Hinurikeikkaa paikkasi ei mihinkään änähtäny vaikka työnnettiin pois sivummalle
Sähkö UUS XC xxx volovo jäi huoltoasemalle
8
131
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaa on accu. Zippannut noissa aika yleistä,taisi olla18000 EUR edulinen
- Anonyymi
Niuvan dissausta..Niuvan dissausta Huom taas dissausta 20 h näi laitohoirokin päivät kuluu.. Dissaus solvaukset mielikuvitus vika spammit laitoshoirokin viihret näi höpöläs viihrytetään ittee..
- Anonyymi
Sähkövekottimet on yleensä epävarmoja varsinkin Kiinalaiset kikottimet
- Anonyymi
Voi näitä kateellisia teinejä. Kouluun ja ahkeraa opiskelua niin pääsette joskus töihin ja voitten hankkia kunnollisen Volvon.
- Anonyymi
2021 Volvo V60
T6 2.0 TW.ENGINE AWD 250KW INSCRIPTION GEARTRONIC, Hybrid (Petrol) 253 HV, 5d, Aut Aj 8900 km hp 22000 eur ALV 0 Omistaja myy ei pidä tästä autosta - Anonyymi
Polle star olis lähtenyt kuin hauki kaislikosta, Volga joudutaan laittaa luultavasti tiputukseen?
- Anonyymi
Talveksi. laturiin niin keväämmällä lähtee kun saa uutta virtaa
- Anonyymi
Tarjous akku on 22000 € vaan ei kallis Aku volvoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882