Snapchat Bannit

Anonyymi

Hei! Eilen aamulla kun heräsin ja ajattelin laittavani snapchatissa ”huomenta” snapin huomasin että käyttäjäni oli kirjattu ulos, yritin kirjautua sisään mutta snapchat päätti sanoa että käyttäjää ei löydy.
Laitoin asiasta sähköpostia snapchatin support sähköpostiin viesti ja sain tietää että tilini on deaktivoitu ja myös 2 muuta menetti käyttäjänsä samalla tavalla yön aikana, selvisi myös että olen saanut device bännit eli että en voi tehdä uutta käyttäjää tällä :/ olen koittanut kaikkea mahdollista Esim VPN päällä ja kaikkea muuta
Jos jokin vähän viisaampi voisi auttaa minua voisitko ystävällisesti vastata tähän :)

50

13302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koko netti on nykyään vasurien sensuurin alla. Jos et ole hakkeri, niin et voi sille mitään.

    • Anonyymi

      onks löytyny ratkaisuu ongelmaa? nimimerkillä snäppi poisti accountin eikä pysty luomaa uuttakaan

    • Anonyymi

      Sama täällä, mikä neuvoksi?

    • Anonyymi

      Minulla sama enkä tiedä miten saan takas ollu jo 3vk

      • Anonyymi

        Sama


      • Anonyymi

        Mulla itellä bännit snäppii ja monella kaverilla samasta aiheesta kestäny niillä vuoden että voi olla mahdollista jos oot laittanu asiattomia juttuj sinne tai yms niin kestää 1v


      • Anonyymi

        Nimi merkillä sain 3kk sitten bännit snäppiin ja yritän tehdä kaikkeni että saisin snäpin takaisin


    • Anonyymi

      Heitä koko roska hemmettiin ja unohda, tee jotain todellista, oikeassa elämässä.

    • Anonyymi

      Hei, jos kirjaudun ulos snäpistä, näynkö kavereille vielä kartalla.?

      • Anonyymi

        Et näy


    • Anonyymi

      Snäppi ilmeisesti näkee puhelimen imei koodin jolla estää ettei pysty kirjautuun tai tekeen uutta käyttäjää. Ja jos joku muu kirjautuu sellasella laitteella joka estetty niin tili lukitaan, tai näin mulla kävi. Käsittääkseni ei auta ku ottaa joku toinen puhelin käyttöön? 🤷🏼‍♀️

      • Anonyymi

        Itellä oli tasan 6 kuukautta käytössä kaks puhelinta senapcjat bännin takia, itellä meni tasan 6 kuukautta nii nw lähti yhtäkkiä


    • Anonyymi

      Sama täällä snapchat supportti on vastannu mutta sanoo että ei voi mukamas tehdä asialle mitään

    • Anonyymi

      Mulla sama homma, snappi bännit tuli lokakuussa ilman mitään syytä. Kuulostaa korviini tyhmältä, että ainoa tapa saada snäppi takaisin olisi ostaa uusi, eli maksaa 400€ vain että saisin snäpin takas. Tämä systeemi on todella huono ja toivon että sitä kehitetään, varsinkin kun snäppi ei edes antanut syytä siihen miksi ne bännit tuli. Jotkut ovat sanoneet myös, että uuden puhelimen lisäksi pitäisi vielä hommata uusi puhelinnumero. Osaatteko auttaa, onko se näin, vai riittääkö vain uusi puhelin ja?

      • Anonyymi

        Hei! Joko tähän on löytynyt vastaus? Nimittäin itselleni käynyt kyseisellä tavalla.


      • Anonyymi

        Itse ostin kokonaan uuden puhelimen ja tein uuden snäpin eli ei tarvitse uutta puhelin numeroa


    • Anonyymi

      Sama täällä

    • Anonyymi

      Joku tyyppi ahdistelu seksi aalisesti vaikka olen 11

    • Anonyymi

      Mitä tulee lukemaan kun yrittää kirjautua snäppiin puhelimella missä on imei bännätty? Itsellä sama käynyt mutta en muista mitä siinä lukee. Tai minkö takia kun ostin uuden puhelimen niin tulee lukemaan ”Tilisi on estetty väliaikaisesti diipadaapa epäilyttävien kirjautumisten takia”

      • Anonyymi

        Mulla lukee vaan pääsysi on estetty epäillyttävän toiminnan vuoksi jne.


      • Anonyymi

        Moikka, mulla on tällä hetkellä ihan sama ongelma. Pääsitkö ikinä takaisin tilillesi?


    • Anonyymi

      Mul on iha sama ollu jo varmaa niinku 3kk

    • Anonyymi

      Ei Hemmetti itelläki ollu jo ainakin kuukauden snäppi bännätty ja uuttakaan ei voi tehä ku siinä lukee siitä epäilyttävistä kirjautumista ja toistuvista yhteisö rikkomuksista. Niin siihen oli kyllä syynsä ku laitoin kaverille läpällä jonku homo pořn0 videon niin sitten tuli bändit enkä ole päässy takasin. Onko mitään mahdollisuutta päästä taksin snäppiin uudella puhelimella tai jotain ja onko se vanha
      tili 100% jo mennyttä.

      • Anonyymi

        mulla on sama homma just äsken tapahtu eikä mitään hajua mitä pitäs tehä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on sama homma just äsken tapahtu eikä mitään hajua mitä pitäs tehä.

        Mullaki ollu ny 2vk bännit, mietin täs vaa et pitääks mun taas ostaa uus puhelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on sama homma just äsken tapahtu eikä mitään hajua mitä pitäs tehä.

        itellä on ny vähä päälle 6kk ollu bännit snäppii enkä vieläkään pääse:D


    • Anonyymi

      Onko kellään siis vieläkään ratkasua tähän hommaa

    • Anonyymi

      Kannatta elää sitä omaa elämää , eikä toisten kuvien kautta sitä.

    • Anonyymi

      Mulla tiellä kävi just sulkee että ostin uuden puhelimen ja koitin kirjautua anoppi ja siinä lukee että pääsysi on tilapäisesti estetty niin mitä voin tehdä (pitääkö mun vaan ootta vai mitenkä)

      • Anonyymi

        mistä ostit puhelimen


    • Anonyymi

      Mulla tuli eilen bannit snappiin, enkä ole saanut snapilta minkäänlaista syytä banneihin gmailissa. Onko muille tullu bannejen jälkee gmailia vai sainko permat?

      • Anonyymi

        Yleensä jos ei tuu syytä nii kestää muutaman päivän.


    • Anonyymi

      Mulla sama homma! Jos on iphone riittääkö uusi apple id?

    • Anonyymi

      Kauan tilapäinen snp bänni kestää

    • Anonyymi

      itse sain snäppi bännit,kun lähetin lapsi p****a ja sain kaverilta vanhan puhelimensa käyttöön. Eli puhelin numeroa ei tarvitse vaihtaa eikä kannata laittaa puhelin numeroa luodessaan uutta snapchat käyttäjää

      • Anonyymi

        Saitko kaverin puhelimen ihan kokonaan itsellesi vai kävitkö siellä laittamassa siihen sim kortin ja sutten vaihdoitko takaisin vanhaan puhelimeesi?


    • Anonyymi

      Kauan tilapäinen bänni voi kestää?

    • Anonyymi

      Itselläni ollut hieman yli 6kk niin etten pysty tekemään uutta käyttäjää. Käytän tällähetkellä isän iphone 8 puhelinta mutta aamulla kokeilen pääsenkö iphone 11 puhelimella taas snapchattiin kun juuri 6kk tuli täyteen

    • Anonyymi

      sama homma. Ois ihan kiva tietää miten saisi sen taas toimimaan. Voisko joku auttaa

    • Anonyymi

      Onko kellään tieto kauanko kestää nännit jossa lukee laite estetty tilapäisesti mutta Snapchat ei ole laittanut mitään syytä sähköpostiin?

      • Anonyymi

        6kk


    • Anonyymi

      Kkk

    • Anonyymi

      Pystynkö käyttämään snäppiä jos käytän tehdas asetukset puhelimessa kun snäppiin kirjautuessa lukee että laite lukittu

      • Anonyymi

        voi toimia mutta ei välttämättä


    • Anonyymi

      Onko joku vielä niin hölömmö että käyttää whats appia tai snap shattia

    • Anonyymi

      jos imei bännit niin ei auta kun ostaa uus puhelin tai oottaa 6kk ja sen jälkee tekee uuden käyttäjä tai kirjautuu uudelle käyttäjälle jos oot tehny semmose eri puhelimella

    • Anonyymi

      Hei! Itsellä sama ongelma ja juuri hain uuden puhelimen mutta mietin tässä että täytyykö mun tehdä uusi apple id että pääsen snäppiin vai riittääkö se että puhelin on uusi?

    • Anonyymi

      Onkse 6kk varma

    • Anonyymi

      Minut bännättu jos ostan uuden puhelimen voinko käyttää vanhaa sim korttia?

    • Anonyymi

      mulle tulee kun koitan kirjatua ss06 laite estetty onko tää ikuisuuden bännit et pitä ostaa uus puhelin ja sim kortti

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe