Naapurin kaksoiselämä, osa 14

Tiettyä hartautta askeleissani kävellessäni peilin ääreen tuumin, että taidan sulkea vielä silmäni, jotta yllätys on täydellinen! Tiesin missä kohtaa peili oli, joten suljin silmäni hetkeä ennen peilin eteen asettumista. Käännyin peiliä kohti ja tunsin kuinka jännitys tiivistyi sisälläni. Avasin silmäni...

- ”Voi hyvä luoja sentään!”, miltei parahdin nähdessäni peilissä näkyvän hahmon. En todellakaan meinannut tunnistaa itseäni omasta peilikuvastani!! Näky oli henkeäsalpaavan kiihottava ja seksikäs, ihan kuin Kirsin lehdessä! Kostuin läpimäräksi ja suorastaan tärisin kiihkosta, kun tajuntaani iski, että peilikuvassa olen todellakin minä itse! Minun oli pakko liikahtaa peilin edessä kuin varmistaakseni, että peili tosiaankin heijasti takaisin kuvan sellaisena kuin se oikeastikin oli. Nostin hiukan oikeata jalkaani päkiän varaan. Hymyillen totesin, että lakeeriavokkaiden valinta oli osunut oikeaan, sillä nyt sukkien kiilto jatkui aina kenkiini asti ja näytti siltä, kuin minulla olisi ollut todella pitkät kumiset korkosaappaat jaloissani, sillä kengän ja sukan rajaa oli aika vaikea huomata juuri kiillon vuoksi. – ”Kylläpä Satu oletkin melkoinen seksipommi tuossa asussa!”, sanoin peilikuvalleni ja hymyilin leveästi. ”Mitähän Kirsi tuumisi, jos minut näkisi tässä asussa?”, huomasin ajattelevani. Karistin ajatuksen pois ja päätin viedä suunnitelmani loppuun asti. Korkokenkien napsahtaessa vaativalla äänellä lattiaan kävelin nautinnollisen hitaasti vaatehuoneeseen. Halusin tuntea, miten sukat puristivat hellästi jalkojani jokaisella askeleella ja miten käsineet hyväilivät käsiäni kauttaaltaan kun heilautin niitä puolelta toiselle. Päätin tunteen kiihottavuuden vuoksi kävellä vielä uudestaan eteiseen ja takaisin vaatehuoneeseen vain siksi, että janosin lisää tuota ihanaa tunnetta, jonka asuni tuotti minulle! Totesin olevani koukussa lateksiin..

Vaatehuoneeseen päästyäni etsin käsiini kultapäisen hieromasauvani, joka on ollut monien yksinäisten iltojeni ilopilkku. Tarkistin, että sauva toimi ja ajattelin, että pian suunnitelmani saa arvoisensa loppuhuipennuksen! Vilkaisin vielä vaatehuoneen ovessa olevasta peilistä peilikuvaani, joka oli satumaisen kiihottavan näköinen kiiltävine sukkineen ja käsineineen. Nännit sojottivat terhakkaiden rintojen kärjessä odottaen ihanan käsineen kosketusta. Hetken mielijohteesta seisahduin peilin eteen hajareisin ja käynnistin hieromasauvan. Toisella kädellä hyväilin rintojani, toisella kuljetin sauvaa ympäri kehoani. Vartaloani kihelmöi joka puolelta ja jalkani tärisivät sietämättömän kiihotuksen vuoksi. Vein sauvaa lähemmäs haaroväliä, mutta otinkin sen sitten pois. Päätin koskea käsineen peittämällä kädelläni klitoristani ja hyväillä itseäni sieltä ennenkuin jatkaisin sauvalla. Käteni liukui klitorikselleni ja sain lähes sähköiskulta tuntuvan säväyksen kehoni läpi. Siitä toivuttuani aloin pyörittää sormiani klitoriksen päällä kiihottuen aina vain enemmän. – ”Oooh... voiiih.. eeii...”, huokailin äänekkäästi, koska tein itselleni niin hyvää. Työnsin pari sormea sisääni ja ne menivät todella helposti sisään, koska olin niin märkä. Otin sormeni pois ja nostin sormet huulilleni maistaakseni omaa lemmenmehuani. Laitoin sormet suuhuni ja livoin kielellä käsineen sormet puhtaaksi nesteistä. Sitten imin sormia ja tunne oli uskomaton! – ”Aaahh...”. Tunsin lateksin kumimaisen kiihottavan tuoksun nenässäni ja suussani oli lateksin ympäröimät sormet! En ollut koskaan kokenut mitään niin kiihottavaa!! Minun oli pakko jatkaa sauvalla klitorikseni kiihottamista, välillä työnnellen sauvaa sisääni. Koko ajan pidin kuitenkin sormia suussani ja imin tiukasti, sillä en malttanut ottaa sormia pois. Pyöritin kieltäni sormien välissä toisen käteni askarrellessa sauvan kimpussa. Tunsin kuinka laukeamiseni aikaansaama kuuma aalto pyyhkäisi lävitseni, minkä jälkeen tärisin horkassa monta minuuttia. En ollut ottanut sauvaa pois sisältäni enkä sormia suustani, mikä aiheutti sen, että sain toisen vieläkin suuremman orgasmin heti perään. Vapisin kauttaaltani ja nytkin paikallani kuin sähköiskun saaneena. – ”Eii...iii...iii.. ooo...ooohh..leeeh...to..ooh..oh..tta..aaaah...” melkein huusin ääneen. Olin niin kiihoittunut, että tunsin melkein repeäväni sen takia, sillä en tuntunut saavan millään tarpeeksi tyydytystä aikaiseksi. Käsi teki vatkaavaa liikettä alapäässäni sauvan kanssa, kieleni pyöri villisti sormieni välissä, imin rajusti sormiani, tunsin orgasmin tulevan taas. Heitin sauvan sohvalle ja jatkoin toisella kädelläni klitorikseni hankaamista kämmenellä. Lateksikäsineen kämmenen kosketus klitoriksellani oli se viimeinen pisara, en voinut enää pidätellä itseäni ja laukesin hurjasti täristen. Jalkani pettivät altani kun lysähdin kasaan peilin eteen. Edelleen täristen jäin voipuneena makaamaan lattialle, koska jalkani eivät olisi kantaneet!!

0

837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        26
        1346
      2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1282
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        5
        1196
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        2
        1194
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        1
        1173
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        1
        1171
      7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        42
        1167
      8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        2
        1154
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        3
        1139
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1130
      Aihe