Ihmisläheinen orava

Anonyymi

Tosiaan, löydettiin tänään yksinäinen oravanpoikanen kaverin kanssa. Ei koskettu tai mitään, mutta lähti omatoimisesti seuraamaan meitä. Siinä sitten seuraili ja alkoi pureskella ruohoa. Todella ihmisläheiseltä vaikuttaa. Ollaan vähän puhdistettu sitä ja annettu ruokaa. Viihtyy ihmisten läheisyydessä ja pysyy lähellä eikä lähde pois luotamme. Olisiko minkäänlaisia vinkkejä? Se on suunnilleen 1kuukauden ikäinen ( silmät jo auenneet kokonaan yms. ) Tulee käsille ja alkaa nukkumaan siinä ihan rauhassa ( käsineet ollaan pidetty käsissä ). Päästää välillä pieniä ääniä esim. Vingahduksia yms.

4

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulle kävi pari vuotta sitten sama juttu, mutta yksin. Asun yksin ja orava on päivittäin sisällä ja illalla päästän vapaaksi. Aamulla hän on palannut pesäänsä jonka olen tehnyt hänelle. Itse en ole katunut sitä että aloin hoitamaan oravaa. Ostan hänelle maitoa ja rusinoita.

      • Anonyymi

        Kaveri asui kerrostalossa. Orava tuli avoimen ikkunan kautta sisälle, tonki leipälaatikkoa ja meni kenkään nukkumaan. Siellä se nukkui kun kaveri palasi kaupasta.


    • Annoin pihalla olevalle oravalle pähkinöitä. Kun poistuin, näin lasioven läpi oravan kiipeävän oven kahvalle. Sitten se alkoi painollaan rynkyttämään sitä.
      Yritin häätää lasin läpi oravaa pois, mutta ei auttanut, se vaan tuijotti mua hiljaa ja alkoi taas rynkyttämään.

      Pelkäsin, että pian se muuttaa talon rakenteisiin ja menin pihalle huitomaan sitä kauemmas. Ei se lähtenyt, jäi käden kantaman ulkopuolelle katselemaan lentääkö munsta pähkinöitä.

      Sitten luovutin, menin sisään, annoin sen metelöidä parikymmentä minuuttia, jonka jälkeen se katosi puiden latvoihin.

    • Anonyymi

      orava on puurotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe