tunnistatko ittes näistä tuntomerkeistä (pori/satakunta etsintäkuulutus)

Anonyymi

- erittäin hoikka laiha n. 165-170cm pitkä ? todella kapeat silmiinpistävät pitkät kasvot

- olalle ylettyvät ruskeat hiukset, ruskeat silmät, pyöreät pallo silmälasit

ugh olis pitäny vaa kysyä nimi ja yhteystiedot ku nähtii.. T_T toivotonta vissii sit löytää sua enää mistää..

27

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      minä olen tuon näköinen hei! :D taidan tuntea sinut eikä täällä kaupungissa ole ketään muuta tuon näköistä kuin minä niin tiedät mistä etsiä minut!

      • Anonyymi

        Olen itse tuon kuvailemasi tekstin tuntomerkkien näköinen mutta mies ja toisinaan varattu toiselle miehelle. Minulla on vielä todella korkea otsa ja silmiinpistävän kapeat pitkät kasvot joten en usko että kukaan muu olisi kiinnostunut minusta ?

        Ja porista olen. Mutta kuka muka etsii minua keskiyöllä näiltä palstoilta? Soitin miesystävälleni ja kysyin niin ei hän ollut mitään tämmöistä laittanut tänne joten kuka sitten olet jos etsit minua ap? Tiesitkö että kristityt kirkossa käyvät nuoret miehetkin voivat olla homoseksuaaleja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse tuon kuvailemasi tekstin tuntomerkkien näköinen mutta mies ja toisinaan varattu toiselle miehelle. Minulla on vielä todella korkea otsa ja silmiinpistävän kapeat pitkät kasvot joten en usko että kukaan muu olisi kiinnostunut minusta ?

        Ja porista olen. Mutta kuka muka etsii minua keskiyöllä näiltä palstoilta? Soitin miesystävälleni ja kysyin niin ei hän ollut mitään tämmöistä laittanut tänne joten kuka sitten olet jos etsit minua ap? Tiesitkö että kristityt kirkossa käyvät nuoret miehetkin voivat olla homoseksuaaleja?

        Kirkossa kaikki voi olla kaikkien kanssa sukupuolesta riippumatta, vaikka ryhmässä.
        Hyvä ruoka parempi mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkossa kaikki voi olla kaikkien kanssa sukupuolesta riippumatta, vaikka ryhmässä.
        Hyvä ruoka parempi mieli.

        Voiko runkkaritkin käydä kirkossa ja jos on vielä homo? Onko syntiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko runkkaritkin käydä kirkossa ja jos on vielä homo? Onko syntiä?

        Kaikki porilaiset kirkossakävijät on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki porilaiset kirkossakävijät on.

        Äläs ny liiottele, kirkos käy naisiakin ja niiltä saakin


    • Anonyymi

      Mulla ei ole pallosilmälaseja mutta on pallomaha. Oonkohan se minä?

      • Anonyymi

        Jos oot poikamies nii sit ;)


    • Anonyymi

      Etsimäsi henkilö on porilainen kuuluisuus Värisevä-Leo, 60 luvulla elänyt porilainen tappaja sekä monimurhaaja. Kuoli 1969 sairauden murtamana Turun Anneksessa, lusi Turussa useasta puukotuksesta.

    • Anonyymi

      Aloituksen hahmo kuulostaa olevan rillipäinen hevonen

    • Anonyymi

      En tunnista itseäni noista tuntomerkeistä mutta minulla on kyllä todella pitkä naama eukkokin sanoo usein että älä nyt sitten näytä pitkää naamaa.Toisaalta tuli mieleen esapakarinen mutta sillä oli aina se kurttu kainalossa taisi olla jo karjalasta asti vaikka sanotaankin että se jäi pöyälle soimaan.

      • Anonyymi

        " tuli mieleen esapakarinen mutta sillä oli aina se kurttu kainalossa"
        -
        kyllä sääkin oman kurtun saat kun haet leipäjaosta, kova kiukuttelee mutta annat muutaman kerran ilman voitelua kyydit kakkaseen nii muuttuu lauhkeeks


    • Anonyymi

      Värisevä-Leo sanoi aina että voi puukkoa käyttää joskus myös vaikka leipäpalan leikkaamiseen ja pajupillin veistelyyn mutta pääasissa sillä pistetään toista ihmistä.

      • Anonyymi

        Nykyään ei veistellä pajupillejä ja leivän voi ostaa viipaloituna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ei veistellä pajupillejä ja leivän voi ostaa viipaloituna.

        Mut ei oo pakko jos ei taho.


    • Anonyymi

      Niin se aika muuttuu.

    • Anonyymi

      Olen 198cm 120kg lihaksikas 28v komea mies. En voi uskoa, että kuvailemasi kaltaista otusta voi maa päällään kantaa. Täytyy olla vitsiä koko juttu.

      • Anonyymi

        Sä oot ruma toi alotuksen otus on komea. Mitä vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot ruma toi alotuksen otus on komea. Mitä vikaa?

        Vitosesta vetoa, että olen porin komein mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitosesta vetoa, että olen porin komein mies.

        No siihen ei hääviä jätkää tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen ei hääviä jätkää tarvita.

        Toi alotuksen tyyppi on 20-30v mies ja millä tapaa muka ruma? Sillä on vaa tavanomaset laihat/kapeat kasvot ja pitkä otsa nii mikä ongelma? :Dd


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vitosesta vetoa, että olen porin komein mies.

        Etkä varmaa uskalla laittaa kuvaa ittestäs, siis todistaa että olet porin komein mies.. edelleen olen sitämieltä että aloituksen mies PORIN KOMEIN


    • Anonyymi

      Olen aloittajan tarkoittama mies. En ehkä ole Porin komein alfa-uros mutta kullin pituudessa ja paksuudessa löytyy. Muut miehet nauravat minun epäatleettista ulkomuotoani mutta kun otetaan vaatteet pois ja mennään saunaan niin jo nauru loppuu, saunassa ilmeet muuttuu ja muut miehet häpeävät itseään. Olen usein lohduttanut heitä sillä että sanon jotta ettette ilman jää koska en kerkeä kaikki halukkaita naisia köyrimään vaan jätän rumempia teille.

      • Anonyymi

        :DDD


    • Anonyymi

      Alotuksen kuvaus täsmää rillipäiseen piisamiin, onko henkilöllä joku kehitysvamma?

    • Anonyymi

      En oo vieläkään löytäny alotuksen tyyppiä. Nimi on eero. Sen tiedän että hänen enon nimi on veijo (vanha pappa) ja käyttää ajaa semmosella ladalla tietääkö tai tuntisko kukaan? Olen kuullu että sil veijolla eli tän eeron enolla on lippalakki päähine ja joku nahkatakki että erottuu heti ja on puoliks venäläinen.

      • Anonyymi

        Selvästi joku MC-tyyppi, kannattaa varoa, sillä saattaa olla voimaannuttavat pyllypikkarit.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe