Kävin eilen klo: 12.30 Säkylän S-marketissa . Ostin annoksen tiskiltä. Annoksen tekijällä oli visiiri, jonka "suojassa" hän yski annosta tehdessään(viruksille suora kulku tarjolla oleviin ruokiin ja välineisiin). Oikeaoppisesti koko esillä oleva ruokasatsi saastui. Ne olisi pitänyt hävittää, tila ja välineet desinfioida, myyjä koronatestin kautta parantelemaan kotiin yskäänsä, karanteeniin, kunnes testitulos valmistuu.
Samanaikaisesti, kun myyjä teki annosta, puski pariskunta vierelleni, lähes kiinni minussa, jo valitsemaan omaa annostaan. Vaikka maski olisi päässä, tulee turvavälejä siitä huolimatta noudattaa.
Kotiin päästyäni heitin annoksen roskiin, pesin ja desasin käteni. Menin oman paikkakuntani kauppaan, jossa ihmiset noudattavat ohjeistuksia.
Olen hoitaja, saanut molemmat rokotteet. Molemmat rokotteetkaan eivät anna täydellistä suojaa. Olen sitoutunut myös vapaa-ajallani elämään siten, etten missään tapauksessa tuo virusta hoitoyksikköömme.
Korona-ajan käyttäytyminen
Anonyymi
2
2557
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä juttu jatka sammaan malliin
- Anonyymi
Ihmisvihaa visiiri ei peitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t776012- 353301
- 442928
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402152Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282121- 1101970
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291909- 1811909
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241558Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171348