käyttäytyy, jotennii vaivautuneesti läsnäollessani,nättäis, ettei heillä tee mieli lähikontenssiin..kanssani,,,
hi
naapurit oudosti
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
jäniskankaassa asuvat ei ennää puhu...
- Anonyymi
Kaikki tietää kuinka iltaisin tyydytät itseäsi ikkunan edessä itseäsi esitellen.
- Anonyymi
ja sinä katselet
- Anonyymi
"jakari puhuu, lauseesi "kaikki" sen paljastaa, jakomieli -tautinen aina aloittaa "me", ei, millonikaan hän "itse, jakarin on saatava yleisö mukaansa "jakamaan, ottamaan vastuun,,
- Anonyymi
,,paljastit itsesi fetissin,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,paljastit itsesi fetissin,,
aiemmathan sinnulla jo on; negrofiliaa, pyromaniaa, ehkä lapsetkin, nyt sitten vielä itsensä paljastaminen, jakarin taudinkuvaanhan kuuluu pakko-omainen"jakaa sisäinen ahdistuksensa "muille,,"toisen hklön minuutta käyttäen,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aiemmathan sinnulla jo on; negrofiliaa, pyromaniaa, ehkä lapsetkin, nyt sitten vielä itsensä paljastaminen, jakarin taudinkuvaanhan kuuluu pakko-omainen"jakaa sisäinen ahdistuksensa "muille,,"toisen hklön minuutta käyttäen,,
"jakarin usein käyttämä lause on" älä yleistä",,koska se on hänelle "tuttua,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kämäen kestojakarin viimeinen innovaatio oli ottaa "Jäniskankaassa olevat jako-yleisökseen, kuuluu sarjaan #negrofiliaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kämäen kestojakarin viimeinen innovaatio oli ottaa "Jäniskankaassa olevat jako-yleisökseen, kuuluu sarjaan #negrofiliaa,,
suos, kämäen "ruumiskellarin oveen lukontarkistusta-ja kohdistettavaa kameran- video valvontaa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytit itsellesi tuttua lausetta "älä yleistä"
- Anonyymi
johtunee kun maksoin velkani,,
hi- Anonyymi
yksikin naapuri tuli kaupanpihalla vastaan, silmät lasittuneena valvomisesta, hän vain monotoimisellaa kurkkuäänellä toisteli; "aurinkopaistaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yksikin naapuri tuli kaupanpihalla vastaan, silmät lasittuneena valvomisesta, hän vain monotoimisellaa kurkkuäänellä toisteli; "aurinkopaistaa"
,, vaimoke pujahti autoon kuin hiiri koloonsa..
2x hi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, vaimoke pujahti autoon kuin hiiri koloonsa..
2x hi,, keväällä samanen vmo nytkäyttell viel miulle niskojaan,,
1x hi - Anonyymi
,, jospa se nyt ikkunanpielestä liikkumistani tarkkailut keskittyy irto -vaimoonsa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, jospa se nyt ikkunanpielestä liikkumistani tarkkailut keskittyy irto -vaimoonsa
siinäpä ne tärkeimmät jätän s24 kärsä osion rauhaan,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076