Ihmisläheinen orava

Anonyymi

Tosiaan, löydettiin tänään yksinäinen oravanpoikanen kaverin kanssa. Ei koskettu tai mitään, mutta lähti omatoimisesti seuraamaan meitä. Siinä sitten seuraili ja alkoi pureskella ruohoa. Todella ihmisläheiseltä vaikuttaa. Ollaan vähän puhdistettu sitä ja annettu ruokaa. Viihtyy ihmisten läheisyydessä ja pysyy lähellä eikä lähde pois luotamme. Olisiko minkäänlaisia vinkkejä? Se on suunnilleen 1kuukauden ikäinen ( silmät jo auenneet kokonaan yms. ) Tulee käsille ja alkaa nukkumaan siinä ihan rauhassa ( käsineet ollaan pidetty käsissä ). Päästää välillä pieniä ääniä esim. Vingahduksia yms.

4

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minulle kävi pari vuotta sitten sama juttu, mutta yksin. Asun yksin ja orava on päivittäin sisällä ja illalla päästän vapaaksi. Aamulla hän on palannut pesäänsä jonka olen tehnyt hänelle. Itse en ole katunut sitä että aloin hoitamaan oravaa. Ostan hänelle maitoa ja rusinoita.

• Anonyymi

Kaveri asui kerrostalossa. Orava tuli avoimen ikkunan kautta sisälle, tonki leipälaatikkoa ja meni kenkään nukkumaan. Siellä se nukkui kun kaveri palasi kaupasta.

• Annoin pihalla olevalle oravalle pähkinöitä. Kun poistuin, näin lasioven läpi oravan kiipeävän oven kahvalle. Sitten se alkoi painollaan rynkyttämään sitä.
      Yritin häätää lasin läpi oravaa pois, mutta ei auttanut, se vaan tuijotti mua hiljaa ja alkoi taas rynkyttämään.

Pelkäsin, että pian se muuttaa talon rakenteisiin ja menin pihalle huitomaan sitä kauemmas. Ei se lähtenyt, jäi käden kantaman ulkopuolelle katselemaan lentääkö munsta pähkinöitä.

Sitten luovutin, menin sisään, annoin sen metelöidä parikymmentä minuuttia, jonka jälkeen se katosi puiden latvoihin.

• Anonyymi

orava on puurotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      57
      2581
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      51
      2068
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      9
      2006
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      52
      1739
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      149
      1544
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1206
    7. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      68
      935
    8. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      916
    9. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      913
    10. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      119
      908
    Aihe