Löydettiin serkkuni kanssa pieni orava. (Orava on suunnilleen kuukauden ikäinen) Siskojeni mielestä orava kuuluisi palauttaa luontoon, mutta minä olen eri mieltä serkkuni kanssa. Olemme antaneet oravalle (jota muuten kutsumme Tinyksi) ruokaa ja vettä. Hän on alkanut omatoimisesti seurata meitä. Yritimme jättää oravan luontoon kauemmas meistä, mutta seuraavan kerran pihalle tultuani näin hänet nukkumassa terassillamme. Hanskat olemme pitäneet käsissä, sillä hän tuntuu rauhoittuvan niissä.
Osaisiko joku teistä auttaa meitä? Pitäisikö meidän päästää orava vapaaksi, vai mitä luulette?!
Ihmisläheinen orava
Anonyymi
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
KOP KOP tosi on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233