Naapurin kaksoiselämä, osa 18

Hän suuteli polven takaa, reiden ulkopintaa, siirtyen reiden sisäpinnalle. Reittä ylemmäs päästyään hänen huulensa miltei koskettivat häpyäni. Salaa toivoin, että niin olisi tapahtunutkin, mutta en kehdannut sanoa mitään. Kirsi siirtyi toisen jalkani kimppuun ilmiselvästi innostuen. Tilanne kaikessa outoudessaan kiihotti minua niin, että tunsin kostuvani aika lailla.

Suljin silmäni lähes kiinni ja nautin tunteesta, jonka Kirsin huulien ja käsien vaelteleminen jalallani aiheuttivat. Tärisin kiihkosta ja Kirsi huomasi sen myös. Hän nosti katseensa minuun ja kysyi matalalla äänellä: - ”Taidatkin, Satu, nauttia tästä yhtä paljon kuin minäkin?”. Avasin silmäni ja katsoin suoraan hänen kauniisiin silmiinsä vastaten: - ”Et tiedäkään kuinka paljon...Se tuntuu niin ihanalle!” Kirsi jatkoi jalkani parissa siirtyen ylemmäksi pikkuhiljaa. Hän tarttui molemmilla käsillä kiinni jalkoihini levittäen niitä niin, että seisoin nyt haara-asennossa. Kirsin kädet hyväilivät reisieni takaosaa ja hänen huulensa lähestyivät nivusiani.

- ”Aaah...”, purkautui suustani kun hän suuteli vakoni vierestä. Vapisin jo aika lailla ja oli täysi työ pysyä pystyssä pöydän päällä. Tunsin Kirsin tiheän hengityksen klitoriksellani. Hän nuolaisi vakoani, minkä jälkeen siirtyi klitorikselleni. Olin kiihkosta aivan märkä, lantioni nytkähteli tahdottomasti ja painoin vakoani hänen ihania huuliaan vasten. Hän pyöritti kieltään nopeasti ja painoi samalla kolme sormeaan sisääni. – ”OOOOoohh...eiiih...Kirsi....Taivas, että...aah.. tuntuukin hyvältä!”, sain soperrettua vaivoin, koska aloin olla laukeamispisteessä. Kirsi näykki hellästi klitoristani välillä imien sitä, välillä pyörittäen kieltä sen päällä. Sormet soutivat sisälläni edestakaisin ja tunsin kuinka orgasmi huuhtoi lävitseni.

- ”Kirsiiiiii...ii..iihh...eiii...nyyyyt...tuu..uh.uh.uleeeeh! ”
En pystynyt kunnolla seisomaan, koska jalkani meinasivat pettää alta ja Kirsi sai tukea minua jotten olisi pudonnut pöydältä. Kirsi nosti katseensa minuun ja hymyili leveästi sanoen: - ”Suutele minua, Satu.”

En empinyt hetkeäkään, sillä Kirsi oli juuri antanut minulle ihanan taivaallisen orgasmin. Kumarruin suutelemaan hänen täyteläisiä huuliaan, ahneemmin, kieltäni pyörittäen hänen kieltään vasten. Suudelmamme kävivät kiihkeämmäksi ja ahmimme huulillamme toinen toisiamme. Yhtäkkiä Kirsi irroittautui suudelmasta ja katsoi minua silmiin sanoen: - ”Satu, olet niin syötävän ihana, että voisin viettää kanssasi vaikka koko yön, mutta minun täytyy nyt kyllä oikeasti lähteä kotiin. Ymmärrätkö?”

- ”Ymmärrän toki...”, sain hengitystäni tasattua vastattua.

Kirsi alkoi tehdä lähtöä ja minä puin collegepaidan ja verryttelyhousut jalkaani. Siirryimme eteiseen ja autoin Kirsille päällystakkia päälle. Hän kääntyi minua kohtia, tarttui käsiini hellästi ja sanoi lempeällä äänellä: - ”Kuule... voisimmeko tavata huomenna vaikka meillä? Juotaisiin vaikka kahvit ja rupateltaisiin... Minusta nimittäin tuntuu, että tästä illasta sinulle jää muutamia avoimia kysymyksiä. Sopisiko sinulle?”

- ”Tottakai sopii!”, innostuin. ”Mutta entäs Markku ja lapset?”, kysyin, koska en ollut ajatellut keskustelevani samoista aiheista heidän läsnäollessaan.

- ”Markku lähtee työmatkalle aamulla ja vie pojat siinä samalla mummolaan, joten olisimme kahden. Se olisi ihanaa! Voisitko tulla siinä puolen päivän maissa?”

- ”Selvä! Sopii mainiosti. Tuota...öh..laitanko jotain erikoista päälle..vai..?”, punastelin kysymystäni.

- ”Ei tarvitse, keksitään jotain.”, vastasi Kirsi arvoituksellinen hymy huulillaan ja jatkoi: ”Ai muuten, muista pestä nuo sukat vedellä. Älä käytä saippuaa, lateksi ei siitä oikein pidä.”

- ”Ahaa, hyvä neuvo. Kiitos, Kirsi.”, vastasin hänelle.

- ”Eipä kestä, kulta! No, hei sitten ja huomiseen.”, Kirsi sanoi ja suuteli minua pitkään hellästi ennenkuin poistui.

Päässäni humisi ja kehoni kihelmöi. Sanoiko Kirsi minua juuri kullakseen vai olinko kuullut väärin?!!? Olin aivan varma, että olin kuullut ’kulta’. Se lämmitti mieltäni ja kirvoitti leveän hymyn huulilleni. Kaadoin lisää viiniä itselleni hyräillen tyytyväisenä ja aloin riisumaan sukkiani, jotta saisin pestä ne. Samalla pesisin myös käsineet valmiiksi seuraavaa käyttökertaa varten. Loppuilta sujuisikin kotiaskareissa.

1

1751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi floodata koko palsta 200:lla jaksolla? Laita yhden perään "vastauksina" helpompi lukea kun ovat peräkkäin ja löytää muutakin helpommin selaamatta sivuja missä ne muut on ..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe