Äitini tänään n.5 min sitten puhelimessa : Kuulostaa koronavirukselta

Anonyymi

Kyseessä juttelu, jossa kerroin flunssasta. Sitten mainitsin kaikki oireet ja vastailin kysymyksiinsä. Hän totesi että kuulostaa koronavirukselta kun annoin vastauksen kuinka eroaa aikaisemmin sair flunssista. Mainitsin kivun kääntyessäni vasemmalle ja oikealle kyljelle.Kyljellään oleminen ei satu. Yskiminen sattuu istuessa. Hän halusi että menen päivystykseen sairaalaan. Hän ei tiedä miten kovasti turvaan Herraan. En mene. Äitini on ammattilaisena ja erikoistumisopinnot tehneenä sairaalassa tehnyt kauan töitä ja ollut hoitamassa piip piip piip mutta asia on piip piip niin en halua tarkemmin avata kun on se v olo velka velvoite piip piip! Joten säikähdin hieman äitini möläytystä, mutta aloin heti ajattelemaan häntä taitavampaa lääkäriä, Jeesusta, ja päätin että kuolen asuntooni tai paranen tänne. Mutta ok, jos oloni heikkenee niin a vot, soitan ambulanssin , soitan kun tarvitsen oikeasti apua kuoleman välttääkseni. Kuolema ei ole pettymys, mutta äitini haluaa mun elävän. Hän ei ole kristitty, joten...no, en osaa sanoa sitä. Kyllä mä elää haluan kun äitiä tulee evankelioida.

Pyydän esirukouksia äitini pelastumisen puolesta. Mulla ollut kuin happi loppuu tavallaan kuin esipaniikkikohtaus kun ajattelen äitini toiseen , jälkimmäisessä ylösnousemuksessa olemisen, siinä missä kaikki ylösnousevat joutuvat Helvettiin.

Se olotila on välillä kauhistus.

Esirukouksesi on tärkeintä lahjaksi antamista mulle ja etenkin äidilleni, auta äitiäni, lyhyt rukous sydämestä. 30 sek?

Äitini kykenee tekemään oikeaan osuneita diagnooseja, mutta ei aina.

Pysyn nyt eristyksissä 1 tai 2 viikkoa. Äiti vaati kahta viikkoa. Pitää pizzoja tilata, ruoat vähissä.

Commandohauis

40

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokotuksiahan sulla ei ole, joten nyt sitten kovaa rukoilua kehiin. Mitään hyötyä siitä ei tosin ole.

Missään tapauksessa älä lähde tartuttamaan muita.

• Anonyymi

Juu ei ole kukaan parantunut korona sta rukouksin, niin ei mistään muustakaan vaivasta. Se on turhaa ajanhaaskausta.

Pitää vain satu-ukon sijasta turvata tieteeseen.

• Anonyymi

Äidilleni sanoin just tuon saman että jos päivystykseen lähden niin olen siellä muita tartuttamassa. Hän totesi että niin ovat ne muutkin siellä tartuttamassa muita ja sinua ja että pidä maski kasvoilla, ja etäisyyttä 3m mielellään. 2m etäisyys lyhenee yhdellä askeleella metriin...

Rukoilin hetki sitten Jeesuksen nimessä Isää kristittyjen, että tapahtukoon Sinun tahtosi sairaudessani, paranna tai ole parantamatta, minä tulen mielellään luoksesi kuoleman virran yli jo tänään, jos niin minua armahdat, kuten tiedät, kiitos Isä, aamen.

Rukoilen levosta käsin. Rukoilen uskoontulosi puolesta ja muiden kaltaistesi puolesta. En halua sua Helvettiin.

Teen kaiken, mitä voin etten tartuta edes kärpästä koronaviruksin/ influenssaviruksin.

Tiedä tämä, Jeesus kärsi ja kuoli sinunkin syntiesi vuoksi ristinkuoleman Golgatalla. Olisi hienoa kun ymmärtäisit sen ja luopuisit ymmärtämättömyydestäsi tämän keskeisesti tärkeän tosiasian.

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äidilleni sanoin just tuon saman että jos päivystykseen lähden niin olen siellä muita tartuttamassa. Hän totesi että niin ovat ne muutkin siellä tartuttamassa muita ja sinua ja että pidä maski kasvoilla, ja etäisyyttä 3m mielellään. 2m etäisyys lyhenee yhdellä askeleella metriin...

Rukoilin hetki sitten Jeesuksen nimessä Isää kristittyjen, että tapahtukoon Sinun tahtosi sairaudessani, paranna tai ole parantamatta, minä tulen mielellään luoksesi kuoleman virran yli jo tänään, jos niin minua armahdat, kuten tiedät, kiitos Isä, aamen.

Rukoilen levosta käsin. Rukoilen uskoontulosi puolesta ja muiden kaltaistesi puolesta. En halua sua Helvettiin.

Teen kaiken, mitä voin etten tartuta edes kärpästä koronaviruksin/ influenssaviruksin.

Tiedä tämä, Jeesus kärsi ja kuoli sinunkin syntiesi vuoksi ristinkuoleman Golgatalla. Olisi hienoa kun ymmärtäisit sen ja luopuisit ymmärtämättömyydestäsi tämän keskeisesti tärkeän tosiasian.

Commandohauis

Jumalalla on VARMASTI hyvä tahto sinulle rakas Commando.
        Jeesuskin rukoilee puolestasi: "Tapahtukoon sinun tahtosi".
        Olet taistelija ja olet voittajan puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Commandohauis

Ei koronaepäilyn kanssa pidä päivystykseen mennäkään. Hengitystiepotilaat otetaan vastaan aivan eri tiloissa ja testauspaikat ovat erillään muista potilaista. Meillä pitää ensin soittaa terveyskeskukseen. Mutta jos tulee hengitysvaikeuksia tms. on soitettava ambulanssi ja kerrottava koronaepäilystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumalalla on VARMASTI hyvä tahto sinulle rakas Commando.
        Jeesuskin rukoilee puolestasi: "Tapahtukoon sinun tahtosi".
        Olet taistelija ja olet voittajan puolella.

'Olet taistelija ja olet voittajan puolella.'

Minä taas olen heikkojen, päähän potkittujen ja häviäjien puolella. Voittajan peesaaminen on säälittävää ja narsistista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

'Olet taistelija ja olet voittajan puolella.'

Minä taas olen heikkojen, päähän potkittujen ja häviäjien puolella. Voittajan peesaaminen on säälittävää ja narsistista.

Ymmärrätsä että tuo Voittaja on Jeesus?

Hänen puolellaan jo on tai on Häntä vastaan? Välimuodot puuttuvat, diplomatian puolueettomuus.

" Joka on PUOLELLAMME ei oo meitä vastaan.

Huomaatko muuten sairaalloisen ilmaisutaitosi hoitotyön tarpeen. Näytä kommenttisi esim. Leo Mellerille/ Jeesuksessa olevan, ja kysy miten hän voisi auttaa sua Rauhaan?

Commandohauis

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrätsä että tuo Voittaja on Jeesus?

Hänen puolellaan jo on tai on Häntä vastaan? Välimuodot puuttuvat, diplomatian puolueettomuus.

" Joka on PUOLELLAMME ei oo meitä vastaan.

Huomaatko muuten sairaalloisen ilmaisutaitosi hoitotyön tarpeen. Näytä kommenttisi esim. Leo Mellerille/ Jeesuksessa olevan, ja kysy miten hän voisi auttaa sua Rauhaan?

Commandohauis

>Näytä kommenttisi esim. Leo Mellerille/ Jeesuksessa olevan, ja kysy miten hän voisi auttaa sua Rauhaan?

Hyi Helvetti miten iljettävää. Rauha on mun KOIRA! 🤮

• Anonyymi
        Repe.RuutikaIIo kirjoitti:

>Näytä kommenttisi esim. Leo Mellerille/ Jeesuksessa olevan, ja kysy miten hän voisi auttaa sua Rauhaan?

Hyi Helvetti miten iljettävää. Rauha on mun KOIRA! 🤮

Hellareitten perverssiydellä ei selvästikään ole rajaa.

• Anonyymi

Ei kristittyjen tarvitse pelätä kuolemaa.
      Maailman ihmiset kylvävät ahdistusta ja kuolemanpelkoa.
      Puhutaan myös kuoleman hengestä.
      Uskolla on päämäärä sielun pelastus.

Jumala on antanut terveen järjen eli mitä vähemmän sinulla on kontakteja todennäköisyys saada korona on pienempi kuin örveltäjien joukkopippaloissa yms.
      Kannattaa käyttää myös KUNNON maskeja jotka suodattavat myös viruksia eikä kiinalaisia haisevia "kirurgin maskeja".

Taivaan Isä siunatkoon ja auttakoon Sinua Commando.
      Rukoilen Sinulle parantumista ja Jumalan antamaa rauhaa mitä maailma ei voi antaa.

• Anonyymi

Jatkoa...

Mielestäni vastustuskyky estää parhaiden monia sairauksia ja siihen ihminen voi osaksi vaikuttaa.
        Joillakin on huonommat geenit kuin toisilla jopa sanotaan että korona voi olla jopa oireeton.

Luultavasti näistä ei ole haittaa kuin koronarokotteista.
        EU:n lääkevirastoon tullut lähes 2 000 000 haittavaikutusilmoitusta rokotteesta.

Koronavirukseen on lääke. Sitä saisi apteekistakin.

Lääke nimeltä hyddoksiklorokiini yhdistettynä atritsomysiini antibioottiin on parantanut useita sairastuneita henkilöitä. Tuohon päälle otetaan mieluusti vielä sinkkiä.

Hydroksiklorokiini muuttaa solujen vastaanottokykkyä ottaa virusta vastaan, antavat myös sinkin imeytyä paremmin ja sinkin on havaittu estävän viruksia lisääntymästä ja antibiootilla estetään toissijainen tulehdus muilta bakteereilta jota kehossa voi olla jotka iskisivät tulehtuneeseen keuhkokudokseen ja tapetaan mahdolliset bakteerit joiden sisään virus on tunkeutunut (joka sekin on havaittu koronavirukselta).

Tilanne vuosi sitten

Etelä-Korea ja Malesia on käyttänyt näitä alusta asti ja siksi siellä niin vähän tartuntoja.

Lääkettä annetaan nyt mm. Norjassa, eilisestä lähtien Italiassa, Ranskassa, Unkari kielsi lääkkeen maastaviennin.

• Anonyymi

Commando: älä leiki.
      Taksi alle ja maskit naamalle.
      Sairaalan ensiapuun, heti.

Oireet muuttuvat ja pahenevat, jos et saa hoitoa. Lopulta sinua ei voida auttaa, vaikka haluaisit. Älä syytä Jeesusta, Jeesus käskee sinun nyt välittömästi lähteä ensiapuun. Soita ensin lähisairaalaan ja kysy neuvoa. Netistäkin löytyy ohjeet.

https://thl.fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/oireet-ja-hoito-koronavirus/koronaviruksen-hoito-ja-ohjeet-sairastuneelle

Kyseessähän on muutoin itsemurhasi, sillä tiedät koronan vaarallisuuden. Samoin syyllistyt mahd. murhiin, tietoisena koronasta ja levittäen sitä julkisissa tiloissa, esim. talon rappukäytävässä.

Jos et ole tappaja, lähdet hoitoon heti. Muuten syytämme sinua ainakn sinua lähellä olevien murhista / murhayrityksistä. Olet itse täysin vastuussa omista teoistasi.

Minkä ikäinen oikein olet? Kuulostat vanhemmalta (n. 40?) mutta puheesi ovat kuin jonkun 25-pojannaskalin.

• Anonyymi

En lähde.

Jeesus sanoo mulle: " Vapauteen minä sinut vapautin."

Toiminta tilanteen mukaan. En ole terveydenhuoltojärjestelmän ylikuormittaja, joka lähtee sairaalaan pikku haaavasta. Särkylääkkeitäkään en käytä. En käytä mitään maallisia lääkkeitä.

Jos olisin sairaalaorientoitunut ja kuuntelisin lääkäreitä niin ties miten sairas olisinkaan/lääkityksissä.

Olen pysynyt terveenä kun kartan lääkeyhtiöiden ostamia lääkäreitä ja neuvojaan. Kristuksen kristityt lääkärit poikkeus, mutta heitäkin kuuntelen varuillani vaaraa haistellen.

Paasto: Terveydenhuolto Herran Neuvosta.

https://www.youtube.com/watch?v=ol_HHMbLeXc

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lähde.

Jeesus sanoo mulle: " Vapauteen minä sinut vapautin."

Toiminta tilanteen mukaan. En ole terveydenhuoltojärjestelmän ylikuormittaja, joka lähtee sairaalaan pikku haaavasta. Särkylääkkeitäkään en käytä. En käytä mitään maallisia lääkkeitä.

Jos olisin sairaalaorientoitunut ja kuuntelisin lääkäreitä niin ties miten sairas olisinkaan/lääkityksissä.

Olen pysynyt terveenä kun kartan lääkeyhtiöiden ostamia lääkäreitä ja neuvojaan. Kristuksen kristityt lääkärit poikkeus, mutta heitäkin kuuntelen varuillani vaaraa haistellen.

Paasto: Terveydenhuolto Herran Neuvosta.

https://www.youtube.com/watch?v=ol_HHMbLeXc

Commandohauis

Muista kuitenkin, että muiden tartuttamiesi kuolonuhrien veri vaaditaan kerran sinun kädestäsi.

Eikä tehtyä saa tekemättömäksi. Murhan uhri ei enää herää henkiin ja tekosi oli tahallinen, joten suojanasi ei ole edes Jumalan armo. Sä leikit muiden hengellä.

Hepr. 10: 26-31
        26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
        29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
        30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".
        31 Hirmuista on langeta elävän Jumalan käsiin.

Jeesuskin sanoi: "Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi".

Luukas 4: 9-13
        9 Niin hän vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas;
        10 sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua',
        11 ja: 'He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi'."
        12 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
        13 Ja kun oli kaiken kiusattavansa kiusannut, poistui perkele hänen luotaan ajaksi.
        .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista kuitenkin, että muiden tartuttamiesi kuolonuhrien veri vaaditaan kerran sinun kädestäsi.

Eikä tehtyä saa tekemättömäksi. Murhan uhri ei enää herää henkiin ja tekosi oli tahallinen, joten suojanasi ei ole edes Jumalan armo. Sä leikit muiden hengellä.

26 Sillä jos me tahallamme teemme syntiä, päästyämme totuuden tuntoon, niin ei ole enää uhria meidän syntiemme edestä,
        27 vaan hirmuinen tuomion odotus ja tulen kiivaus, joka on kuluttava vastustajat.
        28 Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman:
        29 kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!
        30 Sillä me tunnemme hänet, joka on sanonut: "Minun on kosto, minä olen maksava"; ja vielä: "Herra on tuomitseva kansansa".

9 Niin hän vei hänet Jerusalemiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle ja sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin heittäydy tästä alas;
        10 sillä kirjoitettu on: 'Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, että he varjelevat sinua',
        12 Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sanottu on: 'Älä kiusaa Herraa, sinun Jumalaasi'."
        13 Ja kun oli kaiken kiusattavansa kiusannut, poistui perkele hänen luotaan ajaksi.
        .

Saurauteni on varmistunut pleuriitiksi tai bronkiitiksi. Kestä parantua 2-3 viikkoa bronkiitista. Paranee rukoillen. Ilman rukoustakin. Veden juontia suositellaan.
        Tässä ei kaikkia oireita kerrota, eikä sitäkään tarttuuko tämä tauti:

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00617

Tauti on jonkun viruksen aiheuttama. Koronavirus on yksi mahdollinen aiheuttaja. Liikkuminen minimiin suositellaan. Uniongelmia ei ole sairastuttua unet kestänet rapiat 12h.

Oireet jatkuneet yli 3vrk. Jäljellä n.11 - 18vrk jos bronkiitti.

Jos jollakulla on tieto kauan pleuriitti kestää niin kerro. Sekin paranee rukouksella ja itsestään kestettyään " hyvän aikaa."hyvän aikaa :?
        Elämäni ensimmäisessä

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saurauteni on varmistunut pleuriitiksi tai bronkiitiksi. Kestä parantua 2-3 viikkoa bronkiitista. Paranee rukoillen. Ilman rukoustakin. Veden juontia suositellaan.
        Tässä ei kaikkia oireita kerrota, eikä sitäkään tarttuuko tämä tauti:

https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00617

Tauti on jonkun viruksen aiheuttama. Koronavirus on yksi mahdollinen aiheuttaja. Liikkuminen minimiin suositellaan. Uniongelmia ei ole sairastuttua unet kestänet rapiat 12h.

Oireet jatkuneet yli 3vrk. Jäljellä n.11 - 18vrk jos bronkiitti.

Jos jollakulla on tieto kauan pleuriitti kestää niin kerro. Sekin paranee rukouksella ja itsestään kestettyään " hyvän aikaa."hyvän aikaa :?
        Elämäni ensimmäisessä

Commandohauis

Ihan itsekö diagnosoit?:) Miten erotat bronkiitin alkavasta keuhkokuumeesta? Ja miten erotat koronan aiheuttaman bronkiitin/keuhkokuumeen muiden virusten tai bakteerien aiheuttamasta? Ei lääkärikään erota kuin testaamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan itsekö diagnosoit?:) Miten erotat bronkiitin alkavasta keuhkokuumeesta? Ja miten erotat koronan aiheuttaman bronkiitin/keuhkokuumeen muiden virusten tai bakteerien aiheuttamasta? Ei lääkärikään erota kuin testaamalla.

Itse tietenkin. Kirjoitin tuon heti herätessäni. Nukuin tosi kauan. Ei mulla bronkiittia ole. Pleuriitti on. Bronkiittiin ei kuulu rintakivut kun joitakin asentoja vaihtelee. Mulla on pleuriitin ihan joka ainoa oire.

Onko pleuriitti tartuntatauti?
        Kauan pleuriitti kestää parantua?

Olen noihin kysymyksiin etsinyt tietoa, mutta löytänyt toiseen kysymykseen vastauksena että pleuriitti kestää hyvän aikaa. Pikkaisen ketuttavasti aikamääritelty.

Hommaa vastaukset kysymyksiini.

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tietenkin. Kirjoitin tuon heti herätessäni. Nukuin tosi kauan. Ei mulla bronkiittia ole. Pleuriitti on. Bronkiittiin ei kuulu rintakivut kun joitakin asentoja vaihtelee. Mulla on pleuriitin ihan joka ainoa oire.

Onko pleuriitti tartuntatauti?
        Kauan pleuriitti kestää parantua?

Olen noihin kysymyksiin etsinyt tietoa, mutta löytänyt toiseen kysymykseen vastauksena että pleuriitti kestää hyvän aikaa. Pikkaisen ketuttavasti aikamääritelty.

Hommaa vastaukset kysymyksiini.

Commandohauis

Pleuriitti on tartuntatauti. Mutta tarttuuko mulle pleuriitin tehnyt jokin virus toiseen ihmiseen kuinka kauan tartuntahetkestä/ oireet alkaneet hetkestä. Riippuu viruksen naamataulusta? Millainen aikahaitari kun huomioidaan yleisimmät virukset patogeeneinä?

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

Eikös se Jeesus herätäkään viimeisenä päivänä murhatut?

• Anonyymi

Mites kaikki muut Suomen koronasta sairastuneet? Eikös se Jeesus auta heitä? Kuulostaa ihan naurettavalta nuo rukoilemiset.

Oiskohan nyt parasta että haette rokotukset. Muuten kuormitatte turhaan tehohoitoa.

• Anonyymi

Ateisteille rokote on epäjumala ja ihmiskunnan pelastus.
        Katsotaan mitä sanotte 3. piikin jälkeen ellette kuole veritulppaan.

Korona leviää rokotteista huolimatta.
        Usko tai älä.
        Ateistit voisivat tutkia mitkä ovat rokotteen hyödyt ja haitat.

• Anonyymi

Minut on rokotettu, jo kahdella piikillä.

Muutoin elelen nk. eristyksessä, ellei ole suorastaan pakottava syy mennä muiden ihmisten lähelle (esim. käymään apteekissa), verkkokaupat toimittavat kaiken muun, kuten ruuan, suoraan kotiini.

Käytän maskeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko tai älä.

Koronarokote suojaa vaikealta sairaudelta sekä pienentää todennäköisyyttä saada se.

Rokotteesta on ihan turha tehdä mitään uskonnon välinettä. Ihmiskunta on pelastettu monesti rokotteiden avulla. Olkoon sitten ateisti tai uskovainen.

Ottakaa hyvät ihmiset rokotteet, ei siinä rukoukset auta jos tulee paha korona sairaus. Ja varaatte vaan teho osaston paikkoja.

• Anonyymi

Rokotukset jätän väliin. Syy: Seuraukset terveysvaikutuksiin selviävät pitemmällä aikavälillä. Haittavaikutuksia löytyy ties millaisia. Oletan, että niitä salaillaan nyt, mutta myöhemmin totuus putkahtaa esiin monesta koekaniinista.Aiemmin tätä on painotettu että rokotteen testaaminen vaatii monien vuosien tutkimuksen joillakin koekaneilla. Nyt koekaneja ovat kaikki rokotuksen ottavat.

Rokotetta kuuluu testata ennen sen käyttöönottoa? Miksi niin pitkä tutkimuksen aika vaaditaa?

A. Alle 6kk
        B. 12kk
        C. 24kk
        D.36kk
        E.48kk
        F.60kk
        G. Yli 72kk

Suositusten mukaan ennen vuotta 2019jKr. siis kysymys. Luultavasti suositukset edelleen samat 2021jKr.

Älkää juosko rokotteiden perässä?Uutta variaatiota pukkaa Nooan aikalaisille. Kuolet tilaston mukaan ihan muuhun kuin koronavirukseen vaikka sairastuisit siihen?

Commandohauis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usko tai älä.

Ateistit ja teistisetkin tutkijat ovat tutkineet rokotteiden hyödyt ja haitat. Hyödyt ovat moninkertaiset haittoihin verrattuna. Siihen tulokseen pääseminen ei riipu uskonnosta tai uskonnottomudesta.
        Korona leviää rokotteitsta huolimatta, mutta rokotettujen kautta n. 80 - 90 % heikommin. Sen näkee jo siitä, että nykyään sairaalassa on paljon nuorempaa porukkaa kuin rokotusten alkaessa, eli niitä joilla ei ole vielä rokotesuojaa. Kun riittävän moni on rokotettu, epidemia vaimenee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotukset jätän väliin. Syy: Seuraukset terveysvaikutuksiin selviävät pitemmällä aikavälillä. Haittavaikutuksia löytyy ties millaisia. Oletan, että niitä salaillaan nyt, mutta myöhemmin totuus putkahtaa esiin monesta koekaniinista.Aiemmin tätä on painotettu että rokotteen testaaminen vaatii monien vuosien tutkimuksen joillakin koekaneilla. Nyt koekaneja ovat kaikki rokotuksen ottavat.

Rokotetta kuuluu testata ennen sen käyttöönottoa? Miksi niin pitkä tutkimuksen aika vaaditaa?

A. Alle 6kk
        B. 12kk
        C. 24kk
        D.36kk
        E.48kk
        F.60kk
        G. Yli 72kk

Suositusten mukaan ennen vuotta 2019jKr. siis kysymys. Luultavasti suositukset edelleen samat 2021jKr.

Älkää juosko rokotteiden perässä?Uutta variaatiota pukkaa Nooan aikalaisille. Kuolet tilaston mukaan ihan muuhun kuin koronavirukseen vaikka sairastuisit siihen?

Commandohauis

Sinula on väärää tietoa. Täysin uusien rokotteiden kehittäminen on ennen vienyt vuosia, mutta koronaviruksia on tutkittu niin paljon, että niiden vaikutusmekanismi tunnetaan hyvin. Siksi rokotteiden kehitystyökin on ollut nopeaa.
        Rokotteista tulee hyvin harvoin pitkän ajan päästä haittavaikutuksia. Se on rokotevastaisten propagandaa, kun he huomaisvat, etteivät rokotteet olleetkaan vaarallisia, kuten he pelottelivat.

Tilastojen mukaan en kuole turvavyön käyttämättömyyteen, mutta käyttämättömyys lisää onnettomuuden sattuessa kuoleman ja vammautumisen riskiä oleellisesti. Samoin rokottamattomuus lisää infektoituneen ihmisen todennäköisyyttä saada vaarallinen ja jopa tappava tautimuoto. Pelkkä ylipaino on jo selvä riskitekijä.

Minä käytän autossa turvavyötä, otan tarvittavat rokotukset ja olen jopa vakuuttanut omaisuuteni. Ihan vaan varmuuden vuoksi. On suorastaan tyhmää olla ottamatta rokotetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut on rokotettu, jo kahdella piikillä.

Muutoin elelen nk. eristyksessä, ellei ole suorastaan pakottava syy mennä muiden ihmisten lähelle (esim. käymään apteekissa), verkkokaupat toimittavat kaiken muun, kuten ruuan, suoraan kotiini.

Käytän maskeja.

Käytät maskeja, vaippoja ja pelkäät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

A. Alle 6kk
        B. 12kk
        C. 24kk
        D.36kk
        E.48kk
        F.60kk
        G. Yli 72kk

Commandohauis

Tilastollisesti sinä selviydyt koronakuolemasta 99,7 % todennäköisyydellä jos et ole yli 80 vuotias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinula on väärää tietoa. Täysin uusien rokotteiden kehittäminen on ennen vienyt vuosia, mutta koronaviruksia on tutkittu niin paljon, että niiden vaikutusmekanismi tunnetaan hyvin. Siksi rokotteiden kehitystyökin on ollut nopeaa.
        Rokotteista tulee hyvin harvoin pitkän ajan päästä haittavaikutuksia. Se on rokotevastaisten propagandaa, kun he huomaisvat, etteivät rokotteet olleetkaan vaarallisia, kuten he pelottelivat.

Tilastojen mukaan en kuole turvavyön käyttämättömyyteen, mutta käyttämättömyys lisää onnettomuuden sattuessa kuoleman ja vammautumisen riskiä oleellisesti. Samoin rokottamattomuus lisää infektoituneen ihmisen todennäköisyyttä saada vaarallinen ja jopa tappava tautimuoto. Pelkkä ylipaino on jo selvä riskitekijä.

Minä käytän autossa turvavyötä, otan tarvittavat rokotukset ja olen jopa vakuuttanut omaisuuteni. Ihan vaan varmuuden vuoksi. On suorastaan tyhmää olla ottamatta rokotetta.

Varotaan myöskin ettei kukaan meitä eksytä. Rokotukset ovat lopun ajassa tapahtuvaa lääkeyhtiöille taloudellisesti tuottoisa bisnes, rokotteita ihmisille tarjotaan vaikka 10, mutta minä luotan Jumalaan, immuunipuolustusjärjestelmä on Jumalan tekoa, rokotetta en tarvitse koronaan. Kun kuolen niin so what? What's New? Miksi huolehtia elämästään kuin olisin maailmaan rakastunut? Maallinen kuolema on voitto ihan jokaiselle kristitylle. 1000v valtakunnassa tavataan kun 204v on kulunut? Tavataan vaikka Joosafatin laaksossa sen korkeimmalla kohdalla. Tunnistat mut valkoisista, Jeesuksen Verellä puhtaaksi pestyistä vaatteista.

En luota tietoon, vaan olen oppinut luottamaan omiin arvioihin perustelluin syin. Herra on mun kanssani. Valehtelua, eksytystä tulee valheen monivaiheisella voimalla. Mitä on ihmisen asiantuntijuus, asiantuntijoina esiintymistaitoinen, vakuuttamisineen. Perustuuko se seulottuun, tutkittuun tietoon rokotteiden jälkikäteen tuleviin komplikaatioihin? Mahdottomaksi menee?

Jatketaan juttelua, jos haluat, Joosafatin laaksossa sanotaan nyt sittenkin, että jos pitää osallistua vuosijuhlaan niin tavataankin 204v ja 40 päivän päästä siitä hetkestä, kellonajasta kun tulee tasan 204v 40 vrk täyteen 1000v valtakunnassa. Niin jutellaan koronavirushistoria läpi palaten argumentin antoomme aiheesta olinko minä vai sinä sisältöoikeassa vai minä.

Me todella olemme kaikki saaneet saavillisia aivopesun vettä päällemme. Mulla on aivopesuvettä hylkivä suojaus päänahan alla.

Commandohauis

• Anonyymi

Älä välitä ateistisesta syyttäjän hengestä.
      Syyttäjä syyttää muta Jumala ei.

Psalmsi 23
      1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.

3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.

4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.

5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.

6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

• Anonyymi

Juu en, tämä on tuttua että uhkaillen koitetaan ohjattava saada menemään ja tulemaan miten joku sattuu haluamaan juoksuttamaan.

Herraan turvaannun, Hänestä hurmaannun, kun ilosilmin luokseen ajatuksen ratsulla paksumuuriseen korkeaan paeten turvaan pahuuden kovaa kouraa portistaan vauhdikkaasti kurvaan.

Maailma minua vihaa, söisi vaikka mun lihaa. Maailma haluaa mut murhaa, mutta yritys on turhaa.

Elämäni kesto on loputon. Ruumiini kuolema on vaihto paremman ylösnousemuksessa saatavaan lahjaruumiiseen, jossa on autuasta elää.

Olen Henki, sielu, ruumis.

Tulen olemaan kuoleman virran ylitettyäni tai ylöstemmatuksi pakoonpäästyäni: Henki,sielu, uusi ylösnousemus/ylöstempauksessa saatava fyysisesti kosketettava ruumis. (Muista Jeesuksen ruumis ominaisuuksia kalliohaudasta ylösnoustuaan )

Commandohauis

• Anonyymi

Psalmi 91

• Anonyymi

Vaikka en ole helluntailainen olen rukoillut puolestasi Commando.
        Olet siunattu rakas veljeni.

Tv. Yx Veli

• Anonyymi

Itselläni ja monella tutulla on ollut korona. Kaikki ovat selvinneet, joten ei se tauti mikään kuolemantuomio ole. Toivottavasti paranet pian. :)

• Anonyymi

Korona on ollut yli 4,7 miljoonalle maailmassa kuolemantuomio. Osa heistä lapsia ja nuoria. Suomessa koronaan on kuollut 986.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona on ollut yli 4,7 miljoonalle maailmassa kuolemantuomio. Osa heistä lapsia ja nuoria. Suomessa koronaan on kuollut 986.

Koronaan sairastuneiden lukumäärän kun suhteuttaa kuolleisuuteen niin kuolleisuusprosentti on mikä?

Commandohauis

• Anonyymi

Tarttuuko puheöimitse? Ouhelimutse? Puhelimitse korjoon?

• Anonyymi

Näin pelastut.
      Myrkkyä kehoon piikillä vähintäin neljällä piikillä kyllä se korons säikähtää ja lähtee karkuun.

• Anonyymi

Kristinusko on puksuttanut paikallaan sen pari tuhatta vuotta, mitä nyt välillä on käännelty uuteen asentoon. Ettei ihan happane.
      Viimeiset 100 vuotta ovat olleet tieteen juhlaa. Myös lääketieteen.

• Anonyymi

Näin siinä käy kun asuu taudinlevittäjien pesässä, Helsingissä.

Mietin nyt ensi kertaa vakavissaan maaseudulle muuttamista, mutta se olisi hyvästit monille Jumalan tekoa oleville ja asioille, sekä nousuillejotka ovat matemaattismateriaalisesti ymmärtämiäni realiteetteja ,tavoiteltavuuksia ja ylläpysyvyyksiä.Kunnes en voi olla enää osa uutta pedonmerkkisysteemiä.

Maaseudulla voisin keskittyä ja valmistautua Petri Paavolan opetuksen mukaisesti.

Commandohauis

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      399
      8626
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      2971
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      15
      1343
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1028
    5. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      67
      990
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      946
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      923
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      913
    9. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      862
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      854
    Aihe