naapurit oudosti

Anonyymi

käyttäytyy, jotennii vaivautuneesti läsnäollessani,nättäis, ettei heillä tee mieli lähikontenssiin..kanssani,,,

hi

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jäniskankaassa asuvat ei ennää puhu...

• Anonyymi

Kaikki tietää kuinka iltaisin tyydytät itseäsi ikkunan edessä itseäsi esitellen.

• Anonyymi

ja sinä katselet

• Anonyymi

"jakari puhuu, lauseesi "kaikki" sen paljastaa, jakomieli -tautinen aina aloittaa "me", ei, millonikaan hän "itse, jakarin on saatava yleisö mukaansa "jakamaan, ottamaan vastuun,,

• Anonyymi

,,paljastit itsesi fetissin,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,,paljastit itsesi fetissin,,

aiemmathan sinnulla jo on; negrofiliaa, pyromaniaa, ehkä lapsetkin, nyt sitten vielä itsensä paljastaminen, jakarin taudinkuvaanhan kuuluu pakko-omainen"jakaa sisäinen ahdistuksensa "muille,,"toisen hklön minuutta käyttäen,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aiemmathan sinnulla jo on; negrofiliaa, pyromaniaa, ehkä lapsetkin, nyt sitten vielä itsensä paljastaminen, jakarin taudinkuvaanhan kuuluu pakko-omainen"jakaa sisäinen ahdistuksensa "muille,,"toisen hklön minuutta käyttäen,,

"jakarin usein käyttämä lause on" älä yleistä",,koska se on hänelle "tuttua,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kämäen kestojakarin viimeinen innovaatio oli ottaa "Jäniskankaassa olevat jako-yleisökseen, kuuluu sarjaan #negrofiliaa,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kämäen kestojakarin viimeinen innovaatio oli ottaa "Jäniskankaassa olevat jako-yleisökseen, kuuluu sarjaan #negrofiliaa,,

suos, kämäen "ruumiskellarin oveen lukontarkistusta-ja kohdistettavaa kameran- video valvontaa,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytit itsellesi tuttua lausetta "älä yleistä"

• Anonyymi

johtunee kun maksoin velkani,,

hi

• Anonyymi

yksikin naapuri tuli kaupanpihalla vastaan, silmät lasittuneena valvomisesta, hän vain monotoimisellaa kurkkuäänellä toisteli; "aurinkopaistaa"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksikin naapuri tuli kaupanpihalla vastaan, silmät lasittuneena valvomisesta, hän vain monotoimisellaa kurkkuäänellä toisteli; "aurinkopaistaa"

,, vaimoke pujahti autoon kuin hiiri koloonsa..

2x hi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,, vaimoke pujahti autoon kuin hiiri koloonsa..

2x hi

,, keväällä samanen vmo nytkäyttell viel miulle niskojaan,,
        1x hi

• Anonyymi

,, jospa se nyt ikkunanpielestä liikkumistani tarkkailut keskittyy irto -vaimoonsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,, jospa se nyt ikkunanpielestä liikkumistani tarkkailut keskittyy irto -vaimoonsa

siinäpä ne tärkeimmät jätän s24 kärsä osion rauhaan,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe