Tosiaan, löydettiin tänään yksinäinen oravanpoikanen kaverin kanssa. Ei koskettu tai mitään, mutta lähti omatoimisesti seuraamaan meitä. Siinä sitten seuraili ja alkoi pureskella ruohoa. Todella ihmisläheiseltä vaikuttaa. Ollaan vähän puhdistettu sitä ja annettu ruokaa. Viihtyy ihmisten läheisyydessä ja pysyy lähellä eikä lähde pois luotamme. Olisiko minkäänlaisia vinkkejä? Se on suunnilleen 1kuukauden ikäinen ( silmät jo auenneet kokonaan yms. ) Tulee käsille ja alkaa nukkumaan siinä ihan rauhassa ( käsineet ollaan pidetty käsissä ). Päästää välillä pieniä ääniä esim. Vingahduksia yms.
Ihmisläheinen orava
4
305
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle kävi pari vuotta sitten sama juttu, mutta yksin. Asun yksin ja orava on päivittäin sisällä ja illalla päästän vapaaksi. Aamulla hän on palannut pesäänsä jonka olen tehnyt hänelle. Itse en ole katunut sitä että aloin hoitamaan oravaa. Ostan hänelle maitoa ja rusinoita.
- Anonyymi
Kaveri asui kerrostalossa. Orava tuli avoimen ikkunan kautta sisälle, tonki leipälaatikkoa ja meni kenkään nukkumaan. Siellä se nukkui kun kaveri palasi kaupasta.
Annoin pihalla olevalle oravalle pähkinöitä. Kun poistuin, näin lasioven läpi oravan kiipeävän oven kahvalle. Sitten se alkoi painollaan rynkyttämään sitä.
Yritin häätää lasin läpi oravaa pois, mutta ei auttanut, se vaan tuijotti mua hiljaa ja alkoi taas rynkyttämään.
Pelkäsin, että pian se muuttaa talon rakenteisiin ja menin pihalle huitomaan sitä kauemmas. Ei se lähtenyt, jäi käden kantaman ulkopuolelle katselemaan lentääkö munsta pähkinöitä.
Sitten luovutin, menin sisään, annoin sen metelöidä parikymmentä minuuttia, jonka jälkeen se katosi puiden latvoihin.- Anonyymi
orava on puurotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k342871Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771816Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190