Erityisesti viimeisillään raskaanaolovat, aiotteko ottaa koronarokotteen nyt kun tartuntaluvut ovat hurjat ja raskaanaolevilla riski vakavaan muotoon ja laskimotukseen? Raskaanaolevia on alkanut ilmaantua sairaaloihin jo huolestuttavasti ja alkaa olla huolta henkilökunnan riittävyydestä .. Vaikea päätös kun ei ole pitkän välin tietoa vaikutuksista lapseen. Maailmalla rokotteita annettu raskaanaoleville noin puoli vuotta, toistaiseksi haittoja ei ole havaittu. Mutta ei tietenkään voi olla sekään vauvan etu jos äiti joutuu tehohoitoon... Vauva saa kuulemma ainakin vasta-aineita rokotteesta mikä lienee hyvä asia.
Koronarokote raskaana, deltavariantti
5
1305
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen vk23 raskaana enkä aio rokotetta ottaa, kun vasta vauvan synnyttyä.
Koronarokotteen pitkäaikaisia riskejä itselle tai sikiölle ei tiedetä edelleenkään.
Tuntuu, että vaietaan kaikista oireista joita rokote on aiheuttanut varsinkin naisille ympäri maailmaa. Niitä ei kyllä tuoda julki. Yritetään nyt jumalattomalla kiireellä rokottaa vaan kaikki mahdolliset. Pelotellaan niin, ettei ihmiset enää näe muuta vaihtoehtoa, kun rokotteen ottamisen. - Anonyymi
Koronainjektio saa ihmisen perintötekijät eli DNA:n tuottamaan koronaviruksen piikkiproteiinia (tarkoituksena herättää näin vasta-ainetuotanto). Piikkiproteiini on aine joka ei kuulu ihmisen elimistöön, siellä ei ole sitä luonnostaan, se on siis vieras aine ihmiselle ja haitallinen myös.
Myös "toisen käden" altistuminen piikkiproteiinille voi olla haitallista raskauden aikana, näin todetaan Pfizerin omassa tutkimusjulkaisussa.
Tutkimusasiakirjan mukaan raskaana olevalle saattaa tulla komplikaatioita jos hänen kumppaninsa on ollut hiljattain mRNA-injektion saaneen henkilön läheisyydessä. Siis
Tutkimusohjeessa sanotaan, että naisen altistuminen piikkiproteiineille raskauden aikana, esimerkiksi jos naisen kumppani on ollut hiljattain rokotetun henkilön läheisyydessä hengitysilman tai ihokontaktin kautta, on raportoitava Pfizerin tutkijoille mahdollisten haittavaikutusten seuraamiseksi. Tutkijan on raportoitava tällainen raskauden aikainen altistuminen Pfizerin lääketurvallisuusosastolle 24 tunnin sisällä ilmoituksen saatuaan, riippumatta siitä, onko vakavaa haittatapahtumaa (SAE, serious adverse event) ilmennyt.
Rokoteyhtiön tekstistä selviää siis, että vaikka raskaana oleva ei itse olisi mRNA-rokotettu, ja vaikka hänen kumppaninsakaan ei olisi mRNA-rokotettu, hän voi saada terveyshaittaa (adverse effect, serious adverse effect) ja mahdollisesti jopa haittaa raskaudelle jos kumppani on oleskellut hiljattain mRNA-rokotteen saaneen henkilön läheisyydessä.
Englanninkielisessä tekstissä, josta alla ote, "study intrevention" tarkoittaa siis lääketutkimuksen kohteena olevan mRNA-rokotteen saamista, ja "environmental exposure" että ei ole itse vaan joku jonka läheisyydessä on oleskellut tai jota on koskettanut on saanut mRNA-piikin.
Ote Pfizerin mRNA-rokotteiden lääketurvallisuuskokeen tutkimusprotokollasta s. 67-68:
Exposure During Pregnancy
A male participant who is receiving or has discontinued study intervention exposes a
female partner prior to or around the time of conception.
A female is found to be pregnant while being exposed or having been exposed to
study intervention due to environmental exposure. Below are examples of
environmental exposure during pregnancy:
• A female family member or healthcare provider reports that she is pregnant after
having been exposed to the study intervention by inhalation or skin contact.
Page 68
• A male family member or healthcare provider who has been exposed to the study
intervention by inhalation or skin contact then exposes his female partner prior to
or around the time of conception
The investigator must report EDP to Pfizer Safety within 24 hours of the investigator’s
awareness, irrespective of whether an SAE has occurred.
https://cdn.pfizer.com/pfizercom/2020-11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov2020.pdf
Aiheesta keskusteliin Mikko Kemppe -podcastissa, jossa oli haastateltavana Norjassa asuva, vaihtoehtomediaa julkaiseva suomalainen Anneli Järvinen, linkki Pfizerin tutkimukseen on ohjelman tekstissä.
https://www.youtube.com/watch?v=JH7EESdi8RM&list=PLK1HkQlmxFlfN-uUCw1yFAKf4GJU3Aax2&index=42 - Anonyymi
Kannattaa syödä tuoretta valkosipulia, siinä on viruksia ja bakteereja tappavaa ainetta. Valkosipulia käytettiin jo keskiajalla lääkkeissä, mm. haavojen parantamiseen. Aloin muutama vuosi sitten syödä valkosipulinkynsiä flunssaioireden ilmaantuessa, eikä sen jälkeen ole yhtään flunssaa ollut.
D-vitamiinia voi ottaa 50-100 mg päivässä, yleiset suositukset ovat aivan liian alhaiset.
Spirulina on erittäin ravinnerikas ja mm. helposti imeytyvää rautaa sisältävä luontaisravinne. Sitä käyttävät mm. astronautit, NASA on tutkinut spirulinaa kymmeniä vuosia.
Magnesium on hyvin tärkeää mm. d-vitamiinin imeytymiselle, suomalaiset eivät saa sitä nykyisestä teollisesta ravinnosta tarpeeksi. Jos magnesiumlisä aiheuttaa vatsavaivoja, niin esim. käsivoide tai jalkakylpy toimii myös.
Kokeellista geeniterapiapiikkiä en itse ottaisi koskaan. - Anonyymi
Turhaa vouhkaamista rokotevastaiset! Koronapassiin oli pakko mennä, muuten mm. kapakoissa viruslingot meuhtovat ja tartuttavat muita asiakkaita koronalla.
Ei ihmisten suojaaminen ole syrjintää. Ei teidän ole pakko tuppautua, jos paperit (passi) ei ole kunnossa! Eikös vaan niin mennä. Nyt pääsee pitämään taas ravintolahauskaa! Jes jes....ihanaaaaaa.....
Kyllä lääkärit ja muu hoitohenkilökunta jaksaa, kunhan rokotepinnarit tekevät osansa. Eli painuvat rokotusjonoon, koska sellainen on. On aivan tyhjän päiväistä pumpata näitä rokotekielteisiä tehohoidossa, kun henkilö itse ei halua suojata itseään, vaan ajautuu kalliisti hoidettavaksi tahallaan!
Kaiken lisäksi tällainen rokotepelle vie hoitopaikan toiselta potilaalta.
Rokotteita on tutkittu riittävästi, että niillä on voitu aloittaa satojen miljoonien ihmisten turvalliset rokotukset, ja saada tauti talttumaan.- Anonyymi
Ei täällä ole ketään "rokotevastaista". Minullakin on kaikki perusrokotukset. mRNA-piikki on geeniterapiaa, ja sitä ei todellakaan ole tutkittu tarpeeksi. Kukaan ei tiedä aineen pitkäaikaisvaikutuksista mitään.
Ja sinun käsialassasi minä tunnistan lääkeyhtiön trollin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995