Kysymyksiä Sysmän koirapuistosta.

Anonyymi

-Onko siellä jäteastiat ja lapiot koirien kakkojen keräämistä varten, vai kerätäänkö kakat pusseihin ja viedään kotiin?

- Onko nurmet niitetty, vai onko pitkä heinikko?

- Onko punkkeja?

- Onko pienten ja isojen puoli, noudatetaanko ohjeistusta?

-Onko Sysmästä mahdollisuus saada koiranulkoiluttaja palvelua?

22

1578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      -Onko siellä jäteastiat ja lapiot koirien kakkojen keräämistä varten, vai kerätäänkö kakat pusseihin ja viedään kotiin?
      Kuten yleensäkin, kakat kerätään itse pussiin ja laitetaan paikalla olevaan roskikseen.

      - Onko nurmet niitetty, vai onko pitkä heinikko?
      Pitkähkö heinä oli viimeksi pari viikkoa sitten.

      - Onko punkkeja?
      On, yllättyneitä olivat??

      - Onko pienten ja isojen puoli, noudatetaanko ohjeistusta?
      Et sä siellä ruuhkaa saa aikaiseksi

      -Onko Sysmästä mahdollisuus saada koiranulkoiluttaja palvelua?
      On varmasti, kysele puskaradiosta tai kyläbaarista.

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksestasi, en tiennyt että koirapuistoissa on roskiksia mihin voi laittaa muovipussit, olen käynyt vain parissa puistossa ja niissä on ollut astiat mihin ei saa laittaa muovipusseja, ainostaan kakat ja niiden keräämistä varten on puistoissa pikku lapparit.

        Pitänee varmaan soitella ja selvitellä jos jostain saisi tarvittaessa tilapäisen ulkoiluttajan, kun en ole facebookissa ja emme asu Sysmässä, tulemme vain koiravahdeiksi tädin sairaala- ja kuntoutusreissun ajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi, en tiennyt että koirapuistoissa on roskiksia mihin voi laittaa muovipussit, olen käynyt vain parissa puistossa ja niissä on ollut astiat mihin ei saa laittaa muovipusseja, ainostaan kakat ja niiden keräämistä varten on puistoissa pikku lapparit.

        Pitänee varmaan soitella ja selvitellä jos jostain saisi tarvittaessa tilapäisen ulkoiluttajan, kun en ole facebookissa ja emme asu Sysmässä, tulemme vain koiravahdeiksi tädin sairaala- ja kuntoutusreissun ajaksi.

        Sysmäläiset paskattaa koiriaan suvisaaressa ja paskat pitkin polkua ! Eivät viitsi viedä koirapuistoon vaikka sellainen on olemassa !


    • Anonyymi

      Ei siellä uskalla käydä. Puistossa pyörii ihme himppareita tekemässä omia pervoja juttujaan. Kaikilla ole koiraakaan. Etenkin vkl iltaisin välttele, ellet halua nähdä jotain rivoa himppihierontaa.

      • Anonyymi

        Onkohan koirapuisto ymmärretty sitten väärin ja mikä oli sen tarkoitus !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan koirapuisto ymmärretty sitten väärin ja mikä oli sen tarkoitus !

        Se oli tarkoitettu mopoille ja bemareille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli tarkoitettu mopoille ja bemareille.

        Sitten olen ilmeisesti ymmärtänyt väärin ! Ilmankos kaikki ulkoiluttaavat koiriaan suvisaaressa !


    • Anonyymi

      Helle kesä ja kova kuumuus tuskin oli koirapuistona paras paikka koiralle?Suvisaaressa koirat saavat vettä jos jano yllättää ja pääsevät veteen vilvoittelemaan, kun siltä tuntuu. Koirien omistajat, kun katsoo, että kakat ei ole tiellä ja poluilla!

      • Anonyymi

        Mutta suvisaari ei ole mikään koirapuisto !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta suvisaari ei ole mikään koirapuisto !

        Ei ole Suvisaari koirapuisto ei, mutta ei myöskään koirille kielletty alue. Ymmärrän että ainakin sellaisia koiranomistajia joilla on epäsosiaalinen koira jota ei voi päästää toisten koirien kanssa ilakoimaan saattaa harmittaa kun näkee muilla olevan kivaa, sääli.


    • Anonyymi

      Kännikalat kyllä näkyy viihtyvän Suvisaaressa iltaisin ja helle päivänä.!Tölkit heitetään nurmikolle ja Fantasian ruokien paperit ja styroksi astiat jätetään siihen missä istutaan nurmikolla, eikä viedä roskikseen. Koirista kyllä valitetaan, vaikka siellä on lupa koiraa ulkoiluttaa, mutta juominen mukamas on sallittua ja roskaaminen nurmikoille? Hei haloo nyt koiran vihaajat???

      • Anonyymi

        No eihän sellainenkaan ole sallittua !


    • Anonyymi

      Itselläni ei ole koiraa, mutta olen muutamia kertoja käynyt Suvisaaressa samaan aikaan kun siellä on ollut koirien ulkoiluttajia. Jos jollain on ollut koira irti, niin heti ovat laittaneet koiran hihnaan, ennen kun olen saanut sillan ylitettyä. Kivoja koiria, niitä silittelen mieluusti jos omistajat antaa luvan.

      • Anonyymi

        Lainaus Kennelliiton sivulta.
        Metsästyslain mukainen koirien kiinnipitoaika alkaa koko maassa maanantaina 1. maaliskuuta. Lain mukaan koirat on pidettävä kytkettyinä maaliskuun alusta elokuun 19. päivään asti.

        Kiinnipitoaikana koiran on oltava aina kytkettynä tai siten, että se on välittömästi kytkettävissä. Koira voi olla vapaana alueen omistajan tai haltijan luvalla ainoastaan pihamaalla, puutarhassa tai muulla aidatulla alueella. Kylmän talven myötä jäillä liikkuminen on nostanut suosiotaan. On muistettava, että koiran on oltava kytkettynä myös jäällä liikuttaessa.


    • Anonyymi

      Koiraa saa pitää vapaana ainoastaan koirapuistoissa, koirien harjoituspaikoissa sekä suljetuilla piha-alueilla, mutta koiran on oltava näissäkin paikoissa omistajansa tai haltijansa valvonnassa. On myös pidettävä huolta siitä, että koiran uloste ei jää ympäristöön hoidetulla alueella taajamassa.
      SUVISAARESSA EI SAA PITÄÄ KOIRAA VAPAANA!!!!!

      • Anonyymi

        Voi voi, ihan huutaa pitää, salli mun nauraa pienisieluisuudellesi. Suvisaaren koirat ovat ihquja :*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, ihan huutaa pitää, salli mun nauraa pienisieluisuudellesi. Suvisaaren koirat ovat ihquja :*

        Joo ja lain rikkojat linnaan......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, ihan huutaa pitää, salli mun nauraa pienisieluisuudellesi. Suvisaaren koirat ovat ihquja :*

        Puolustelkaa vaan koirianne ! Yksikin mamma kehui omaa koiraansa , että " HÄN " on niin kiltti ja eikä hänellä ole edes hampaita millä purra , mutta heti kun kun selkäsi käänsit oli kiinni perskannikassa ! Että oli niin kiltti !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolustelkaa vaan koirianne ! Yksikin mamma kehui omaa koiraansa , että " HÄN " on niin kiltti ja eikä hänellä ole edes hampaita millä purra , mutta heti kun kun selkäsi käänsit oli kiinni perskannikassa ! Että oli niin kiltti !

        Etkä vieläkään osaa kirjoittaa sinua on opetettu. Olisi se koira voinut nostaa kinttuaan ja kusasta sinua jaloille! Joka paikan sinä nuohoat. Onkos autojen lämpötolpat nyt lukossa! Oletko ehtinyt ratsata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä vieläkään osaa kirjoittaa sinua on opetettu. Olisi se koira voinut nostaa kinttuaan ja kusasta sinua jaloille! Joka paikan sinä nuohoat. Onkos autojen lämpötolpat nyt lukossa! Oletko ehtinyt ratsata?

        Näinhän se menee toiset kyttää toisiaan ja jotkut kyttää oikein kirjoituksia ! Huvinsa kullakin !


    • Anonyymi

      käy kattomassa ja kysele sitten

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe