Laskuja tulee vaikka ei ole tilattu Unelma-Arpoja.
Laskuttaja on A-Lottex Oy
Taas tuli Muistutus 2
Pyysin lähettämään tilauksestani vahvistuksen eli todisteet sähköpostilla viimeistään 13.08.2021 (sen jälkeen laitan roskiina jos ei tule vastausta)
Samanlaisia "huijauksia" on netti täynnä.
Miten sinulla teillä onko tullut Unelma-Arpoja ilman tilausta.
Oletteko saaneet Unelma-Arpa
15
3031
Vastaukset
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten tuli. Avasin kaikki arvat ja kaveri lunasti voitot (nahkareppu ja lompakko) laskut laitoin roskiin eikä sieltä sen jälkeen ole mitään kuulunut.
- Anonyymi
Tuo on jostain ulkomailta operoiva huijarifirma. Älä maksa mitään. Pidä vaan laskut tallessa siltä varalta jos alkavat penätä perintätoimiston kautta.
- Anonyymi
Kyllä se on suomalainen tuntematon myyntimies ja tuntematon numero.
unelma-arpoja myydään, mutta ei ole varmaa tietoa menevätkö ne urheilun hyväksi josta sovittiin 2012 .
A-Lottex Oy (2489827-3) on perustettu vuonna 2012 ja sen toimialana on Rahapeli- ja vedonlyöntipalvelut. Yrityksen viime tilikautena 12/2020, A-Lottex Oy teki 2 212 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 22 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 1%. Katso kaikki yrityksen julkiset tiedot alta!
Sähköposti [email protected] (YTJ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on suomalainen tuntematon myyntimies ja tuntematon numero.
unelma-arpoja myydään, mutta ei ole varmaa tietoa menevätkö ne urheilun hyväksi josta sovittiin 2012 .
A-Lottex Oy (2489827-3) on perustettu vuonna 2012 ja sen toimialana on Rahapeli- ja vedonlyöntipalvelut. Yrityksen viime tilikautena 12/2020, A-Lottex Oy teki 2 212 000 EUR liikevaihtoa ja sen tulos oli 22 000 EUR. Yrityksen nettotulosprosentti oli 1%. Katso kaikki yrityksen julkiset tiedot alta!
Sähköposti [email protected] (YTJ)Koittavat vain ratsastaa veikkauksen siivellä sahatakseen teitä vanhuksia silmään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koittavat vain ratsastaa veikkauksen siivellä sahatakseen teitä vanhuksia silmään.
Kohde ryhmänä ovat kaikki ei vanhukset ole niin tyhmiä kuin luulet.
- Anonyymi
Ei ole tullut unelma- arpoja, mutta sain viimeksi eilen kuvan kauniilta nigerialaiselta prinsessalta postia. Tyttö on pahassa pulassa.
Ilkeä setäpuoli uhkaa pakkoavioliitolla ja prinsessa haluaa paeta kauheaa kohtaloa tänne Suomeen. On muuten vielä varakas nuori kaunotar. Kerrassaan!
Hänellä on kymmenen miljoonaa dollaria ja käteisenä matkalaukussa. On tulossa tänne ensi kuussa, minun pitää vain laittaa kuus tonnia rahaa tytön tilille, että hän saa selviteltyä matkustusasiakirjat.
Maksaa takaisin korkojen kera, kunhan pääsee tänne ja saadaan kihlat selväksi.- Anonyymi
Jos olisi rahaa niin ei pyytäisi sinulta.
Lähetä rahat ja tarkista tilisi, tililtäsi viedään kaikki mitä siellä sattuu olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisi rahaa niin ei pyytäisi sinulta.
Lähetä rahat ja tarkista tilisi, tililtäsi viedään kaikki mitä siellä sattuu olemaan.Ei kyllä se oikea prinsessa on. Ja rahaa on!
Tyttö kirjoitti että sitä taalaa on niin paljon siinä matkalaukussa, että palvelijan piti istua kannen päällä jotta saivat sen kiinni ja lukittua.
No tulihan siinä sitten ongelma. Hän antoi avaimen luotetulle palvelijalle säilytykseen ja eipä mennyt kuin hetki, niin eikö perhana Brokol Haarumin pojat kasppas sen likan avaimineen päivineen Afrikan yöhön.
Että ottaahan se päähän. Laukku täynnä taalaa ja lujasti lukittuna.
Meillä on nyt kyllä jo selvät puheet miten homma hoidetaan. Kihlajaislahjaksi hän haluaa vain rautasahan , jotta vaatimaton ihminen on, tämä ulkomaaneläjä.
Kirjoitti tyttö just, että olivat Brookolin pojasta laittaneet lunnasvaatimusta palvelijasta. Pyytää vielä viis tonnia, mutta lainaksi vaan, jotta saadaan morsiusneito vapaaksi.
Kyllä on jännittävä.
- Anonyymi
Moi kaikille!
Mä en ole vielä saanut omia unelma arpoja, enkä muuten mitään laskujakaan.
Mistä näitä voisi tiedustella? - Anonyymi
Tuleeko näitä sähköpostilla vai kirjeenä?
- Anonyymi
Laskuja ja muistutuksia tulee kirjeellä, eilen 10.08.2021 tuli puhelin viesti.
Hei! Unelma-Unelpa arpa Pelihuone pelitillisesi on nyt lisätty 10€ pelirahaa! kirajadu sisään asiakas nemerollasi ja salasanallasi (löytyy laskusta) osoitteessa www.unelma-arpa.fi/pelihuonen pelataksesi arpapelejä. Raaputusonea! T. A-Lottex Oy / [email protected]
EN OLE OLLUT KOSKAAN ASIKAS T. A-Lottex Oy asiakas.
Tarkoituksena taitaa olla että kirjaudun perusteettomassa laskussa olevalla asiakas numerolla sisään ja sen jälkeen minusta tulee asiakas.
Olen lähettänyt sähköpostilla aiheettomista / perusteeetomista laskuista T. A Lotttex Oy.
Viestintä on jatkunut, olen ilmoittanut että minun kohdalta asia on loppuun käsitelty.
Selvityspyyntöihin en ole saanut vastausta (vetoavat ruuhkiin saman tapaisia asioita on ruuhkassa) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Unelma-Unelpa arpa Pelihuone pelitillisesi on nyt lisätty 10€ pelirahaa! kirajadu sisään asiakas nemerollasi ja salasanallasi (löytyy laskusta) osoitteessa www.unelma-arpa.fi/pelihuonen pelataksesi arpapelejä. Raaputusonea! T. A-Lottex Oy / [email protected]
Tarkoituksena taitaa olla että kirjaudun perusteettomassa laskussa olevalla asiakas numerolla sisään ja sen jälkeen minusta tulee asiakas.
Olen lähettänyt sähköpostilla aiheettomista / perusteeetomista laskuista T. A Lotttex Oy.
Viestintä on jatkunut, olen ilmoittanut että minun kohdalta asia on loppuun käsitelty.
Selvityspyyntöihin en ole saanut vastausta (vetoavat ruuhkiin saman tapaisia asioita on ruuhkassa)Tuollaisten tietojen tosiaan pitäisi näkyä sopimuksessa eikä missään laskussa, vaan laskussa pitäisi olla ilmoitus asiakastilin sulkemisesta ja asiakkuuden päättämisestä jos laskua ei maksa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvityspyyntöihin en ole saanut vastausta (vetoavat ruuhkiin saman tapaisia asioita on ruuhkassa)Koraus eli eilen eli 09.08.2021
- Anonyymi
Hei,
Hoidan tässä isäni kuolinpesää ja saman paskalafkan kirjeitä havaittu.
Tämä vastaus on ehkä enemmänkin yleisesti tämän firman sekä muiden (vitamiini, sukka, bokseri, lehti sekä turvapuolen) paskalafkojen kanssa toimimiseen. Olen nimittäin havainnut, naapureita jututettuani ja postit omaan kotiini käännettyäni, että kohdennettu, aggressiivinen markkinointi on ollut määrältään valtavaa. Tarjouskirjeitä ja paketteja (jotka avattuaan tuote pitää maksaa) tulee vähintään yksi päivässä. Ja ennen kaikkea tämä on hyvin hämäävää: tarjoukset ja myyntisopimukset on naamioitu laskuiksi, jopa niin hyvin että piti itsekin lukea useampaan otteeseen posti ajatuksella. Lisäksi nämä 'kun avaat, maksat' jutut..
Itse olen ns. normaalielämässä kiinni oleva nuori aikuinen, jolle vaikeaselkoiset tekstit eivät ole uutta. Mutta siltikin, tämä postitulva on määrältään sellaista että tässä meinaa itsekin väsyä palautus-hyppyytykseen. Siis palautuksiin tavaroista joita kukaan ei oikeasti halunnut. (plus se tunnollisen ihmisen ahdistus maksamattomasta laskusta..)
Vinkkini siis kaikille vastaavaa itse kokevalle / huolestuneelle lähimmäiselle:
- Semikunnolliset pakettilähetykset - ÄLÄ AVAA! ruksi päälle: palautetaan, vastaanottaja varaton/ haluaa peruuttaa kaikki tahon kanssa tehdyt sitoumukset / keksi itse jokin ei-todistusta-vaativa valkoinen valhe
- Nämä lottexin kaltaiset laskuiltanäyttävät hävitykseen, älkää antako omia puhelinnumeroita ym lisämarkkinointimahdollisuuksia. Nämä eivät nimittäin tunnu tottelevan markkinointikieltoa
- Lehtilafkoille (voit pitää apusi tai seurasi tilauksen mikäli niin tahdot) markkinointikieltoa koskeva ilmoitus
- Puhelimitse soitteleville myyntitykeille: ilmoita että haluat heidän merkitsevän sinut markkinointikieltoon omassa rekisterissään
- Erittäin vaikeiden, ei kuulevien tahojen kanssa yhteys kuluttajaneuvontaan
-Yleisesti: puhelinnumerosi markkinointikieltoon -tai mikäli mahdollista numero salaiseksi (valitettavasti robottipuhelut tulevat lisääntymään, salainen numero tuntuu toimivan näitä vastaan)
- Yleisesti: mikäli haluat ottaa näihin tahoihin yhteyttä tee se AINA kirjallisesti, esim. sähköpostilla. Näin saan kirjalliset todisteet siitä että sinä et ole halunnut aloittaa tilausta / sopimussuhdetta -> perintätoimeksiannoilla uhkailevat voivat vaatia näyttöä
Nimim. kuolinpesä luultavasti ylivelkainen, en aio olla laskuttajia kohtaan mukava - Anonyymi
Kyllä niitä arpoja ja laskuja tulee vaikka en ole tilannut.Ihme ettei tuohon puututa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371869
- 311735
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291691Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91536Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51240Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234