiskunta tarvitsee rakennuspalikoiksi hyvyyttä,ei eriarvoisuutta.Nainen ja mies..olkoot niinkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879