Naapurin kaksoiselämä, osa 17

Olin tyytyväinen siksi, että olin saanut kerrottua Kirsille pääpiirteissään kaiken, mikä liittyi ostamiini sukkiin. Ajattelin, että kerron loput myöhemmin, koska Kirsin tekemä löytö saattoi olla ehkä pienoinen sokki hänelle - ei siksi, että kyseessä oli lateksi, vaan siksi, että kyseessä olin minä, hänen oma naapurinsa ja ystävänsä.

Siemailimme viiniä ja keskustelimme ja minusta tuntui, että Kirsin ja oma jännitykseni asioiden saamasta käänteestä alkoi hiljakseen tasaantua. Kirsi katsoi minua silmiin ja sanoi:

- ”Kuulepa, Satu. Kun sinä nyt kerran olet nähnyt minut lateksiasuissa, niin minäkin haluaisin nähdä sinut. Olisitko niin kiltti?”

Meinasin nielaista viiniä väärään kurkkuun Kirsin tekemän odottamattoman kysymyksen vuoksi. Vatsanpohjaani kipristi ja laskin viinilasin sohvapöydälle. Katsoin Kirsiä ja vastasin: - ”Öh.. tuota...tämä on kyllä aika vierasta minulle... Haluaisitko siis ihan oikeasti nähdä?”

- ”Kyllä haluaisin...aika paljon itseasiassa...Voisitko?”, Kirsi vastasi hieman takeltelevalla äänellä silmissään erilainen, hieman lasittunut katse. Hän hengitti hieman raskaammin, panin merkille, koska hänen rintansa nousi ja laski tiheämpään tahtiin kuin aikaisemmin.

Nousin ylös sohvalta ja siirryin keskemmälle olohuonetta. Olin aikeissa ottaa verryttelyhousut pois, kun Kirsi keskeytti sanoen: - ”Voisitko, Satu, ottaa ensin tuon collegepaidan pois?” Kirsin pyyntö tuli täysin odottamatta, mutta päätin silti ottaa collegen ensin pois. Rintani hypähtivät hieman kun collegepaidan alareuna ohitti ne. Nännit jäykistyivät samantien kun sain paidan riisuttua.
Vein käteni verryttelyhousuja kohti. Kirsi keskeytti taas: - ”Oikean jalan tennissukka pitää ottaa vielä pois.” Huomasin, että niin todellakin oli, joten kumarruin ottamaaan sitä pois jalasta paljastaen näin myös oikean jalan jalkaterän, joka oli siis myös lateksisukan verhoama. – ”Ja nyt ne housut.”, Kirsi sanoi. Minusta tuntui kuin olisin suorittanut pyyntöjen perusteella etenevää striptease-esitystä ystävättärelleni... Mutta sitähän se kyllä oikeasti olikin! Tilanne oli aika jännittävä ja tunsin kuinka vatsanpohjassa kipristeli. Tartuin verryttelyhousuihini ja laskin ne kokonaan alas, minkä jälkeen potkaisin ne sivuun. Minulla ei ollut pikkuhousuja lainkaan, joten seisoin nyt käytännöllisesti katsoen täysin alasti ystävättäreni edessä ainoana verhonani sukkanauhaliivit ja niissä kiinni olevat kiiltävät mustat lateksisukat jaloissani. Minua nolotti seistä siinä ikäänkuin arvioitavana, mutta olosuhteet huomioonottaen tunsin jollain tavalla myös nauttivani tilanteesta. Katselin Kirsiä, kun hänen katseensa kiersi ympäri vartaloani lopulta pysähtyen sukkiini. Näytti kuin hän olisi pidättänyt hengitystään kierrättäessään katsettaan minussa. Hänen huulensa avautuivat hieman raolleen ja hän henkäisi ulospäin niin, että kuulin ulospurkautuvan ilman äänen.

- ”Hyvänen aika, Satu! Näytät todella upealta!!”, Kirsi sanoi lähes huokaisten lauseet huuliensa välistä. Hänen katseensa vaelsi taas vartalollani ja hän sanoi: - ”Voisitko vielä nousta tuohon sohvapöydän päälle seisomaan?”. Kummastelin hieman pyyntöä, mutta en pistänyt vastaan. Nousin matalan sohvapöydän päälle seisomaan ja Kirsi nousi myös sohvalta ylös. Kirsi lähestyi minua, pysähtyi aivan eteeni ja katsoi minua silmiin.

– ”Saanko koskettaa sinua?”, hän kysyi varovasti.

- ”Saat...”, vastasin ja nielaisin, koska kurkkuani kuivasi.

Kirsi ojensi varovasti oikean kätensä vasenta jalkaterääni kohti. Koskettaessaan jalkaterääni hän vetäisi henkeä terävästi. Kirsi alkoi sivellä jalkaterääni hitaasti kuin tunnustellen sen jokaista mutkaa. Hän liu’utti kättään nilkkaa kohti ja hyväili sekä sisä- että ulkopuolelta. Kihelmöinti vatsanpohjassa voimistui Kirsin kosketuksesta. Kirsin käsi jatkoi tutkimusmatkaa säärtäni pitkin, nyt huomattavasti hitaammin, välillä siirtyen sisäpuolelle, välillä säären takaosaan. Hän kallisteli päätään, hengitti tiheämmin ja katseli lumoutuneen näköisenä omaa kättään, joka seikkaili jalkani kimpussa. Hänen kosketuksensa lateksin peittämällä säärelläni oli kuin olisi saanut sähköiskun. Olinhan toki hyväillyt omaa jalkaani itsekin, mutta juuri nyt Kirsin tekemänä se tuntui taivaallisen hyvältä. Suustani purkautui pieni hengähdys kun Kirsi siirsi kättään kohti reittäni. Hän siirtyi lähemmäs jalkaani siten, että pääsi myös toisella kädellään hyväilemään jalkaani. Minusta näytti kuin Kirsi olisi halunnut ottaa koko jalan syleilyynsä...Äkkiä hän kumartui alas kohti jalkaterääni ja painoi huulensa jalkapöydälleni.

- ”Mitä sinä...”, yritin kysyä hämmentyneenä.

- ”Shhh...”, Kirsi sihahti ja jatkoi: - ”Anna minun nauttia tästä hetkestä.”

En voinut muuta kuin seistä siinä ystävättäreni suudellessa jalkojani ja käsiensä hyväillessä pitkin kiiltävää lateksia. Tunsin hänen suudelmansa jalallani mikä aiheutti sen, että jalkani alkoivat hieman täristä.

”Voi taivas, miten hyvältä tuntuukaan”, ajattelin itsekseni kun katselin Kirsin nautiskelua jalkani parissa.

0

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        280
        3104
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        79
        1565
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1470
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        40
        1291
      5. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        47
        1210
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        25
        1207
      7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1170
      8. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        43
        1129
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1107
      10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

        Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
        Ikävä
        14
        1013
      Aihe